دسته‌ها
اخبار

آره، علم! راهنمای مسائل IRS بخش 501(c)(3) سازمان های علمی – مقامات مالیاتی


در سریال نتفلی،، بریکینگ بد، شخصیت جسی پینکمن فریاد زد: “آره، علم!!” به ،وان مربی او در آزمایشگاه متا، والتر وایت، نشان داد که چگونه می توان از شیمی برای بهبود سرمایه گذاری مش، آنها استفاده کرد. در حالی که فعالیتی که آنها در آن مشغول بودند ممکن است “علمی” بوده باشد، من شک دارم که فعالیت “علمی” باشد زیرا این اصطلاح در بخش 501(c)(3)، ،وان 26 کد درآمد داخلی استفاده می شود.

طبق بخش 501 (الف) این قانون، سازم، که در بند (ج) فرعی 501 توضیح داده شده است از مالیات بر درآمد فدرال معاف خواهد بود. سازمان‌های واجد شرایط تحت بخش 501(c)(3) شامل سازمان‌هایی هستند که منحصراً برای موارد ذکر شده، مذهبی، خیریه، آموزشی و
علمی اه،

مقررات ،انه داری (26 CFR § 1.501(c)(3)-1(d)(5)) تعریف و توضیح مفصلی از اصطلاح “علمی” را همانطور که در بخش 501(c)(3) به کار رفته و در نظر گرفته شده است ارائه می دهد. به طور خلاصه، الف علمی سازمان باید در جهت منافع عمومی سازماندهی و عمل کند. به ،وان مثال، پژوهش باید برای منافع عمومی باشد و نه از نوعی که معمولاً به ،وان یک حادثه برای عملیات تجاری یا صنعتی انجام می شود. تحقیقات ممکن است بر اساس بخش 501 (ج) (3) واجد شرایط باشد، اگر: (الف) نتایج به‌صورت غیرتبعیض‌آمیز در دسترس عموم قرار گیرد. (ب) تحقیق برای ایالات متحده، یا هر یک از آژانس ها یا ابزارهای آن، یا برای یک ایالت یا زیرمجموعه سیاسی آن انجام می شود. یا (ج) تحقیق به نفع عموم باشد.

تعریف نظارتی همچنین نمونه‌هایی از فعالیت‌ها یا سازمان‌های «علمی» را ارائه می‌دهد
نه تحت بخش 501(c)(3) واجد شرایط “علمی” است و بیشتر توضیح می دهد که چگونه قو،ن درآمد ،ب و کار نامرتبط ممکن است برای سازم، که در تحقیقاتی شرکت می کند که طبق بخش 501(c) (3) واجد شرایط “علمی” نیست، وارد عمل شود. ). برای اطلاعات بیشتر در مورد مالیات بر درآمد مشاغل غیرمرتبط برای سازمان معاف از مالیات، به مجموعه سه ،متی معافیت مالیاتی و قو،ن درآمد مشاغل غیرمرتبط مراجعه کنید.

در 13 دسامبر 2022، IRS یک راهنمای فنی 51 صفحه ای برای هدف معاف، سازمان‌های علمی 501(c)(3) (“راهنمای علمی IRS”).

راهنمای علمی IRS ابتدا به طور طبیعی به این موضوع اشاره می کند که سازمان باید ا،امات سازم، و عملیاتی استاندارد بخش 501(c)(3) را برآورده کند. اساساً، سازمان باید به طور انحصاری سازماندهی و اداره شود (اولاً ah-hem) برای پیشبرد یک هدف واجد شرایط تعریف شده در بخش 501(c)(3)، که یکی از آنها اه، “علمی” است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ا،امات عمومی قابل اجرا برای صلاحیت تحت بخش 501(c)(3)، به صفحه 4-5 از 12 این مقاله نوار ایالت تگزاس که در فوریه 2022 ارائه کردم مراجعه کنید: نمایندگی شرکت های غیرانتفاعی تگزاس.

یقیناً اساسنامه سازمان باید «علمی» را به ،وان یک هدف اصلی سازم، درج کند. در اینجا مثالی از بی،ه اه، اساسنامه یک سازمان علمی آورده شده است: «سازمان منحصراً برای انجام امور آموزشی، خیریه، مذهبی و علمی فعالیت‌ها به م،ای بخش 501 (c) (3) کد و مقررات مربوط به ،انه‌داری، شامل، اما نه محدود به 26 CFR § 1.501 (c) (3)-1 (d) (1)-(5). به طور خاص، اما نه به صورت محدود، اه، سازمان در مفهوم بخش 501(c)(3) قانون، خدمت به منافع عمومی از طریق توسعه و حمایت از برنامه های آموزشی و تحقیقات در رابطه با [insert
targeted public issue to be supported by the scientific
activity]”

راهنمای علمی IRS اشاره می کند که نمونه های آشنای “علمی” شامل تحقیقات پزشکی و برنامه های تحقیقاتی کالج ها و دانشگاه های بزرگ است. اما، دامنه “علمی” گسترده تر از آن چیزی است که تصور می شود، و راهنمای علمی IRS و مقررات ،انه داری از چنین تفسیر گسترده تری پشتیب، می کنند.

نکته مهم این است که یک سازمان “علمی” باید به جای منافع خصوصی در خدمت منافع عمومی باشد. به ،وان مثال، تحقیقات “علمی” برای این اه،، شامل فعالیت هایی از نوعی نیست که معمولاً به ،وان یک حادثه برای عملیات تجاری یا صنعتی انجام می شود. فعالیت علمی باید در منافع عمومی. به ،وان مثال، اگر تحقیقات مبنای معافیت مالیاتی طبق بخش 501(c)(3) باشد، تحقیق باید بر اساس مبنایی بدون تبعیض در دسترس عموم قرار گیرد، برای یک سازمان ،تی انجام شود، یا به نفع عموم باشد.

کلید احراز صلاحیت طبق بخش 501(c)(3) این است که آیا فعالیت “علمی”، تحقیق یا موارد دیگر برای منافع بیشتر یا برای آزمایش یا بازرسی معمولی مواد یا محصولات یا برای طراحی تج،ات و غیره انجام می شود. بیشتر به نفع برخی از منافع خصوصی.

سوالات سازمان برای ارزیابی: آیا فعالیت علمی است؟ آیا فعالیت پژوهشی است؟ آیا تحقیق در جهت منافع عمومی است؟ فعالیت‌ها در این زمینه‌های واجد شرایط شامل پزشکی، کشاورزی و حتی برخی تحقیقات مرتبط با شرکت‌ها یا عملیات تجاری است.

سازمان معاف از مالیات باید ارزیابی کند که آیا فعالیت علمی باعث ایجاد هرگونه درآمد ممنوعه، منفعت خصوصی یا سایر منافعی می شود که ممکن است باعث ایجاد مالیات غیر مستقیم یا سایر پیامدهای مالیاتی مضر برای سازمان یا افرادی در مدیریت شود. علاوه بر این، اگر فعالیت علمی باعث ایجاد درآمد شود، و اگر آن درآمد برای هدف تجاری یا غیر مرتبط با مبنای سازمان برای معافیت مالیاتی باشد، سازمان باید مسائل غیرمرتبط مالیات بر درآمد ،ب و کار را که ممکن است ایجاد شود، ارزیابی کند.

راهنمای علمی IRS ابزار مفیدی است، اما همانطور که راهنما به صراحت در صفحه 1 بیان می‌کند: «این سند یک اعلامیه رسمی از قانون یا موضع IRS نیست و نمی‌توان از آن استفاده، استناد یا استناد کرد. ” بنابراین، آیین نامه، مقررات ،انه داری و مقامات قضایی در مورد این موضوع باید با توجه به هر سازمان “علمی” که به دنبال بخش 501 (ج) (3) قانون است، به دقت مورد مشورت قرار گیرد. دیدن 26 CFR § 1.501(ج) (3) – 1 (د) (5) (ارائه تعریفی از “علمی” در این زمینه).

آره علم! (و، برای بخش 501 (c) (3) معافیت از مالیات بر درآمد فدرال!)

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1264964