دسته‌ها
اخبار

آیا مجلس سنا هرگز با قانون بانکداری ایمن کاری انجام خواهد داد؟


همانطور که در چندین سال گذشته در مورد آن نوشتیم، فریادهای متمادی برای اصلاحات بانکداری عقل سلیم برای صنعت شاهدانه وجود داشته است.

قانون بانکداری ایمن، که به مؤسسات مالی تحت نظارت فدرال اجازه می دهد تا با مشاغل قانونی ایالتی حشیش همکاری کنند، هفت بار توسط مجلس نمایندگان ایالات متحده تصویب شده است. با این حال، سنا هنوز قانون بانکداری ایمن را تصویب نکرده است – علیرغم این واقعیت که توسط سناتور جف مرکلی حمایت می شود و 42 حامی مش، دارد.

نامه ICBA

انجمن بانکداران جامعه مستقل (“ICBA”) اکنون از چاک شومر، رهبر ا،ریت سنا (D-NY) و رهبر اقلیت میچ مک کانل (R-KY) می خواهد تا در این لایحه تا پایان سال کاری انجام دهند. جلسه کنگره را حرف نوشته شده توسط ICBA و 44 انجمن بانکداری ،تی بیان می کند:

این قانون از حمایت قوی و دو حزبی برخوردار است، تضاد بین قو،ن ایالتی و فدرال را حل می کند و به یک نگر، حیاتی امنیت عمومی می پردازد. ما خواستار تصویب آن بدون تأخیر بیشتر هستیم… این قانون برای مؤسسات مالی که به مشاغل مرتبط با حشیش (CRB) و همچنین مشاغل جانبی متعددی که به آنها خدمات می دهند، در ایالت ها و سایر حوزه های قضایی که حشیش در آنها خدمت می کنند، پناهگاه امنی در برابر تحریم های فدرال ایجاد می کند. مجاز. نظرسنجی اخیر نشان داد که دو سوم رأی دهندگان از دسترسی به بانک شاهدانه حمایت می کنند.

نظرسنجی ICBA: این چیزی است که مردم می خواهند!

در نامه به آن اشاره شده است نظرسنجی ICBA در سپتامبر 2022 انجام شد – که در آن 71٪ از رای دهندگان موافق هستند که اجازه دادن به مشاغل مرتبط با حشیش برای دسترسی به سیستم بانکی “به کاهش خطر سرقت و حمله به مشاغل مرتبط با حشیش کمک می کند – اهمیت این سیاست را برای ایمنی عمومی نشان می دهد.”

نظرسنجی ICBA همچنین نشان داد:

  • بیش از 80 درصد از رای دهندگان می گویند که فعالیت منحصراً به صورت نقدی خطر سرقت یا سرقت را افزایش می دهد.
  • 62 درصد موافقند که محدود ، ،ب و کارهای مرتبط با حشیش از دسترسی به بانک ها تهدیدی برای امنیت عمومی است.
  • 63 درصد موافقند که اجازه دادن به ،ب و کارهای مرتبط با حشیش برای دسترسی به بانک ها امنیت عمومی را بهبود می بخشد.
  • 58 درصد می گویند رای سنا در مورد ایجاد یک بندر امن برای بانکداری شاهدانه مهم است.

اما آیا قانون بانکداری ایمن حرکت خواهد کرد؟

متأسفانه، این اولین بار نیست که بازیگران در صنعت بانکداری و حشیش توسط سنا نادیده گرفته می‌شوند: نامه‌های مشابهی در طول سال‌ها ارسال و منتشر شده است. در حالی که ما شک داریم که این کار باعث حرکت سوزن شود، ما همچنان امیدواریم که این اصلاح قانون اساسی خیلی زود به نفع همه اتفاق بیفتد.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/will-the-senate-ever-do-anything-with-the-safe-banking-act/