دسته‌ها
اخبار

اسامی انتخابی بهترین وکلا در ایران Top 10 Lawyers & Law Firms in Iran-وکیل آگاه

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند.

  • 1- چنانچه بهترین وکیل ایران یا همسر او با دادرس یا دادستان یا دادیار یا بازپرس خویشاوندی نسبی یا سببی تا درجه سوم از طبقه دوم داشته باشد، مستقیماً یا با واسطه از قبول وکالت در آن دادگاه، فوق ممنوع می باشد.
  • بله بهترین وکیل ایران می تواند در جلسات دادگاه به جای موکل خود حضور داشته باشد، مگر در مواقعی که دادگاه متهم را شخصا به دادگاه احضار نماید.
  • بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید.
  • جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.
  • قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

دقیقاً همین جا است که تخصص یک وکیل به شکلی تأثیرگذار به کار می‌آید. نکته مهم دیگر در مورد تخصص وکلا و انتخاب بهترین وکیل ایران برای هر موضوع جداگانه‌ای آن است که وکلا در مقاطع علمی بالاتر دارای گرایش‌های مختلفی هستند. با توجه به شرایط زندگی امروزی و مشکلات فکری و کاری در دنیای امروز بهترین راه برای رسیدن به حق و حقوق خود قبل از انجام هر کاری ابتدا مشاوره با وکیل در خصوص موضوع شکایت و همچنین انتخاب بهترین وکیل ایران جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری می باشد . در بسیاری از پرونده های حقوقی، تنها چیزی که در اولویت قرار دارد و بسیار مهم می باشد، انتخاب درست وکیل می باشد.

نحوه کار ما چگونه است؟

موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان با شماره ثبت ۳۷۸۳۵ معتبرترین موسسه حقوقی کشور بوده و وجه تمایز آن در داشتن کار گروه های تخصصی متعددی است که هریک دارای حد اقل پنج وکیل پایه یک مجرب هستند و هر پرونده پس از بررسی کارشناسان به کارگروه تخصصی سپرده می شود . بدین ترتیب، شما می‌توانید بسته به نوع پرونده خود از وکلای این مجموعه استفاده کرده و از حرفه‌ای بودن و آگاهی آن‌ها در کلیه امور قانونی در ایران و سایر کشورهای جهان اطمینان حاصل کنید. نقطه قوت سفیران ایرانیان، همدلی همه‌جانبه کارشناسان حقوقی و صداقت آنان در رابطه با موضوعات حقوقی محوله است. شرط اول در این مؤسسه حفظ آرامش شما در عین ارائه درست‌ترین مشاوره‌های حقوقی ممکن است. وکلای پایه دو در مرحله پایین‌تری از وکیل‌های پایه یک دادگستری قرار دارند.

بیانیه ده‌ها وکیل ایرانی درباره خیزش سراسری: وظیفه ما دفاع از ملت در برابر تجاوز حکومت است

این وکلا دارای حق وکالت هستند و به سبب پروانه وکالتی که گرفته‌اند، قادر به تشکیل تیم مخصوص به خود شامل برترین وکلای ایران هستند و می‌توانند دفتر وکالت شخصی تأسیس کنند. همین امر اجازه دفاع از اشخاص حقیقی، حقوقی، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی را به آن‌ها می‌دهد. قانون درباره دستمزد و حق الوکاله وکیل‌هایی که در زمینه مالی فعالیت می‌کنند ۱۰ درصد مالی که در دفاع از آن تلاش می‌کنند را در نظر گرفته است، اما در مورد مسائل جانی بسته به اهمیت پرونده، قیمت‌ها متفاوت است و معمولا به صورت توافقی بین وکیل و موکل قرارداد‌ها بسته می‌شود. آنطور که یکی از وکلای کشور در گفتگو با هفت صبح می‌گوید دیگر کمتر وکیلی با چند سابقه کاری پیدا می‌شود که برای هر پرونده‌ای کمتر از پنج میلیون تومان حق الوکاله بگیرد. از آنجا که یک وکیل بی خبرت در بحث های مرتبط به نمایندگی می تواند به توقف و کندی جریان پرونده دامن زده و اینگونه هزینه های زیاد برای موکل خود شود، انتخاب بهترین وکیل و یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص و باتجربه می تواند تاثیر گوناگونی در کامیابی پرونده در کوتاه ترین وقت محتمل داشته باشد. همیشه خوب است برای حل اختلافات حقوقی از بهترین وکیل ایران که تجربه کافی دارد کمک بگیرید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل و فصل نماید در کوتاه ترین وقت حکم دادگاه را به نفع شما اخذ نماید.

موکلین ما

پس از آن رعایت نکات امانتداری در پرونده، صداقت در انجام کار،‌ شهرت و حسن خلق در جامعه حقوقی و در نهایت تخصص حرفه‌ای، همدلی و تجربه فوق‌العاده در پیشبرد روند حقوقی دادگاه می‌تواند تضمین‌کننده بسیار خوبی بر عملکرد وکیل و گرفتن نتیجه مورد نظر داشته باشد.  اتمام دوره وکالت حقوقی از نوع پایه دو برای کلیه وکلای پایه یک انجام شده است. با این وجود پس از برگزاری دادگاه‌های متعدد مجرم شناخته و به درخواست بازماندگان مقتول به قصاص محکوم و همدست او (امیرحسین) نیز به ۱۳ سال حبس محکوم شد. پس از رسیدن او به سن ۱۸ سالگی و چند بار تعویق و بررسی‌های مجدد، در نهایت حکم اجرا شد. بستگان مقتول با انتشار نامه ای، یکی از دلایل اصرار خود را برای اجرای حکم قصاص، مصاحبه‌های متعدد وکیل مدافع «دل آرا» با رسانه‌های خارج از کشور عنوان کردند.