دسته‌ها
اخبار

اسکیپ روم اتاق فرار کرج اتاق فرار تهران | allescape

اسکیپ روم اتاق فرار کرج اتاق فرار تهران | allescape

می‌توان گفت یکی از بزرگترین مزایای این سرگرمی این است که شما را از تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر و فضای مجازی یک ساعت دور می‌کند و می‌توانید با دوستان واقعی اتاق فرار ترسناک کرج خود وقت بگذرانید. خوش برخورد بودن و مسلط بودن گیم مستر به بازی، میتونه تجربه شما را بسیار متفاوت کنه. دو مرد، درحالی‌که خود را بسته‌شده با زنجیر می‌یابند، در اتاقی متروک در دو طرف یک جنازه بیدار می‌شوند. در جیب هریک از آن‌ها دستگاهی گذاشته شده که پیامی از فردی ناشناس را که نقاب زده، و بعدها معلوم می‌شود که همان «قاتلِ اره‌ای» است، پخش می‌کند. در این پیام، این مرد به آن‌ها اطلاع می‌دهد که درگیر یک نوع «بازی اجباری» هستند. هرکدام از آن‌ها که بخواهد زنده بماند، باید از قوانین متعددی بگذرد و بازی را «ببرد».

  • در زمان انتخاب بازی میتونید از مجموعه ها نظر خواهی کنید اونها با توجه به تجربه این کار میتونن بهترین پیشنهاد و برای شما داشته باشند.
  • تاکید روی این بخش ها هنگام معرفی کارهایی که در اتاق فرار میکنیم، میتواند برق را در چشمان افراد زیادی به ما نشان بدهد.
  • شما بخشی از یک داستان می‌شید و تنها هدف شما اینه که از اتاق‌هایی که توش محبوس شدید فرار کنید.
  • مخاطبین اصلی اتاق‌ها معمولاً گروه‌های دوستانه هستند؛ اما در حال حاضر بازی های فرار به مدارس، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، میهمانی‌ها، مراسم‌ها و مناسبت‌ها هم راه پیدا کرده است.
  • در دنیای دیجیتالی امروز شاید شادی رنگ باخته باشد و سرگرمی‌ها مفهوم جدیدی پیدا کرده باشند.

ایا تا به حال سری فیلمهای اره را دیده اید؟ موضوع این سری از فیلمها بیشترین شباهت را به سناریو های اتاق فرار دارند. یکی از بخش‌های مهم این بازی است؛ اگر این سناریو به خوبی نوشته و طراحی شده باشد، می‌توانید بیشتر از آن لذت ببرید؛ زیرا نه تنها هیجانی است بلکه تمرکز و دقت بیشتری را می‌طلبد. خیر ، گرچه بازی های ترسناک بر اساس ترس واقع شده اند ولی در کل طول بازی هیچ خطری برای بازیکنان وجود ندارد. در واقع این بازی یه دنیای رنگارنگ و جدید رو بهت نشون میده و کاملا فانتزیه که قوانین خاص خودشو داره. واسه اینکه از این اتاق بتونی بیرون بری باید محدودیت‌ها رو کنار بذاری. تو این اتاق می‌تونی کلی فعالیت کنی، بخندی، خوش بگذرونی و هیجان رو تجربه کنی.

نظرات

اگر شما هم از طرفداران سرگرمی‌های هیجان‌انگیز هستید و از انجام بازی‌های کامپیوتری یا بردگیم خسته شده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل یک‌بار به اتاق فرار سر بزنید. برای به‌ پایان رساندن بردگیم‌ها و بازی‌های کامپیوتری عموما باید برای مدت طولانی یک‌جا بنشینید، این امر ممکن است خسته‌کننده به‌ نظر برسد. تو این بازی شما و تیمتون در کوبا هستید و به اتاق جنگ نفوذ کردین و پشت در اتاق جنگ هم یه سری سرباز هستن که در تلاشن بیان داخل اما نمیتونن چون شما درها رو بستید. هدف شما اینه که تو اتاق جنگ دکمه‌ی قرمز رو فشار بدید تا زمین رو از این جنگ نجات بدین. این بازی برای کسایی که به بازی‌های جنگی علاقه دارن خیلی جذابه و با توجه به تجربه‌ی بازیکنا، باید هوشتون رو تو این بازی به کار بندازید و بهتره بگم کسایی که فک میکنن خیلی باهوشن اینجا محک خوبی میخورن.

• غلبه بر ترس‌ها

لذا پیشنهاد می کنیم افرادی که به عنوان هم گروهی انتخاب می کنید، حتما از قبل آنها را بشناسید تا در طول بازی با چالش مواجه نشوید. هنگام انتخاب تیم خود افرادی انتخاب کنید که نه‌تنها از حل معما لذت می‌برند بلکه به کار تیمی هم اهمیت می‌دهند. بازی اتاق فرار جزو آن دسته بازی‌هایی نیست که نیاز به زور و بازو داشته باشد. این بازی یک بازی هوشی و فکریست که نیاز به دقت بالا و ذکاوت دارد. سعی کنید کسایی را انتخاب کنید که دقت بالایی داشته باشند و بهتر بتوانند در پی حل معماها باشند. در شهر تهران مراکز زیادی هستند که اتاق فرارهای متنوعی با سناریوهای متفاوت ارائه می‌دهند.

چگونه اتاق فرار بازی کنیم؟

بنابراین، هنگامی که سوالی رو با موفقیت حل می‌کنید، احساس شادی شدیدی می‌کنید، حتی رضایت. از اونجایی که بازی های فرار از واقعیت فیزیکی تمام حواس شما رو به هم متصل می‌کنن، شانس بسیار بیشتری برای تجربه این حس در آنجا نسبت به نشستن در مقابل کامپیوتر دارید. ما فکر می‌کردیم وقتی آئین‌نامه تصویب شده، همه چیز به درستی طی می‌شود. با مسئول تأئید صلاحیت اماکن هم گفت‌وگو کردیم و چندین فیلم از صفر تا صد چند اتاق فرار را در تهران به آنها نشان دادیم، حتی من پیشنهاد دادم که خودشان بیایند و این بازی را تجربه کنند، اما هنوز در این زمینه پاسخی نگرفته‌ایم. میکروفن باید در اتاق موجود و امکان شنیده شدن بازیکنان وجود داشته باشد و کلیه فضای اتاق از طریق دوربین مداربسته دیده شود و حافظه جانبی هم جهت ثبت تصاویر موجود باشد.