دسته‌ها
اخبار

افشاگر IRS ادعای نفوذ سیاسی و شهادت دروغ احتمالی مربوط به تحقیقات هانتر بایدن – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در است Fox.com در مورد افشای نامه ای از وکیل یک افشاگر IRS در مورد ادعای نفوذ سیاسی در تحقیقات جنایی هانتر بایدن. چیزهای زیادی وجود دارد که ما هنوز نمی د،م، از جمله اعتبار و شواهد افشاگر. با این حال، اظهارات نادرست به کنگره اعمال مجرمانه است و این اتهامات باید جدی گرفته شود.

در اینجا ستون است:

“هیچ ، با بایدن مخالفت نمی کند.” این اظهارات رئیس جمهور جو بایدن در سال گذشته به یک شهردار فلوریدا بیش از یک ف،فروشی این هفته پس از افشای یک افشاگر در خدمات درآمد داخلی به نظر می رسد. را وال استریت ژورنال گزارش داد که یک کارگزار نظارت جنایی IRS مدعی رفتار ترجیحی با هانتر بایدن در تحقیقات مالیاتی شده است. افشاگر همچنین ادعا می کند که اطلاعاتی دارد که با شهادت “یک منصوب ارشد سیاسی بایدن” در تناقض است.

زمان نامه خود قابل توجه بود. برای سال‌ها، کمیته‌های تحت کنترل دموکرات‌ها هرگونه تحقیق در مورد اتهامات فساد و نفوذ توسط خانواده بایدن را مسدود ،د. قبل از تسلط جمهوری خواهان در مجلس، این افشاگر دلیل کمی برای درخواست حمایت از کمیته ای که به وضوح علاقه چند، به چنین اتهاماتی نداشت، نداشت.

انصافاً برای دموکرات ها، هر دو حزب از قدرت خود برای محافظت از روسای جمهور یا متحدان سیاسی استفاده کرده اند. با این حال، کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان اکنون مجموعه‌ای از حقایق جدید را کشف کرده است که می‌تواند یکی از بزرگترین تلاش‌های دستفروشی در تاریخ باشد. برای شهری که دستفروشی نفوذ یک صنعت کلبه مجازی است، این حرف‌های زیادی می‌زند. حتی در این لیگ برتر فساد، خانواده بایدن بز است

همین هفته، رئیس کومر فاش کرد که اسناد مالی جدید نشان می دهد که شش عضو دیگر خانواده بایدن ممکن است از پرداخت های خارجی بهره مند شده باشند. که می آورد در مجموع به 9 عضو خانواده بایدن می رسد که در تراکنش های مشکوک یا سوابق بانکی ظاهر می شوند. هویت این اعضای خانواده و پرداخت‌های اساسی همچنان نامشخص است، اما افشای گذشته درباره نفوذ ادعایی هانتر بایدن و عمویش جیمز تحقیقات کامل را ایجاب می‌کند.

بایدن‌ها مدت‌هاست که روی رسانه‌ای حساب می‌کنند که بتواند پوشش اتهامات فساد را کاهش دهد. قابل توجه ترین تلاش، دفن موفقیت آمیز داستان لپ تاپ هانتر بایدن قبل از انتخابات بود. بایدن‌ها توانستند رسانه‌ها را به این تلاش تشویق کنند. برای بسیاری از خبرنگاران، حتی اعتراف به این فساد، خود متهم به عدم کنجکاوی و درستکاری آنها خواهد بود.

با این حال، فقدان حرکت محسوسی نیز در هر یک از تحقیقات بایدن ها وجود داشته است. تی را بگیریداو در مورد دیوید وایس، دادستان ایالات متحده در ناحیه دلاور تحقیق کرد. ویس در حال بررسی مجموعه ای از جرایم احتمالی از جمله تخلفات مالیاتی، کار غیرقانونی به ،وان یک عامل خارجی، معاملات غیرقانونی خارجی و سایر تخلفات است. بررسی بسیاری از این جنایات نسبتاً آسان است، اما تحقیقات با سرعتی سرد پیش رفته است.

شواهد زیادی مبنی بر کار هانتر برای نهادهای خارجی بدون ثبت نام به ،وان یک عامل خارجی وجود دارد – جنایتی که و، دادگستری به طور آزادانه علیه سایر متهمان مانند رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، پل مانافورت، استفاده کرد. همچنین اظهارات نادرستی وجود دارد که توسط هانتر در رابطه با داشتن یک تفنگ دستی استفاده شده است که غیرقابل انکار به نظر می رسد.

با این حال، سال ها بدون هیچ گونه کیفرخواستی از سوی ویس یا همتای ،تی می گذرد. در همان زمان، دادستان کل مریک گارلند ثابت قدم است بدیهیات را نادیده گرفت مبنای انتصاب یک مشاور ویژه علیرغم ارجاعات مکرر به رئیس جمهور به ،وان دریافت کننده مورد نظر از درآمدهای دستفروشی نفوذ.

این تاریخ نگر،‌هایی را در مورد اینکه آیا تحقیقات فدرال دستکاری یا هدایت نادرست می‌شوند، دامن زده است.

ادعای نفوذ سیاسی در IRS می تواند یک ،صر مجرمانه بالقوه اضافی را به ،یب اضافه کند. بند 7212 قانون درآمد داخلی تلاش برای هر ،ی که “فسادآمیز” برای “ممانعت یا ممانعت از اجرای صحیح” کد درآمد داخلی انجام دهد، جرم محسوب می شود.

به ویژه، هانتر اخیراً از سازمان امور مالیاتی خواست تا درباره منتقدانش تحقیق کند و به طور بالقوه گروه ها را از وضعیت معافیت مالیاتی خود محروم می کند.

استفاده از IRS برای هدف قرار دادن دشمنان سیاسی یا محافظت از متحدان سیاسی از دیرباز دغدغه کنگره بوده است. حفاظت در برابر نفوذ سیاسی پس از ،ت نی،ون تشدید شد. در یکی از مکالمات ضبط شده از دفتر بیضی شکل، نی،ون انتظارات خود را از کمیسر بعدی خدمات درآمد داخلی توضیح داد:

«می‌خواهم مطمئن شوم که او یک ، بی‌رحم است، آنچه را که به او گفته‌اند انجام می‌دهد، هر اظهارنامه مالیات بر درآمدی را که می‌خواهم ببینم، می‌بینم، که او به دنبال دشمنان ما خواهد رفت و دنبال دوستان ما نخواهد رفت. حالا به همین سادگی است. اگر نباشد، کار را نمی‌گیرد.»

لیست دشمنان بدنام نی،ون با صدها نام برای اقدام به IRS فرستاده شد. حتی با اصلاحات نی،ون، اتهامات مربوط به دستکاری سیاسی در IRS ادامه یافته است. در دوران ،ت اوباما، لوئیس ،نر، مقام سابق IRS و دیگران متهم به هدف قرار دادن گروه های محافظه کار شدند. ،نر بعداً از شهادت در کنگره امتناع کرد و مورد تحقیر قرار گرفت.

اخیراً، نگر،‌های مشابهی با بازدید از خانه سازمان امور مالیاتی از خانه مت طیبی، رو،مه نگار – در همان روزی که او در مورد تلاش‌های ،ت بایدن برای سانسور شهادت داد، مطرح شد.

حساسیت در مورد استفاده احتمالی از IRS برای مقاصد سیاسی عمیقاً در بین مردم وجود دارد. IRS تنها آژانس فدرال است که از هر شهروند می خواهد سالانه اطلاعات مربوط به درآمد، هزینه ها و ترتیبات خانوادگی را افشا کند. شاید به همین دلیل، IRS مدتهاست که کم محبوب ترین آژانس بوده است.طبق نظرسنجی ها

گسترش تحقیقات کمیته نظارت مجلس نیز می تواند کار را برای ،ت دشوارتر کند.

من قبلا نوشته بود چگونه می توان از تحقیقات وایس برای خنثی ، رسوایی هانتر بایدن با ایجاد اتهامات نسبتاً محدود و توافقنامه ای مطلوب استفاده کرد. پرزیدنت بایدن و رسانه‌ها می‌توانند با گفتن اینکه این موضوع بسته شده است، وارد انتخابات 2024 شوند. مهمتر از آن، با بسته شدن تحقیقات، بیشتر اطلاعات بررسی شده توسط ویس معمولاً فاش نشده باقی می ماند.

مشکل این است که اگرچه این تاخیر قبل از انتخابات 2020 به نفع بایدن ها بود، اکنون ممکن است علیه آنها کارساز باشد. با گردش مالی مجلس، کمیته ها اطلاعات بسیار بیشتری را کشف می کنند. اخیرا جمهوری خواهان جانت یلن وزیر ،انه داری را تحت فشار قرار داد برای رفع محدودیت‌های طول، مدت افشای گزارش‌های فعالیت مشکوک (SAR) مربوط به هانتر بایدن.

دادخواست دیگر مزیتی برای حفظ مدارک از مردم نخواهد داشت. با افشای عمومی اطلاعات، مبنای اتهامات احتمالی کیفری نیز به اطلاع عموم خواهد رسید. پس از آن رفع یا به حداقل رساندن اتهامات جنایی علیه هانتر بایدن دشوارتر می شود.

جدیدترین چرخش دموکرات ها این است که دستفروشی نفوذ قانونی است. این از نظر فنی درست است، اما ابزارهای مورد استفاده برای دستفروشی نفوذ اغلب می تواند مجرمانه، از جمله اظهارات نادرست به بازرسان را اثبات کند. با این حال، صرف نظر از این که آیا این یک جرم است یا خیر، قطعاً نوعی فساد است. ما باید بد،م که آیا خانواده بایدن میلیون‌ها دلار از منابع خارجی برای تأثیرگذاری بر سیاست‌ها یا اولویت‌های ملی دریافت کرده است.

برای دموکرات‌ها، این نباید تپه‌ای باشد که روی آن بمیرند. حزب قبلا سانسور را پذیرفت. اکنون نباید فساد را بپذیرد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/20/preferential-treatment-irs-whistle،er-claims-political-influence-and-possible-perjury-related-to-the-،ter-biden-investigation/