دسته‌ها
اخبار

انتقال در کار مدافع در مدرسه دولتی – قانون کیفری کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


دوستان عزیز،

من می نویسم تا شما را از برخی تغییرات در کار ما در مدرسه ،تی برای م،عان و سایر افرادی که در سیستم دادگاه کارولینای شمالی کار می کنند، مطلع کنم. نسخه کوتاه این است: من از اول ژوئیه امسال به نیمه وقت خواهم رفت. مدرسه در نظر دارد یک عضو هیأت علمی جدید را برای کار در حقوق کیفری با تمرکز بر مسائل مربوط به م،عان استخدام کند. و فیل دی،ون مدیر برنامه آموزش دفاع عمومی در مدرسه خواهند شد. برای جزئیات بیشتر این متن را بخو،د.

در 1 ژوئیه، من وارد “بازنشستگی مرحله ای” در UNC می شوم که به من امکان می دهد تا سه سال آینده به صورت نیمه وقت کار کنم. هنوز واقعاً بازنشستگی نیست، اما کمتر کار می کنم. من به تدریس، نوشتن و مشاوره در زمینه هایی که در آن تخصص ،ب کرده ام، از جمله دفاع شخصی، مسائل مربوط به سلامت روان در پرونده های جنایی (از جمله ظرفیت رسیدگی)، حق وکیل، و معافیت ها و عواقب جانبی ادامه خواهم داد. من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با شما در این زمینه هستم. بهترین راه برای دسترسی به من از طریق ایمیل من [email protected] است.

با کاهش ساعات کاری و کاری که انجام می دهم، دانشکده در حال پر ، موقعیت من با یک عضو هیئت علمی جدید است. می تو، ببینی اعلام موقعیت اینجا. همانطور که در مورد کارهایی که در طول سال ها انجام داده ام، این موقعیت بر تدریس، نوشتن و مشاوره در مورد مسائل مهم برای م،عان متمرکز خواهد بود. این شامل کار برای م،عان جدیدتر می شود، مانند آموزش برای م،عان جنایت و م،عان جدید جنایت. همانطور که در حال حاضر نیز وجود دارد، این موقعیت برای سایر افرادی که در سیستم دادگاه کار می کنند، از جمله قضات و قضات، آموزش حقوق جزا را فراهم می کند. پیش بینی می شود که این موقعیت زمینه ا، کیفری را در کنار سایر موضوعات حقوق کیفری توسعه دهد. این یک فرصت هیجان انگیز است! من همه علاقه مندان را تشویق می کنم که درخواست دهند!

من همچنین به ،وان مدیر مدرسه خدمت کرده ام آموزش دفاع عمومی برنامه ای که با پشتیب، دفتر خدمات دفاعی مستضعفین شامل یک برنامه آموزشی سالانه برای م،عان، کتابچه راهنمای م،عان آنلاین و سایر منابع است. خوشحالم که اعلام کنم فیل دی،ون جونیور، استادیار آموزشی و مربی م،ع، در 1 ژوئیه مدیر خواهد شد. تبریک می گویم، فیل، و از شما متش، که علاوه بر کار اساسی خود در حقوق جزا، این نقش را بر عهده گرفتید. به دنبال چیزهای عالی از فیل و سایر اعضای تیم آموزش دفاع عمومی باشید: تیموتی هاینله, استادیار آموزشی و مدرس م،ع مدنی; و مونیکا یلورتون، معاون مدیر برنامه ها و خدمات. عضو هیئت علمی جدید در حقوق جزا با تیم آموزش دفاع عمومی در ارائه آموزش برای م،عان همکاری خواهد کرد.

هنگامی که در سال 1991 تمرین را در کالیفرنیا ، کردم تا به مدرسه ،تی بپیوندم، تصور نمی کردم اینقدر طول، بمانم و کار را تا این حد م،ادار بدانم. من هنوز در غروب آفتاب موج سواری نکرده ام، اما می خواهم م، کنم تا از حمایت شما برای بیش از سه دهه تشکر کنم. من مشتاقانه منتظر این مرحله بعدی و فرصت هایی هستم که ارائه می دهد.

تمام بهترین های من،

جان روبین


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/transitions-in-defender-work-at-the-sc،ol-of-government/