دسته‌ها
اخبار

اکرم بهشتی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان-وکیل آگاه

جهت معرفی وکیل و ۵دقیقه مشاوره تلفنی فرم ذیل را تکمیل سپس اطلاعات وکیل متخصص پرونده شما در اصفهان ظرف کمتر از نیم ساعت برایتان پیامک میگردد . دکتراحمدرضاسعیدی،باچاپ کتاب ومقالات متعددوشرکت درجشنواره ها وکنفرانسهای داخلی وخارجی،فن دفاع ووکالت دادگستری را،ازحیطه ی علم ودانش،به حوزه ی تجربه وفن،گسترش داده وباتدریس دردانشگاههای متعدد،دراستان اصفهان،دانشجویان زیادی دررشته ی حقوق،تربیت کرده است. برای ثبت آگهی وکیل در اصفهان تنها کاری که کافی است از منوی بالای هم این سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و می توانید خود را به آسانی به بیش از میلیون ها نفر که به کارهای حقوقی نیاز دارند معرفی کنید.. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه وکلای مهر اصفهان می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .

  • همچنین ممکن است کسی ادعا کند اساسا اشتراط قبض در صحت هبه اختصاص به هبه عین معین دارد و هبه عین کلی یا طلب از چنین شرطی مستثنی است و بنابر این هما نگونه که هبه دین به مدیون صحیح است، هبه دین به غیر مدیون نیز از حیث اشتراط قبض با مانعی روبرو نیست.
  • «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند.
  • هزینه مشاوره حقوقی حضوری و غیرحضوری 100 هزارتومان است و مدت زمان مشاوره 20 تا 30 دقیقه می باشد .
  • مجرب در دعاوی مالی اعم از مطالبه وجه چک و یا سفته، مطالبه خسارت و توقیف اموال.
  • وکیل دادگستری در پرونده های مربوط به خانواده تا ملکی ، ثبت احوال و همه رشته های حقوقی و کیفری دخالت می کند.

آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند. خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد. پیشنهاد ما به شما برای رسیدن به مناسب‌ترین راه‌حل و تصمیم درباره‌ی مسائل حقوقی زندگیتان، مراجعه حضوری نزد مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، است. در واقع بهتر است برای مسائل مهم و حیاتی زندگی خود زمانی را در نظر بگیرید تا بتوانید عالی‌ترین نتیجه را به دست آورید.

نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد. در دعاوی متعددی نظیر تصرف عدوانی ابطال اسناد رسمی الزام به تنظیم سند رسمی خلع ید و اثبات مالکیت دارای موفقیت های متعددی هستند.تاحمیر ریاحی به عنوان یک وکیل حرفه ای اصفهان؛ در دعاوی حقوقی و ملکی آماده ارائه خدمات حقوقی می باشد. در طول فعالیت در حرفه وکالت دادگستری ، وکالت پرونده های مختلف حقوقی ، کیفری ، ملکی و خانوادگی و غیره را در اصفهان ، تهران ، و استانهای مختلف کشور عهده دار بوده و همچنان مشغول به خدمت گزاری هستند . دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند. ملاک من برای گزینش بهترین وکیل در اصفهان این بوده که وکیل همسرعت پیگیری در دعوا، هم پاسخ دهی تلفنی و برخورد خوب با موکل و در نهایت موفقیت در آرای مشابه پرونده شما رو داشته باشن. اگر به دنبال یک وکیل یا موسسه حقوقی جهت انجام کارهایی مانند مطالبه شکایت از یک شخص طلاق گرفتن مهریه تغییر اسم کارهای شهرداری کارهای املاک و گرفتن پروانه کسب کارهای حقوقی دیگر اعدام حبس ابد سرقت و غیره هستید در لیست بالا می توانید خیلی از وکیل هایی که می‌توانند خیلی از کارهای حقوقی را انجام دهند مشاهده نمایید.

نمونه لایحه دفاعی وکیل ملکی در اصفهان

اگر متهم اقدام به جعل امضا و جعل مهر مسئولین و کارمندان دولت، از قبیل معاونان، وزرا، نماینده های مجلس، اعضای شورای نگهبان و قضات نمایند، از ۱ الی ۱۰ سال حبس برای وی در نظر گرفته خواهد شد. خیلی از افراد تصور می‌کنند که موقعی که محصولی را خریداری می‌کنند و سپس متوجه عیب آن گردیده‌اند دیگر کاری از دستشان بر نمی‌آید و می‌بایست با همان کالای خراب سر کنند. یکی از روابطی که انسان‌ها شکل می‌دهند، تشکیل خانواده از طریق ازدواج و پیوند زناشویی است. در صورتی که یکی از طرفین حقوق دیگری را نادیده بگیرد یا در انجام وظایفش کوتاهی کند، شخصی که منافعش در خطر افتاده می‌تواند از قانون و مجریان آن کمک بگیرد. ما انسان‌ها از ابتدای تاریخ زندگی در کنار یک دیگر و تشکیل اجتماع را برگزیده‌ایم.

سرکار خانم نجمه قیاسوند

سرکار خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، آماده وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری ( دعاوی خانواده ، طلاق ، مهریه ، دعاوی تجاری ، ملکی ، ثبتی ، ارث ، سرقت ، قتل ، قاچاق و مواد مخدر ، کلاهبرداری ، جرایم اینترنتی و … ) با هزینه مناسب می باشند. گروه وکلای مهر اصفهان با معرفی بهترین وکلای اصفهان و وکلای پایه یک دادگستری و با داشتن سابقه ۱۵ ساله وکالت تأسیس شده و درطی سالهای اخیر، موفق ترین پرونده‌های حقوقی را با آمار رضایتمندی نود درصدی موکلین ارائه نموده است. مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری با وکلای پایه یک دادگستری، قبول پرونده‌های حقوقی و همراهی با موکل تا زمان صدور حکم قطعی ، بدون دریافت حق مشاوره مجدد ازخدمات گروه وکلای مهر اصفهان می‌باشد. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل طلاق در اهواز 【آپدیت1401】

وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

شما برای حل مشکلات حقوقی خانواده‌ی خود می‌توانید از مهدی علیجانی کمک بگیرید. به علاوه لازم است قبل از هر نوع اقدام نسنجیده، از مشورت با بهترین وکیل خانواده اصفهان بهره‌مند شوید. اما دعاوی حقوقی برخاسته از چه زمینه‌هایی در زندگی انسان‌ها می‌باشند؟ در ادامه مباحثی را که زیرمجموعه قوانین مدنی هستند، بررسی می‌کنیم. به علاوه نقش مهدی علیجانی به عنوان بهترین وکیل حقوقی اصفهان را نیز بازگو خواهیم کرد.

اگر بتوانید وکیل دادگستری را قانع کنید تا پرونده شما را تحویل بگیرد موفقیت شما درصد بالایی پیدا می کند. تنظیم قرار داد توسط یک وکیل خبره ، از مهترین راهکار های پیشگیری از وقوع اختلافات در پرونده های قضایی است. وکلای ما با بررسی دقیق پرونده ها،اظهارات و اسناد و مدارک ،بهترین راه کار را به شما عزیزان ارائه خواهند نمود. وکیل هم معنی لغت نایب است که از سمت فردی دیگر که به او موکل می گویند برای انجام برخی از کارها اختیار می یابد .تعهد و یا قراردادی که به سبب آن موکل این اختیارات را به وکیل می سپارد ، وکالت گفته می شود. بسیاری از اوقات برای اثبات حد و حدود طرفین در این رابطه و همین طور تعیین وظایف و حقوق هر کدام، قراردادی میان آن‌ها نوشته می‌شود که تمام موارد لازم در آن ذکر شده است. آن قراردادها مانند یک سند نگهداری می‌شوند و اگر هر کدام از طرفین به یکی از موارد ذکر شده در آن عمل نکند، طرف مقابل می‌تواند آن سند را به مراجع قانونی مربوطه ارجاع دهد و حقوقش را مطالبه کند.