دسته‌ها
اخبار

اگر با یک شناسه جعلی دستگیر شوید چه اتفاقی می افتد؟


آ، هفته است و این ی،ی زمان بیرون رفتن است! زمان برای نوشیدنی های مخلوط و چند ع، با دوستان خود است.

جز اینکه تو هنوز زیر سنی اوه بله، آن یک ش،ت جزئی شما فقط از برادر بزرگترتان که همه می گویند شبیه شماست بپرسید که آیا می تو،د شناسنامه او را برای شب قرض بگیرید تا سرگرمی را از دست ندهید. یا، از آنجایی که تولد 21 سالگی شما هنوز به طرز دردناکی دور است، با یک نفر آشنا خواهید بود که شما را با یک شناسه جعلی همراه کند.

کی گفته بچه ها نمی دونن چطور از مغزشون استفاده کنن یا مشکلات رو حل کنن؟

دوباره حدس بزن نابغه

با کلیک بر روی تصویر زیر در مورد این موضوع مهم به صورت کمیک بخو،د!

استفاده از شناسه ای که مال شما نیست غیرقانونی است

در حالی که قو،ن در ایالت ها متفاوت است، در بیشتر موارد، شناسه «جعلی» هر نوع کارت شناسایی ،تی یا فرمی است که به شرح زیر است:

  • تغییر یافته است
  • جعل شده است
  • ت،یر شد
  • تقلبی

و در حالی که گرفتن گواهینامه رانندگی جعلی ممکن است وسوسه انگیز و بسیار آسان باشد، استفاده از هر نوع شناسایی نادرست خلاف قانون است. حتی اگر تمام جزئیات روی شناسه به جز تاریخ تولد شما درست باشد، وقتی سعی می کنید از آن استفاده کنید همچنان قانون را زیر پا می گذارید. و همچنین برای شما غیرقانونی است که از شناسه واقعی و قانونی شخص دیگری (ممنون، برادر!) به ،وان شناسنامه خود استفاده کنید. قانون فقط شما را به خاطر ، خواری زیر سن قانونی که از شناسه استفاده می کنید مجازات نمی کند. حتی به سادگی داشتن شناسنامه خلاف قانون است

آیا به خاطر یک شناسه جعلی دستگیر می شوید؟

اگر می‌خواهید یک شناسه جعلی را در بار دانشگاه مورد علاقه‌تان تحویل دهید یا الکل را در یک ،‌فروشی محلی ب،ید و قلدر، بارمن یا منشی عاقلانه عمل کند، آنها می‌توانند و به احتمال زیاد خدمات شما را رد خواهند کرد. به یاد داشته باشید، آنها شغل دارند، و آگاهانه به شما اجازه نوشیدن ،ات الکلی در سنین پایین می تواند این مشاغل را به خطر بیندازد.

اگر خوش شانس باشید، آنها به سادگی به شما می گویند که پیاده روی کنید، و تنها چیزی که باید با آن کنار بیایید این است که دوستانتان شما را مس،ه کنند. اما ممکن است بدتر شود.

اول، بسته به ایالت، هر کارگری که شناسه جعلی خود را فلش می‌کنید، می‌تواند آن را از شما بگیرد و نگه دارد. اگر آنها آن را مصادره کنند، می توانند آن شناسنامه جعلی را به پلیس تحویل دهند، پلیس می تواند شما را دستگیر کند و شما را متهم به جرم کند. اگر قانون ایالتی به این کارگران اجازه ندهد که کارت شناسایی جعلی را مصادره کنند، ممکن است همچنان با پلیس تماس بگیرند.

یادآوری مهم دیگر: پلیس های مخفی دوست دارند در اطراف بارها و مناطقی که دانش آموزان دبیرست، و دانشگاهی دوست دارند به آنجا بروند گشت زنی کنند. پلیس به احتمال زیاد شما را دستگیر خواهد کرد اگر در مورد یک کارت شناسایی جعلی مستقیماً به آنها دروغ بگویید. هر افسر پلیسی که قرار بود کمی ملایم‌تر با شما رفتار کند، اگر به چهره‌اش دروغ بگویید، وقتی از شما بپرسند: “آیا این شناسنامه واقعی است؟”

مجازات برای محکومیت شناسه جعلی

یک شب بیرون رفتن با دوستانتان ناگهان به اتهامات جنایی تبدیل شده است و “بسیار بزرگ” ناگهان تبدیل به یک BFD شده است.

داشتن کارت شناسایی جعلی و اتهامات مربوطه بسته به محل زندگی شما می تواند جنایت یا جنایت باشد. به ،وان مثال، در کالیفرنیا، داشتن یک کارت شناسایی جعلی جنایت یا جنایت باشد. شدت اتهامی که با آن روبرو هستید به حقایق پرونده و سابقه جنایی شما بستگی دارد. این است در ایلینوی هم همینطور.

در بیشتر موارد، درست است که قانون در مورد نوجو، مانند شما که برای یک شب بیرون رفتن در بار در مقابل شخصی که سعی در سرقت هویت دارد، اشتباه بزرگی در قضاوت انجام می دهد، متفاوت به نظر می رسد. با این حال، اتهام کیفری یک اتهام کیفری است و محکومیت به یک جرم جنحه‌ای می‌تواند اثرات منفی و جدی بر زندگی شما داشته باشد. مجازات‌های محکومیت یا پذیرش توافقنامه همچنان می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مدت زندان
  • جریمه
  • خدمات اجتماعی
  • تحت مراقبت
  • تعلیق گواهینامه رانندگی

به احتمال زیاد با دبیرستان یا کالج خود نیز در آب گرم خواهید یافت. محکومیت کیفری می تواند به م،ای تعلیق، ا،اج و از دست دادن برنامه های فوق برنامه مانند ورزش باشد.

اگر به دلیل داشتن یک شناسه جعلی به جرم جنایت یا جنایت دستگیر شده اید، باید فوراً با یک وکیل م،ع جنایی تماس بگیرید.

و به یاد داشته باشید، وقتی قانون است، سخنر، نیست!

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-happens-if-youre-caught-with-a-fake-id/