دسته‌ها
اخبار

ایران وکیل صفحه اصلی

عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد.

کانون وکلا، مرجعی معتبر جهت ارائه بالاترین مدارک وکالتکارشناسان حقوقی قوه قضاییه در طول زمان کارآموزی خود، حق وکالت در پرونده‌های حقوقی را ندارند. در مقابل، کارآموزان کانون وکلا برای آن ‌که بتوانند بهترین وکیل ایران شوند، باید با رعایت شروط مربوطه نسبت به گرفتن پرونده‌های حقوقی اقدام کرده و از موکلان خود در عرصه‌های مختلف دادگاهی دفاع کنند. شروط گرفتن پرونده آن است که مشکل حقوقی شامل پرونده‌های حقوقی با قابلیت فرجام‌خواهی، تجدید نظر در دیوان عالی کشور و با مبالغ بالاتر از استاندارد تعیین شده نباشد. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود.

  • چندین تقدیرنامه و لوح سپاس از دانشگاه علامه طباطبایی، شهید بهشتی، مفید، مرکز داوری منطقه ای تهران، انجمن سلامت خانواده ایران و … به دست آورده اند.
  • در مجموعه IIL به جای یک وکیل مهاجرت ، ۳ متخصص مسئول رسیدگی به کیسهای مهاجرتی هستند.
  • وکیل باید در هر مرحله از دادرسی تمبر آن مرحله را به وکالت نامه الصاق نماید.
  • وکیل مدافع داگستری، زمانی که به کانون وکلا وارد می‌شود نخستین امری که به او گوشزد می‌شود استقلال این نهاد است که در راستای عدالت‌خواهی ملزم به جریان است.
  • شخص حقوقی است که اوراق بهادار را برای دیگران و به‌حساب آن‌ها معامله می‌کند و به‌عبارت‌دیگر واسطة بین خریدار و فروشنده اوراق بهادار است که به‌عنوان نماینده مشتری و به‌حساب مشتری، در مقابل دریافت کارمزد، به خریدوفروش اوراق بهادار می‌پردازد.
  • سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود.

آسانترین روش طلاق، طلاق توافقی است که زن و شوهر بر سر مسائل مهمی مانند مهریه و حضانت فرزند به توافق می رسند و بعد از انجام مراحل دادگاهی طلاق در دفتر ثبت طلاق جاری و ثبت می شود. از آنجایی که بر اساس قانون حق طلاق با مرد است اگر دادخواست طلاق از طرف مرد باشد مراحل طلاق راحت تر خواهد بود اما برای جاری شدن طلاق مرد باید تمامی حق و حقوق قانونی زن را از قبل مهریه، نفقه، اجرت المثل و در شرایطی حق التنصیف را پرداخت کند. به عنوان مثال در مسئله ای مانند طلاق موضوعات مختلفی مطرح می شود که برای دفاع از خود در برابر هر کدام از آنها نیاز به دانش حقوقی بالایی است.

بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. این مطلب توسط دکتر علی رفیعی وکیل دادگستری و دکتری حقوقی دانشگاه تهران نگاشته شده است.برای مشاوره حقوقی با ایشان با دفتر حقوقی موکل تماس بگیرید. بالاخص برای هموطنان خارج از کشور ، موضوع فاصله مکانی و زمانی شخص موکل خارج نشین با وکیل در ایران می باشد که امکان ارزیابی تخصص و پیگیری وکیل را دچار مشقت می نماید. بدین ترتیب، شما می‌توانید بسته به نوع پرونده خود از وکلای این مجموعه استفاده کرده و از حرفه‌ای بودن و آگاهی آن‌ها در کلیه امور قانونی در ایران و سایر کشورهای جهان اطمینان حاصل کنید. نقطه قوت سفیران ایرانیان، همدلی همه‌جانبه کارشناسان حقوقی و صداقت آنان در رابطه با موضوعات حقوقی محوله است. شرط اول در این مؤسسه حفظ آرامش شما در عین ارائه درست‌ترین مشاوره‌های حقوقی ممکن است.

. وکیل طلاق

پرونده‌های مورد دفاعیه آنان نباید از مبلغ مشخصی بالاتر رود یا در پرونده‌های حقوقی غیرمالی همچون اختلافات بر سر اثبات و نفی اصل و نسب، اختلافات نکاح و طلاق و غیره می‌توانند شرکت کنند. نکته حائز اهمیت آن است که اغلب وکیل‌های پایه دو شامل مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه می‌شوند. وکلای پایه دو در مرحله پایین‌تری از وکیل‌های پایه یک دادگستری قرار دارند.

وکیل:

یک وکیل خوب و کاربلد سال ها در حوزه های تخصصی وکالت انجام داده و تجربیات خوبی را به دست آورده است. چنانچه وکیل از این قانون تخلف نماید، به مجازات انتظامی درجه ی 3 در نوبت اول و درجه ی 4 در نوبت دوم و درجه ی 5‌ در نوبت سوم محکوم خواهد شد و به این تخلف وکیل در دادسرا و دادگاه انتظامی کانونی رسیدگی می شود که تخلف در حوزه ی آن واقع شده است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. به هر حال موفقیت در استفاده از موضوع جدایی تنها مختص به اصغر فرهادی با فیلم سینمایی جدایی نادر از سمین(یکی از پروفروشترین فیلم سینمایی تاریخ ایران ) نیست وکیل ها خیلی سال است که از بازار طلاق و جدایی در حال کسب درآمد هستند. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که درآمد یک وکیل چقدر است؟ یا اینکه برای شما جالب باشد که درآمد یک وکیل بیشتر است یا یک پزشک و جالبتر اینکه خیلی از وکیل ها درآمد میلیاردی از وکالت دارند و بعضی دیگر از پرداخت هزینه اجاره دفترشان بر نمی آیند. مرجع حقوقی ایران از سال 1394 با هدف جمع آوری و انتشار اطلاعات علمی حقوقی صحیح، جامع و دقیق به عنوان عضوی از زیر مجموعه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) فعالیت می کند.

وکیل در ایران با تجربه ترین

شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد. این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. گروه وکلای دیوان سالار این کار را برای شما انجام خواهند داد و به صورت تخصصی موضوع ملکی شما را بررسی خواهند کرد.