دسته‌ها
اخبار

ایران وکیل وکالت و مشاوره حقوقی 24 ساعته ایران وکیل وکالت و مشاوره ایرانیان خارج از کشور-وکیل آگاه

پس باید به دنبال وکیلی که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهد، باشید. رسیدگی به پرونده نظام وظیفه کار پیچیده‌ای هست پس سعی کنید اطلاعات کافی و مستند کسب کرده و در انتخاب وکیل دقت داشته باشید. طول دوره کارآموزی برای فارغ‌التحصیلان کانون وکلا دو ساله و برای مشاوران حقوقی قوه قضاییه شش ماهه است. کلیه وکلای کانون برای فارغ‌التحصیلی و اتمام کارآموزی خود لازم است که گزارش‌های کامل و متعددی را از کلیه پرونده‌های کیفری و حقوقی پذیرفته شده در محاکم و محافل حقوقی ارائه دهند.

لازمه این کار وجود صداقت، امانت و اینگونه احساس مسئولیت پذیری وجود دارد. وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد دانش و خبرت باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند. در بیانیه وکلا با تأکید بر این که مسئله امضاکنندگان، تأمین «آزادی و عدالت قضایی» ا‌ست همچنین گفته شده که «خیزش شهروندان ایران، خیزشی برای حقوق و بازگشت به حکومت قانون است».

در مقابل، کارشناسان قضایی پس از اتمام دوره کوتاه کارآموزی خود، اقدام به دریافت پروانه وکالت پایه دو می‌کنند. این دوره با دوره‌های عملی و کارآموزی‌های علمی همراه است و می‌توانند از محضر اساتید خود استفاده کنند. به دلیل آن که امکان مراجعه به مراجع حقوقی و قانونی در هر زمان و برای هر فردی وجود دارد، مطالعه این بخش را به شما توصیه می‌کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید. خدمات ما صرفاً به صورت مشاوره حقوقی می‌باشد و هیچ گونه خدماتی در زمینه کاریابی ارائه نمی‌دهیم.

  • بهترین وکیل کسی است که حقیقت پرونده را بعد از مطالعه ی کامل ادله و اسناد پرونده به موکل بگوید و بی جهت آرزو واهی به موکل ندهد برای این که وکیل پرونده شود.
  • اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند.
  • یکی از با اهمیت ترین ویژگی های بهترین وکیل ایران تعهد داشتن است و زمانی که دفاع از فردی را قبول می کند بایست آن را بهترین شکل محتمل اجرا دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود.
  • گاهی موکل توان مالی برای اخذ وکیل جهت دفاع از پرونده خود را ندارد، به همین دلیل قانون گذار دستور میدهد تا وکیلی به رایگان در اختیار وی قرار گیرد.
  • البته نباید از ذکر این نکته غافل شد که او چند مورد موفق معروف هم در پرونده کاری خود دارد که اکثرا در بیش از ۵ سال گذشته به دست آمده است.
  • در صورت که دادسو وکیل شما باشد، صفر تا صد امور طلاق شما انجام خواهد شد.

شخصی که با این روش وکالت موردی برای دفاع از حقوق بستگانش گرفته‌است را وکیل اتفاقی گویند. وکلای مدافع کیفری از موکل خود که به ارتکاب جرمی محکوم شده است، حمایت می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که حق آزادی و حقوق اولیه آن‌ها در سیستم قضایی به‌طور منصفانه رعایت شود. وکیل کیفری ممکن است به‌عنوان وکیل مدافع عمومی یا وکیل خصوصی کار کند که هردوی آن‌ها در مسائل مربوط به حقوق جزا، وثیقه، بازجویی، دستگیری، محاکمه کیفری و… تخصص دارند و می‌توانند از حقوق موکل خود در راستای ضوابط قانون دفاع کنند. این وکلا ممکن است بیشتر از سایر وکلا در دادگاه حاضر شوند؛ به‌ویژه اگر پرونده آن‌ها به دادگاه برسد. متقاضی باید به مرکز امور مشاوران قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کند و درخواست کتبی خود به همراه دلایل آن را ارائه نماید، سپس چنانچه وی شرایط لازم را داشته باشد، نهاد مورد تقاضا می تواند برای او، وکیل رایگان انتخاب کند. همچنین اگر وکیل برای پیگیری پرونده مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه ی سفر و اقامت وی نیز بر عهده ی موکل می ‌باشد.

همچنین آنان باید در آزمون‌های متنوع به صورت شفاهی و کتبی شرکت کنند و موفق به پذیرش در تمامی آن‌ها شوند. کارآموزی وکالت دوره‌ای اجباری برای کلیه متخصصان حقوق اعم از شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت کانون وکلا یا مشاوران حقوقی سازمان قضا است. به همین علت است که برترین وکیل ایران هم که باشید، مسلماً باید این دوره نه چندان آسان را بگذرانید. تنها نکته طی دوره کارآموزی وکلا آن است که این دوره برای فارغ‌التحصیلان کانون با قوه قضاییه متفاوت سپری می‌شود. تکالیف ارائه شده و زمانبندی دوره برای هر دو گروه مختلف بوده و دارای حجم اختیارات متفاوتی نیز است. قراردادهای وکالت، نوعی عقد امانی فیمابین وکلا و موکلین استعلاوه بر آن، وکیل اداری صرفاً قادر است به اداره‌های مختلف مراجعه کند و پیگیر امور شخصی و قانونی موکلان خود باشد.

وکلای پایه یک

آنان قادر هستند، در تمامی محافل و محاکم کیفری و حقوقی اعم از دادگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های حقوقی اقدام به انجام دفاعیه از موکلان خود کنند و در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌های حقوقی طبق نظر قضات دادگاه حضور داشته باشند. وکلای پایه یک دادگستری هیچ‌گونه محدودیتی در پذیرش وکالت اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی نخواهند داشت. این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود. آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. ایشان متخصص در دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ملکی، تجاری و … هستند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری، می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید.

بهترین وکیل بوشهر را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم.

کارن روحانی

این حقوقدان ایرانی که در اردیبهشت سال ۹۸ بر اثر ایست قلبی درگذشت، بیشتر تلاش می‌کرد در زمینه‌های مدیریتی، آموزشی، نقد و تفاسیر قانونی و حقوقی فعالیت کند. بهمن کشاورز به عنوان چهره‌ای اصلاح طلب و رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا شناخته می‌شد که ارتباط خوبی با رسانه‌ها و مطبوعات داشت. او با وجود گفتگو‌های متعدد و گاه نقطه نظر‌های متفاوت، همواره تلاش می‌کرد از محدوده خط قرمز‌ها عبور نکند و به همین دلیل به عنوان چهره‌ای رسانه‌ای شناخته می‌شد. یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل ایران و یا هر وکیلی، مراجعه به فرم حضوری به دفتر نمایندگی وی وجود دارد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود.