دسته‌ها
اخبار

بازداشت ۸ وکیل دادگستری در شیراز طی ۴۸ ساعت گذشته وکلاپرس-وکیل آگاه

مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف مانند ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی و غیره در همه شهرها اتفاق می افتد و تنها دغدغه ای وجود دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می باشد. در شهر شیراز هم پرونده های مختلف حقوقی در دادگاه وجود دارد و وکیل های متخصص زیادی هم در این شهر مشغول به فعالیت می باشند. سایت وکیل از ما با فراهم اوردن گزیده ای از بهترین وکیل در شیراز، این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا راحت تر بتوانند وکیل موردنظر خود را انتخاب کنند.

  • دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.
  • نبود یک وکیل متبحر نیز می تواند موجب ضرر های جانی و مالی جبران ناپذیری در دعاوی مختلف حقوقی یا کیفری برای افراد شود.
  • با کمک گرفتن از وکیل دادگستری که در جدول بالا در شهر شیراز به شما معرفی کرده ایم نه تنها که از فشار روحی و روانی شما در جهت پیش برد پروندتان کم می شود بلکه در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.
  • در هنگام تشکیل جلسه دادگاه، حضور تنها یک وکیل برای رسیدگی به امور پرونده کافی می باشد و از آنجایی که داشتن وکیل در مواجهه با مشکلات حقوقی حق همه می باشد، بنابراین هرکسی حق این را دارد تا وکیل خود را خودش انتخاب کند و کلیه امور حقوقی خود را به او بسپارد.
  • همچنین، هر کدام از این گروه ازوکلا، با توجه به شهر کانون یا مرکز صادرکننده پروانهوکالت، حق انجاموکالتدر شهر خاصی را دارند.
  • خود بازار هم زیبایی های خودش رو داره که اگه اهل عکس گرفتن باشین می تونین هم از بناش و هم از کسبه عکس بگیرن.

محمدهادی جعفر پور(عضو علی‌البدل هیأت مدیره کانون وکلای فارس) نیز وکیل دیگری است که خبر بازداشت وی ساعاتی پیش اطلاع داده شد. به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است. بدین ترتیب شما می توانید با مراجعه به گروه وکلای آریا دادیار، به فهرستی از وکلا دسترسی داشته باشید.

قدمت بازار وکیل شیراز به چه زمانی بازمی‌گردد؟

استان فارس در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی به عنوان مرکز استان فارس انتخاب شد. شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و … «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند.

وکیل اجرت المثل در شیراز

متاسفانه هنگام نهایی کردن رزرو با هتل، خطایی رخ داده است، لطفا با پشتیبان خود درارتباط باشید. مهلت پرداخت مبلغ رزرو به اتمام رسیده است و تایید رزرو نیازمند استعلام مجدد از هتل می باشد، لطفا به پشتیبان رزرو خود اطلاع دهید. شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. ۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود) که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان درهتل می شود به عهده میهمان بوده و عموما هتل ها در این موارد یک شب کنسلی را دریافت می کنند.

حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید.