دسته‌ها
اخبار

بهترین نرم افزار صورتحساب شرکت حقوقی کوچک در سال 2022: یک راهنما


هر شرکت حقوقی کوچک چالش‌های منحصر به فرد خود را دارد – چه صرف زمان زیادی برای کارهای اداری یا پرداختن به تأخیر پرداخت. خبر خوب این است که نرم افزار صورتحساب شرکت حقوقی کوچک این قدرت را دارد که به شرکت ها کمک کند تا بر این موانع غلبه کنند. و در نتیجه، سطوح جدیدی از موفقیت را برای شرکت های حقوقی کوچک در همه جا ایجاد می کند.

مثلاً فرض کنید دفتر حقوقی شما قلب جامعه کوچک شماست. به احتمال زیاد، برخی از مشتریان به دنبال گزینه های پرداخت جایگزین هستند تا بار هزینه های قانونی خود را کاهش دهند. با توجه به رابطه نزدیکی که با آنها دارید، باید تجربه مشتری محورتری را ارائه دهید. یا ممکن است یکی از چندین شرکت کوچک در جامعه خود باشید و به دنبال راه هایی برای جدا ، خود از رقبا باشید.

در هر دو مورد، نرم افزار صورتحساب شرکت حقوقی کوچک به شما کمک می کند تا به راحتی گزینه های پرداخت متعدد را بپذیرید. پس از همه، این چیزی است که مشتریان می خواهند. بر اساس گزارش روندهای حقوقی 2022:

  • 70 درصد از مشتریان حقوقی خواهان امکان پرداخت از طریق طرح پرداخت هستند
  • 53 درصد خواهان فرصتی هستند که صورتحساب های قانونی خود را تأمین مالی کنند

این به سختی سطح قابلیت‌های نرم‌افزار صورت‌حساب شرکت‌های حقوقی کوچک را ،اش می‌دهد. در ادامه بخو،د زیرا ما بسیاری از امکانات پرداخت را برجسته می‌کنیم و به بهترین راه‌حل‌های نرم‌افزار صورت‌حساب شرکت حقوقی کوچک در سال 2022 نگاه می‌کنیم.

کارکردهای یک سیستم صورتحساب موفق در یک شرکت حقوقی چیست؟

نرم افزار صورتحساب حقوقی به وکلا این امکان را می دهد که بدون زحمت کار خود را پیگیری کرده و برای آن مبلغی را دریافت کنند. برای شرکت‌های حقوقی کوچک، سیستم‌های صورت‌حساب می‌توانند مجموعه‌ای از مزایا را به همراه داشته باشند. می‌تواند زندگی وکلا را با قابلیت ردیابی ساعات کاری آن‌ها در زمان واقعی، ایجاد و ارسال فاکتورها با چند کلیک، ارسال یادآوری‌های پرداخت خودکار، و پذیرش گزینه‌های پرداخت متعدد (از جمله کارت اعتباری، بدهی، و چک الکترونیکی) آسان‌تر کند.

بهترین گزینه های صورت حساب شرکت حقوقی کوچک در بازار

ما ثابت کرده‌ایم که نرم‌افزار صورت‌حساب الکترونیکی قانونی می‌تواند با ساده‌سازی وظایف وقت‌گیر، تفاوت واقعی در یک شرکت حقوقی کوچک ایجاد کند. گفته می شود، همه راه حل ها ی،ان ایجاد نمی شوند. بیایید برخی از بهترین گزینه های موجود برای شرکت های حقوقی کوچک را بررسی کنیم.

پرداخت های کلیو

لوگوی کلیو

Clio که در سال 2008 تأسیس شد، اولین نرم افزار مدیریت حقوقی مبتنی بر ابر را برای شرکت های حقوقی ارائه کرد. Clio Payments – که راه حل پرداخت داخلی Clio است – راهی سریع، انعطاف پذیر و راحت برای مدیریت مجموعه های یک شرکت حقوقی ارائه می دهد.

طرفداران

  • مقرون به صرفه است. همه اشتراک های Clio Manage دارای قابلیت پذیرش پرداخت های آنلاین هستند. Clio Payments نرخ های رقابتی را ارائه می دهد (2.8٪ در تمام تراکنش های بدهی و اعتباری و 2.00 دلار به ازای هر تراکنش الکترونیکی) – و هرگز هزینه های شبکه کارت پنهان یا متغیر را دریافت نمی کند.
  • مشتریان انعطاف پذیری پیدا می کنند. با Clio Payments، مشتریان می توانند به راحتی صورتحساب های قانونی خود را با استفاده از کارت اعتباری، بدهی یا چک الکترونیکی پرداخت کنند. آنها همچنین می توانند گزینه های پرداخت جایگزین، مانند طرح های پرداخت را تنظیم کنند.
  • باعث صرفه جویی در زمان می شود. Clio Payments با ارائه قابلیت ردیابی آسان زمان، ایجاد فاکتورها و ارسال صورت حساب های الکترونیکی به مشتریان، زمان صرف شده برای کارهای اداری معمول را کاهش می دهد. به علاوه: Clio با Xero و QuickBooks Online ادغام می شود، به این م،ی که کاربران می توانند با ورود دستی داده های مستعد خطا خداحافظی کنند.
  • شما آرامش واقعی را به دست خواهید آورد. مشتریان با دانستن اینکه Clio Payments با PCI سازگار است و از استانداردهای حسابداری IOLTA و اعتماد پیروی می کند، خوب می خوابند. کارمزدهای به دست آمده و دریافت نشده جدا نگه داشته می شوند و کارمزد تراکنش هرگز از حساب اعتماد شما خارج نمی شود.
  • پشتیب، در سطح جه، Clio به دلیل یک سری چیزها – پشتیب، خیره کننده مشتری از آنها در میان آنها – شهرت خود را تثبیت کرده است. مشتریان 24 ساعت شبانه روز، از دوشنبه تا جمعه، از طریق چت زنده، تلفن یا ایمیل، به تیم برنده جایزه شرکت دسترسی دارند.

Clio صدور صورت حساب را ساده و مدیریت کار را آسان می کند. من فروخته شده ام و آن را به بسیاری از مدیران شرکت های انفرادی و کوچک توصیه کرده ام. کلیو بسیار خدمات گرا است. اگر سوالی داشته باشم، Clio به سرعت پاسخ من را می دهد و به من اجازه می دهد تا به خدمات رس، به مشتریانم برگردم. – دیوید کرافورد، مالک، قانون IP کرافورد

منفی

  • محدودیت های جغرافیایی Clio Payments و برخی از ادغام ها فقط در برخی کشورها در دسترس هستند. در حال حاضر، Clio Payments برای شرکت های حقوقی که در ایالات متحده یا کانادا فعالیت می کنند، بهترین است.

LawPay و MyCase

لوگوی mycase

مورد من یک پلت فرم مدیریت عملی است که برای شرکت های کوچک و متوسط ​​طراحی شده است. نرم افزار آنها قابلیت پرداخت را شامل نمی شود، به همین دلیل است که آنها با LawPay کار می کنند تا پرداخت های LawPay را به کاربران خود ارائه دهند.

طرفداران

  • گزینه های پرداخت جایگزین MyCase به مشتریان امکان می‌دهد گزینه‌های پرداخت جایگزین را بپذیرند – مانند ClientCredit، یک راه‌حل تامین مالی کارمزد قانونی که به مشتریان قانونی اجازه می‌دهد وام‌ها را در ا،اط خودکار پرداخت کنند.
  • چندین فاکتور را همزمان ایجاد کنید. ویژگی صورت‌حساب دسته‌ای MyCase با تسریع فرآیند صورت‌حساب به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند.

منفی

  • کارمزد تراکنش های بالاتر کاربران باید هزینه های بیشتری را برای تراکنش ها بپردازند، که می تواند برای شرکت های حقوقی کوچکتر چالش برانگیز باشد. هزینه تراکنش برای VISA و MasterCard 3٪ و برای AmericanExpress 3.9٪ است. این مبلغ 300 دلار برای هر 10 هزار دلار پردازش شده با استفاده از Visa، MasterCard یا Discover است. 390 دلار برای AMEX.
  • ناتو، در اعمال پرداخت برای مسائل. کاربران از پرداخت‌هایی که برای مشتریان اعمال می‌شود شکایت دارند، نه مسائلی که می‌تواند فرآیند صورت‌حساب را برای کارکنان و مشتریان پیچیده کند.
  • عدم ادغام اغلب منجر به ورود داده های تکراری و دستی برای کاربران می شود.

تمرین پلنگ

آرم PracticePanther

تمرین پلنگ یک راه حل مدیریت قانون است که ویژگی های مدیریت پرونده، صورتحساب، ردیابی زمان و اتوماسیون را ارائه می دهد.

طرفداران

  • روش های پرداخت جایگزین PracticePanther توانایی پرداخت از طریق روش‌های جایگزین، مانند طرح‌های پرداخت را ارائه می‌دهد – به مشتریان این امکان را می‌دهد تا گزینه‌ای را انتخاب کنند که برای آنها بهترین است.
  • فاکتورهای قابل تنظیم با قالب‌های فاکتور قابل تنظیم، PracticePanther به کاربران اجازه می‌دهد برای طیف وسیعی از موارد فاکتور ایجاد کنند.

منفی

  • هزینه های بالا برای ویژگی های اساسی. کاربران باید برای ویژگی‌های اساسی مانند صورت‌حساب هزینه ثابت، صورت‌حساب LEDES و ادغام‌هایی که در غیر این صورت به‌طور خودکار با سایر ارائه‌دهندگان صورت‌حساب قانونی دریافت می‌کردید، حق بیمه پرداخت کنند.
  • ادغام های محدود PracticePanther کمتر از 30 ادغام در پلتفرم خود دارد.

موضوع موشک

آرم Rocket Matter

موضوع موشک یک پلت فرم مدیریت عمل حقوقی با ویژگی پردازش پرداخت است.

طرفداران

  • برای شرکت های حقوقی کوچک ساخته شده است. Rocket Matter به طور خاص برای پزشکان انفرادی و شرکت های حقوقی کوچک طراحی شده است.

منفی

  • قیمت همه یا هیچ. بسته م،ومات Rocket Matter بسیار ابتدایی است، به این م،ی که هزینه بیشتری برای ویژگی هایی که به طور خودکار با برنامه های دیگر دریافت می کنید، پرداخت می کنید.

Smokeball

لوگوی Smokeball

Smokeball یک نرم‌افزار مدیریت تمرین مبتنی بر ابر ،یبی است که ردیابی خودکار زمان و فعالیت، اتوماسیون اسناد و صورت‌حساب قانونی را از طریق همان ادغام LawPay که در بالا ذکر شد، ارائه می‌دهد.

طرفداران

  • کارآمد کار کنید. Smokeball دارای ویرایش دسته ای، نهایی ، و چاپ است که به کاربران امکان می دهد چندین گزارش تولید کنند.

منفی

  • رابط های مختلف در حالی که صورتحساب را می توان به صورت آنلاین مدیریت کرد، اما از طریق یک محصول و رابط جداگانه انجام می شود.
  • هزینه های بالاتر با SmokeBall، صورتحساب خود را از طریق ادغام LawPay انجام خواهید داد. در حالی که این ادغام با انطباق با PCI و IOLTA همراه است و به شما کمک می کند تا به تعهدات حسابداری اعتماد خود عمل کنید، LawPay نسبت به ا،ر پردازشگرهای پرداخت قانونی هزینه بیشتری دریافت می کند.
  • از دست رفتن مزایای ابر. به ،وان یک برنامه “ابر ،یبی”، وکلا قادر به انجام کارهای زیادی در حین سفر نیستند.
  • محدودیت های سازگاری فقط رایانه های شخصی دارای ویندوز 8.1 یا ویندوز 10 که حداقل شرایط فنی را برآورده می کنند می توانند Smokeball را اجرا کنند. با وجود اینکه پرکاربردترین سرویس ایمیل در جهان است، هیچ سازگاری با جیمیل وجود ندارد.
  • برنامه های متضاد از آنجایی که Smokeball Billing فقط با Google Chrome کار می‌کند، نصب محلی ممکن است باعث مشکلاتی در سایر نرم‌افزارهای رایانه شما شود.

Clio را به صورت رایگان امتحان کنید

بیاموزید که چگونه می‌تو،د کارهای قابل پرداخت بیشتری انجام دهید، خدماتی را که مشتریانتان می‌خواهند ارائه دهید و پرداخت با Clio را برای مشتریان آسان‌تر کنید.

شروع کنید


نکات پای، در مورد بهترین نرم افزار صورتحساب شرکت حقوقی کوچک

از آنجایی که شرکت های حقوقی کوچک نیازهای منحصر به فردی دارند، در انتخاب بهترین نرم افزار صورتحساب نیز ملاحظات منحصر به فردی دارند. در میان معیارهای برتر، مهم است که راه حلی را انتخاب کنید که راه اندازی آسان، مقرون به صرفه باشد، زمان صرف شده برای کارهای اداری را کاهش دهد، گزینه های پرداخت انعطاف پذیر را ارائه دهد، و مطابق با IOLTA و حسابداری اعتماد حفظ شود.

علامت زدن همه کادرها ممکن است به نظر سخت بیاید، اما اینطور نیست. امروزه، طیف وسیعی از راه‌حل‌های نرم‌افزار صدور صورت‌حساب شرکت‌های حقوقی کوچک – از جمله Clio Payments – روند صدور صورت‌حساب را آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

بهترین نرم‌افزار صورت‌حساب شرکت حقوقی موجود در بازار را امتحان کنید: همین امروز برای نسخه نمایشی Clio Payments ثبت‌نام کنید.

ما این پست وبلاگ را در نوامبر 2022 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: فناوری


منبع: https://www.clio.com/blog/best-small-law-firm-billing-software/