دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل ایران گروه وکلای آریا دادیار-وکیل آگاه

اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم. از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند. هر چند خود ایشان اعتقاد داشتند که تعریف محافظه کار و غیر محافظه کار و افراطی و … در متون ادبی و سیاسی در ایران، تعریف روشنی ندارد و بر حسب موارد و زمان‌ها و مکان‌ها بسیار متفاوت است.

  • 2-مالک اصلی و اولیه ملک را شناسایی نماییم چرا که در اکثر دعاوی املاک میبایست مالک ملک نیز طرف دعوی قرار گیرد هرچند نام ایشان در قرارداد عنوان نگردیده باشد .
  • شما می‌توانید با استفاده از یکی از این دو طریق به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهید.
  • این شخص می‌تواند وکیل خویشاوندان خودش باشد و حداکثر می‌تواند سه بار در سال از این حق وکالت خود استفاده کند.
  • نگاه جامعه بر تعاملات و همکاری‌های مفید وکلا اثر می‌گذارد و مانع از ایجاد اهمال‌کاری‌ها، مانع‌تراشی‌ها و ایجاد مشکلات ریز و درشت می‌شود.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. در این بیانیه، وظیفه‌ وکلا “دفاع از حقوق بنیادین ملت در برابر تعدی و تجاوز حکومت” عنوان شده و دست کم ۴۰ وکیلی که نامشان در زیر این بیانیه آمده است، ابراز امیدواری کرده‌اند که بتوانند از عهده این مسئولیت برآیند. گروهی از وکلای دادگستری در بیانیه‌ای بی‌سابقه که به امضای ۴۰ نفر رسیده است، اعلام کرده‌اند، مردم دراعتراضات سراسریدر طول بیش از این ماه گذشته به خیابان‌های ایران آمده‌اند تا “صندلی حکمرانی را از حاکمانِ فرقه‌گرا و بی‌کفایت پس بگیرند.” برای ثبت نام و ورود آدرس سایت mikhak.mfa.gov.irرا در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه میخک، گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخابی کرده و سپس، اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

این ویژگی به این معناست که وکلا باید همیشه این احتمال را در نظر داشته باشند که آنچه می‌بینند ممکن است نمایانگر کل داستان و واقعیت نباشد. شاید یکی از اشتباهاتی که اکثر وکلا انجام می‌دهند، اعتماد کامل به افراد است؛ زیرا در بسیاری از موارد، موکلین یا شاهدان پرونده، جزئیات مهم یا آن‌هایی را که به ضررشان است، بازگو نمی‌کنند. در بخش شفاهی این آزمون باید پرونده‌ای را حل‌وفصل کنید و اگر در مراحل کتبی و شفاهی نمره قبولی را دریافت کنید، مراسم تحلیف برای شما برگزار می‌شود و این‌گونه به وکیل پایه‌یک دادگستری تبدیل خواهید شد. در انتها می‌توان این‌طور گفت که وکلا می‌توانند مشاور حقوقی نیز باشند؛ اما یک مشاور یا کارشناس حقوقی، وکیل نیست؛ زیرا پروانه وکالت ندارد. یکی از تفاوت‌های دیگری که شغل وکالت با مشاور حقوقی دارد، این است که وکلا نمی‌توانند در شرکت‌ها و سازمان‌ها، به‌طور رسمی استخدام شوند؛ اما برای مشاور حقوقی این اصل برقرار نیست.

معمولاً بعضی افراد مشاور یا کارشناس حقوقی را با وکلا اشتباه می‌گیرند یا فرض می‌کنند که هردوی آن‌ها یکی هستند. به همین دلیل، بهتر است از همین ابتدا تفاوت آن‌ها را باهم شرح بدهیم. چنانچه وکیل از این قانون تخلف نماید، به مجازات انتظامی درجه ی 3 در نوبت اول و درجه ی 4 در نوبت دوم و درجه ی 5‌ در نوبت سوم محکوم خواهد شد و به این تخلف وکیل در دادسرا و دادگاه انتظامی کانونی رسیدگی می شود که تخلف در حوزه ی آن واقع شده است.

فهرست وکلای سراسر کشور (45510 مورد)

آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند. آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند.

پیگیری پرونده شما

ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند. از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند. احساس امنیت در بیان موضوعات پروندهدانش‌آموختگان وکالت قضایی، در رشته حقوق و در دانشگاه‌های معتبر مورد پذیرش سازمان علوم تحصیل کرده‌اند. آنان پس از فارغ‌التحصیلی و گرفتن پروانه وکالت، صلاحیت دفاع از مراجعه‌کنندگان را در برابر مراجع قضایی دارند و وکالت آنان را برعهده می‌گیرند. بهترین وکلای ایران نیز به همین طریق موفق به گرفتن مدارک معتبر شده‌اند و تحصیلات حقوقی خود را به اتمام رسانده‌اند.

انتخابی[ویرایش]

وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. امروزه که مهاجرت حتی از قبلاً هم بیشتر شده است، وکلای مهاجرت می‌توانند برای انجام امور مربوط به مهاجرت و حل مشکلاتی که رخ می‌دهد، کمک بسیار زیادی کنند. این نوع وکیل در برخورد با مسائل مربوط به مهاجرت مانند ویزا، اقامت، پناهندگی یا گرفتن گرین کارت، به افراد مشاوره و راهنمایی می‌دهد.