دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران

نگاه جامعه بر تعاملات و همکاری‌های مفید وکلا اثر می‌گذارد و مانع از ایجاد اهمال‌کاری‌ها، مانع‌تراشی‌ها و ایجاد مشکلات ریز و درشت می‌شود. خوش‌نامی وکیل همانند هر فرد دیگری در جامعه مهم بوده و در پیشبرد کارها تأثیرگذار است. مطالعه رزومه وکلا در سایت‌ها و پیگیری نظرات موکلان قبلی می‌تواند برای انتخاب بهترین وکیل ایران بسیار کمک‌کننده باشد.

خوب همیشه در هر صنفی پیدا کردن بهترین ها کار سختی است اما معمولا شاخص هایی برای پیدا کردن بهترین ها وجود دارد. پیدا کردن بهترین وکیل در ایران هم بر اساس این شاخص ها کار سختی نیست. وکیل خوب در ایران با وکالتی که در دست دارد از موکل خود در مجامع قضایی دفاع خواهد کرد و موکل خود را در جریان محتویات و روند پرونده قرار می دهد.

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند.

  • لازم به ذکر است تمامی خدمات از قبیل وکالت، مشاوره، آموزش و همکاری در مجموعه وکیل سایا ارائه می شود که شما می توانید بر اساس زمینه مورد نیازتان با ما در ارتباط باشید.
  • وکیل مدافع حقوق بشر نمایندۀ حقوق اولیۀ انسانی، از سازمان ملل در هر کشوری است که به مقابله با حکومت‌های حاکم بر هر سرزمین، مبنی بر احقاق حق ملت در قبال حکومت، می‌باشد.
  • مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران مجموعه‌ای فوق‌العاده و متشکل از برترین وکلا و زبده‌ترین متخصصان و کارشناسان حقوق در کلیه زمینه‌های حقوق اسلامی و حقوق بین‌الملل است.
  • در مقابل، ذکر این نکته نیز ضروری است که حقوق‌دانان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق بدون اخذ پروانه وکالت از مراجع قانونی و کانون وکلای دادگستری قادر به دفاع در برابر هیچ دادگاهی نیستند.

جهت آشنایی در اینکه چه حقوق و اختیاراتی به وکیل دادگستری در ایران تفویض نمایید کافیست به این نکته توجه نمایید که قانونگذار در موضوع وکالت اصل را بر فقدان اختیار قرار داده است مگر آنکه به وکیل اعطای اختیار گردیده باشد. به همین منظور دفتر حقوقی موکل کادر ویژه ای از وکلا برای ایرانیان خارج از ایران در نظر گرفته است که هموطنان عزیزمان می توانند در اقصا نقاط جهان مشکلات حقوقی خود را به راحتی به ما بسپارند. بعنوان مثال اگر زن و مردی در خارج از کشور از هم جدا شده اند اگر قصد بازگشت به ایران را داشته اند باید وضعیت طلاق خود را طبق قانون ایران نیز تعیین تکلیف نمایند و در قالب قوانین ایران صیغه طلاق را جاری وثبت کنند.

وظایف وکیل خوب

همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد و نتوان اهمیت کاری انان را انکار کرد. بله بهترین وکیل ایران می تواند در جلسات دادگاه به جای موکل خود حضور داشته باشد، مگر در مواقعی که دادگاه متهم را شخصا به دادگاه احضار نماید. هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید .

وکلای دادگستری یا قضایی

از سوی دیگر، بیش از دو هزار و ۳۰۰ چهره علمی و دانشگاهی آمریکا، از جمله دارندگان جایزه نوبل، نشان ملی علوم و مدال فیلدز، در نامه‌ای از جو بایدن خواستند برای جلوگیری از «سرکوب وحشیانه» و کشته شدن دانشجویان معترض در ایران اقدام فوری انجام دهد. تمامی مسائل مطرح شده در محاکم قضایی مهم هستند اما مسائل کیفری حساسیت بیشتری دارند چون کلماتی همچون جرم و مجازات با آن همراه است. تصور کنید شما برای مدتی از کشور خارج شده اید اما خبر به شما می رسد که فردی ملک شما را تصرف کرده است یا آن را معامله کرده اند.

1-در موارد زیادی یک وکیل در یک پرونده می تواند حداقل درامد 5 تا سی سال یک قاضی یا بیشتر را داشته باشد و دیگر لازم نباشد خود را زحمت دهد تا کار کند یا بعضا احتمال دارد وکیلی خود پرونده ای را گرفته و به وکیل دیگر واگذار کند و درصد آن را بگیرد بدون اینکه مدرکی مرتبط با اشتغال بدهد. باید بدانید درآمد یک وکیل در تهران با درآمد یک وکیل در شهرستان کوچک کاملا فرق می کند و باز این را نیز باید بدانید که درآمد یک وکیل در زعفرانیه تهران با درآمد یک وکیل در غرب تهران کاملا متفاوت است و اصلا نمیتوان یک عدد ثابت برای درآمد یک وکیل خوب در نظر گرفت . وکلایی که به موکلان خود برای رسیدن به نتیجه تضمین می‌دهند در این گروه می‌گنجند.در واقع تضمیت یک وکیل تضمین به وسیله و تلاش در دعواست نه تضمین نتیجه دعوا. پزشکی و وکالت هر دو از مشاغلی هستند که از شان اجتماعی بالایی برقرار میباشند.به هر حال مردم زمانیکه بیمار میشوند به احتمال خیلی زیاد به پزشک مراجعه میکنند ولی متاسفانه ترجیح میدهند امور حقوقی را به تنهایی انجام دهند که همین امر موجب بروز مشکلات و گاها خسارت های جبران ناپذیری خواهد بود. هرگاه شخصی دیگری را مأمور انجام عمل مادی کند در صورتی که عقد معوض باشد اجاره اشخاص یا جعاله است و اگر عقد مجانی باشد مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی است .

حق ‌الوکاله بهترین وکیل ایران چقدر است؟

آقای دکتر علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بوده اند. ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. اما کارآموز وکالت یا وکیل پایه دو فردی است که در حال گذراندن دوره کارآموزی نزد وکیل سرپرست است و در صورتی که صلاحیت علمی و عملی کافی را داشته باشد و در آزمون اختبار قبول شود موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری می شود. بنابراین زمانی که به بهترین وکیل ایران مراجعه می کنید حتما مطمئن شوید که پروانه وکالت پایه یک داشته باشد تا بتواند به پرونده شما به درستی رسیدگی کند و درصد موفقیت را در دادگاه بالا ببرد.