دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-وکیل آگاه

اما برای افرادی که از روند قانونی حل دعاوی و اختلافات اطلاعات و آشنایی کامل ندارندف وجود یک وکیل باتجربه می تواند به آنها در حل پرونده کمک کند و لازم است که شخص قبل از انجام هر کاری با وکیل و مشاوره مشورت نماید. کانون وکلا نهادی است که بیش از صد سال است تاسیس شده و نزدیک به 70 سال است که استقلال یافته است. کانون وکلا اولین، مهم ترین و اصلی ترین نهاد برای صدور مجوز وکالت و پروانه برای متقاضیان ساکن در ایران می باشد که شبیه به آن در تمام کشورهای دنیا وجود دارد. وکلای دادگستری دارای مجوز رسمی از کانون وکلا معمولا دانش، تجربه و تبحر بالایی دارند و با توجه به مراحل گزینش استاندارد، قابلیت اعتماد بیشتری به آنها وجود دارد. در هر حالتی در نظر گرفتن رزومه و سابقه کاری برای انتخاب وکیل لازم و ضروری است زیرا رزومه کاری مهم ترین عامل تعیین کننده و پارامتر مهمی برای تشخیص وکیل متخصص است. در نهایت لازم است که قبل از انتخاب نهایی وکیل مد نظر جلسه ای به عنوان معارفه یا مشاوره برگزار شود و سپس اقدام به امضاء و عقد قرارداد وکالت نمایید.

وقتی یک مشکل حقوقی برایمان به وجود می آید اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که به یک وکیل قابل اعتماد مراجعه کنیم تا بتوانیم سوالات خود را از او بپرسیم یا اینکه پرونده را برای طی شدن مراحل رسیدگی در دادگاه به او بسپاریم اما شاید ندانیم که باید به چه وکیلی مراجعه کنیم. وکیل پایه یک دادگستری در صورت دریافت هر نوع سند و مدرکی از موکل، موظف است به او رسید داده و در حفظ و نگهداری آن بکوشد. این آزمون که تحت نظارت جدی کانون وکلا دادگستری (اسکودا) طراحی و انجام می‌شود، به صورت کتبی و همزمان در سراسر کشور برگزار شده و از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. آزمون وکالت بسیار دشوار است و هر فارغ‌التحصیلی امکان اخذ نمره قبولی را نخواهد شد. امروزه این امر برای همه ما روشن است که خانواده اساسی ترین و مهم ترین رکن هر جامعه ای است و از دامن خانواده می باشد که فرزندان به رشد و تعالی رسیده اند و پله ها و قدم های موفقیت مادی و معنوی را طی خواهند نمود.

این دسته بعد از قبولی در آزمون باید مراحل مصاحبه را طی کنند می توانند پروانه وکالت دریافت کنند. متعهد شدن یک دفترحقوقی با سابقه موفق ، میزان زیادی به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می ‌کند. وکیل کلاهبرداری کسی است که در رابطه با پرونده های مختلف کلاهبرداری تخصص و تجربه بالایی دارد و می تواند به افراد مختلف کمک کند تا به حق و حقوق خود برسند.

امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم. یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال کارآمدترین روش‌های مشاوره استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است. در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار می‌تواند از خدمات رایگان استفاده نماید.

  • برخی از افراد ممکن است برای اختیار وکیل توانایی مالی کافی نداشته باشند و نتوانند از این طریق مستقیماً پرونده حقوقی خود را پیگیری کنند.
  • بهتر است از ابتدا نتیجه کار را همانطور که می بینید به موکل خود اعلام کنید و لزومی ندارد که در ابتدا قول برنده شدن صد در صدی را به او بدهید.
  • و از اونجایی که پرونده جریانی کمتری دستشون هست عموما پیگیری شون برای پرونده شما بهتره ، پس تنها صرف کاراموزی و پایه یکی نمیشه تصمیم گیری کرد .
  • شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود.

پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند.

برای آنکه بتوانیم در موقعیت‌های گوناگون از کمک و مشورت یک وکیل زبده بهره‌مند شویم لازم است شماره تماس یک وکیل خوب را داشته باشیم تا در مواقع ضروری و هر زمان که سوالی در پیش برد یک امر حقوقی داشتیم از وکیل خوبی در تهران بپرسیم. در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید. با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید. چنانچه وکیل مورد نظر، دارای سایت باشد، می‌توانید از طریق سایت وی به آن وکیل دسترسی پیدا کنید. اما اگر وکیل مورد جستجوی شما سایتی نداشته باشد، اطلاعات آن وکیل در سایت‌های دیگر مانند وب‌سایت کانون وکلا خواهد بود.

دعاوی مربوط به قراردادهای خاص و در چارچوب ماده 10 قانون مدنی

به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند. وکیل با نفوذ و مجرب می‌تواند با بررسی تمام اطلاعات حاوی پرونده‌ی شما، پرونده‌های شما را به نحو احسنت به ثمر برساند. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری می‌پردازند.

اهمیت ارتباط سریع با وکیل

تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد. دکتر محسن یکتن خدایی وکیل پایه یک دادگسترى عضو کانون وکلا مرکز قاضی بازنشسته متخصص در امور قراردادهاى داخلى و بین المللى ،امور حقوقی ،کیفری،ثبتی، بانکی و دیوان عدالت اداری.

وکیل خیانت در امانت + تضمینی + بهترین

عقد وکالت، قرارداد دو طرفه‌ای میان وکیل و موکل است که در این قرارداد، موکل اختیاراتی را از سوی خود به وکیل خود اعطا خواهد کرد تا به نیابت از او، اموراتی را انجام دهد. حضور وکیل دادگستری صرفا برای انجام امورات دادرسی در دادگاه‌ها و در زمان اقامه دعوا نیست. انجام بسیاری از امور اداری و حل و فصل کردن پاره‌ای از مشکلات حقوقی، فقط از تبحر و دانش و مهارت وکیل دادگستری برمی‌آید.

وکیلاتفاقی، شخصی است که در رشته‌ی حقوق تحصیل کرده است اما شغل وی وکالت نیست، لیکن در صورتی می‌خواهد به صورت اتفاقی به حل مشکلات بستگان خود بپردازد. در این مواقع خارج از حیطه‌ی ازمون وکالت و دوره‌های مربوطه می‌تواند از آن کانون برای پرونده‌ی خاص و اتفاقی خود پروانه وکالت بگیرد با پرداخت هزینه‌ی مربوطه و طی مراحل قانونی اقدام کند. پس در نتیجه شخصی که با این روش برای دفاع از حقوق خویشان خود وکالت گرفته راوکیلاتفاقی می‌نامند.