دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران

خوب همیشه در هر صنفی پیدا کردن بهترین ها کار سختی است اما معمولا شاخص هایی برای پیدا کردن بهترین ها وجود دارد. پیدا کردن بهترین وکیل در ایران هم بر اساس این شاخص ها کار سختی نیست. وکیل خوب در ایران با وکالتی که در دست دارد از موکل خود در مجامع قضایی دفاع خواهد کرد و موکل خود را در جریان محتویات و روند پرونده قرار می دهد.

  • وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند.
  • تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.
  • میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است.

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند.

همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد و نتوان اهمیت کاری انان را انکار کرد. بله بهترین وکیل ایران می تواند در جلسات دادگاه به جای موکل خود حضور داشته باشد، مگر در مواقعی که دادگاه متهم را شخصا به دادگاه احضار نماید. هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید .

مزایای انتخاب وکیل در ایران

1-در موارد زیادی یک وکیل در یک پرونده می تواند حداقل درامد 5 تا سی سال یک قاضی یا بیشتر را داشته باشد و دیگر لازم نباشد خود را زحمت دهد تا کار کند یا بعضا احتمال دارد وکیلی خود پرونده ای را گرفته و به وکیل دیگر واگذار کند و درصد آن را بگیرد بدون اینکه مدرکی مرتبط با اشتغال بدهد. باید بدانید درآمد یک وکیل در تهران با درآمد یک وکیل در شهرستان کوچک کاملا فرق می کند و باز این را نیز باید بدانید که درآمد یک وکیل در زعفرانیه تهران با درآمد یک وکیل در غرب تهران کاملا متفاوت است و اصلا نمیتوان یک عدد ثابت برای درآمد یک وکیل خوب در نظر گرفت . وکلایی که به موکلان خود برای رسیدن به نتیجه تضمین می‌دهند در این گروه می‌گنجند.در واقع تضمیت یک وکیل تضمین به وسیله و تلاش در دعواست نه تضمین نتیجه دعوا. پزشکی و وکالت هر دو از مشاغلی هستند که از شان اجتماعی بالایی برقرار میباشند.به هر حال مردم زمانیکه بیمار میشوند به احتمال خیلی زیاد به پزشک مراجعه میکنند ولی متاسفانه ترجیح میدهند امور حقوقی را به تنهایی انجام دهند که همین امر موجب بروز مشکلات و گاها خسارت های جبران ناپذیری خواهد بود. هرگاه شخصی دیگری را مأمور انجام عمل مادی کند در صورتی که عقد معوض باشد اجاره اشخاص یا جعاله است و اگر عقد مجانی باشد مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی است .

اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی برای چه کسانیست؟

قدم اول در هر انتخاب درستی، توجه به تخصص وکیل در حوزه کاری مورد نظر خود است.  اتمام دوره وکالت حقوقی از نوع پایه دو برای کلیه وکلای پایه یک انجام شده است. سرویس های مهاجرت به اسپانیا از جمله قدیمی ترین خدمات مجموعه وکلای مهاجرت ایران است. در مجموعه IIL به جای یک وکیل مهاجرت ، ۳ متخصص مسئول رسیدگی به کیسهای مهاجرتی هستند.

آقای دکتر علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بوده اند. ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. اما کارآموز وکالت یا وکیل پایه دو فردی است که در حال گذراندن دوره کارآموزی نزد وکیل سرپرست است و در صورتی که صلاحیت علمی و عملی کافی را داشته باشد و در آزمون اختبار قبول شود موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری می شود. بنابراین زمانی که به بهترین وکیل ایران مراجعه می کنید حتما مطمئن شوید که پروانه وکالت پایه یک داشته باشد تا بتواند به پرونده شما به درستی رسیدگی کند و درصد موفقیت را در دادگاه بالا ببرد.