دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل خانواده مشهد وکیل پایه یک دادگستری مشهد گروه وکلای فردادمشهد-وکیل آگاه

با توجه به پیچیدگی های جرم کلاهبرداری پیشنهاد می شود که قبل از طرح شکایت کیفری با یک وکیل کلاهبرداری در این خصوص مشورت شود؛ چرا که اثبات ارکان این جرم بر عهده شاکی می باشد و نا آگاهی در نحوه شکایت می تواند موجب تضییع حق مالباخته شود. جهت آشنایی با شرکت‌های تجاری و نحوه تشکیل شرکت ها، نحوه مدیریت شرکت، مدیر شرکت، انحلال شرکت، ورشکستگی شرکت، مسولیت شرکا در شرکت با موسسه حقوقی و داوری حق جویان تماس بگیرید. وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد. وکالت به طور معمول انواع مختلفی دارد و هر کسی بهتر است به خوبی با آن‌ها آشنا شود تا اگر زمانی نیاز به وکیل داشت، راحت‌تر تصمیم ‌گیری کند و به مشکلات گسترده‌تری نیز برنخورد.

ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در دعاوی ملکی و خانواده به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برند. ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ی، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد . این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.

  • رازداری از آن جهت مهم است که در موضوعات کیفری و خانواده با افشای آن ممکن است آبروی افراد در خطر قرار بگیرد یا در موارد تجاری و استارتاپی، با انتشار اطلاعات بیزینس رقبا می‌توانند از آن استفاده نموده و صدمات مالی زیادی را به استارتاپ وارد نمایند.
  • انتخاب بهترین وکیل در مشهد که بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد باشد نکته مهمی است و می‌تواند در سرونشت پرونده حقوقی یا کیفری شما تاثیر بگذارد.
  • مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند.

به رعایت حقوق موکل و از سوی دیگر ملزم به رعایت آیین دادرسی و قواعد کانون یا ملزم به رعایت حقوق طرف مقابل موکل شود. یا این دل‌شوره و نگرانی باعث شود تا وکیل نتواند به‌خوبی از حقوق موکل دفاع نماید. باسلام وخسته نباشید.لطفا راهنمایی بفرمایید من و همسرم چند سال پیش جداشدیم دختر ۵ساله داشتم مشکل سندروم دون داره. قصور پزشکی چیست؟ ما در الفاظ و عبارات گاهی با برخی واژگانی روبه‌رو می‌شویم که شاید از نظر ما هم‌معنی باشند و یک منظور را برسانند اما در واقع اینگونه نیست و در مواجهه با الفاظ باید بسیار دقت کرد. در اصطلاحات حقوقی دو واژه قصور و تقصیر وجود دارند که هردو به ظاهر شاید یک… تخلفات پزشکی شکایت از پزشک در مواردی که پزشک در اثر سهل‌انگاری یا تعمد باعث ایجاد آسیب جسمی یا روحی و ایجاد و یا ایجاد دیگر مشکلات در بیمار می‌شود قابل‌انجام و پیگیری است.

بخشیدن مهریه در ازای حضانت دائم فرزند چگونه ممکن است؟

آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند.

در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد. در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت. به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد. اما در شهر های بسیار کوچک که دادگاه خانواده تشکیل نشده است دادگاه مستقر در آن حوزه به امور مربوط به دعاوی خانوده رسیدگی می کند اما در خصوص پرونده های اصل نکاح و انحلال آن، به نزدیک ترین دادگاه خانواده ارجاع می شود. مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد.

دعاوی تجاری

دعاوی حقوقی پیچیدگی های زیادی دارند و برای حل و فصل آن ها باید مراحل و تشریفات خاصی را پشت سر گذاشت. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در شهر مشهد و در تمام دعاوی حقوقی دارد. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید.

هدایای دوران عقد – وکیل خانواده

مشهد از جمله شهرهایی است که دارای بهترین وکلای عادل بوده و یافتن وکیل خوب کار تا حدودی سختی نیست. وکیلی که در حوزه خانواده کار می‌کند، باید دلسوزی و صبر داشته باشد و مانند یک روانشناس برخورد کند. وکیل دعاوی خانواده، پرونده‌هایی مانند طلاق از سمت زوج یا زوجه، مطالبه مهریه، استرداد جهیزیه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، مطالبه نفقه، تنفیذ طلاق، اثبات نکاح و فسخ زوجیت و غیره را انجام می‌دهد. این وکیل باید رزومه‌ی خوبی داشته باشد و سابقه کاری بالا می‌تواند تاثیر بسیاری زیادی در روند انجام کارهای شما داشته باشد. وکیل در مشهد باید بتواند پرونده‌ی شما را در تمامی مجتمع‌های قضایی خانواده در مشهد ببرد و در شعبات متعدد از موکل خود دفاع کند. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل مشهد در میان تعداد بیشماری وکیل که در این شهر مشغول به وکالت هستند کاری سخت و پیچیده خواهد بود.

یکی از دعاوی مهم که نقش وکلای خانم در آن پررنگ‌تر به نظر می‌رسد، دعاوی خانواده است. زیرا بسیاری از زنان ترجیح می‌دهند در مورد موضوعات خانواده مطروحه در دادگاه، به وکیل خانم مراجعه کنند. دلیل این تمایل نیز درک احساسات متقابل برای وکلای خانم است زیرا هم جنس هستند و غرائز زنانه و نیاز و عواطف و احساسات زنان، برای وکیل زن قابل درک است. از سوی دیگر، صحبت کردن در مورد برخی مسائل و موضوعات زناشویی و شرم و حیای زنان، باعث شده اغلب زنان به یک وکیل زن مراجعه کنند تا در مورد مشکلات زندگی زناشویی، راحت‌تر صحبت کنند و بدون دغدغه، محدودیت و خودسانسوری، مشکلات زناشویی را با جزئیات بیان کنند.