دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی ایالت AG: 23-29 مارس 2023 – قراردادهای دولتی، تدارکات و PPP


25 آوریل 2023

کراول و مورینگ

برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

هر هفته، تیم دادستان کل ایالت Crowell & Moring اقدامات مهمی را که AG های ایالتی انجام داده اند برجسته می کند. در اینجا به روز رس، های این هفته است.

چند ایالتی

  • ائتلاف دو حزبی متشکل از 27 دادستان کل ایالت نامه فرستاد به کنگره، و از آن می‌خواهد که قانون جامع حق تعمیر مربوط به خودروها، تج،ات الکترونیکی دیجیتال و تج،ات کشاورزی را تصویب کند. این ائتلاف استدلال می‌کند که این قانون به کشاورزان اجازه می‌دهد تا تج،ات کشاورزی را با هزینه‌ای معقول تعمیر کنند، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا لوازم الکترونیکی را به جای تعویض آن‌ها در صورت ،وم تعمیر کنند، و به ،ب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد در مقابل سیستم‌های بسته‌ای که تولیدکنندگان تج،ات اصلی ترجیح می‌دهند، رقابت کنند.

  • ائتلاف چند ایالتی از دادستان های کل ایالت نامه نظر ارسال کرد به سازمان غذا و داروی ایالات متحده با تحسین دستورالعمل پیشنهادی خود در جهت کاهش سرب در محصولات غذایی فرآوری شده برای نوزادان و کودکان ،دسال. این نامه همچنین سازمان غذا و دارو را تشویق می کند تا این دستورالعمل را با گنجاندن غذاهایی که برای کودکان 36 ماهه و کمتر در نظر گرفته شده است، به کار بردن آن در میان وعده های حاوی غلات، گسترش دهد و تقویت کند، و به صراحت مقرر می کند که تولیدکنندگان محصولات تحت پوشش باید آزمایش محصولات نهایی را قبل از فروش انجام دهند. .

  • ائتلاف چند ایالتی از دادستان های کل ایالت نامه فرستاد به آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، به دنبال محدودیت های سراسری در استفاده از آفت کش سولفو،افلور، که برای زنبورها و سایر موجودات گرده افشان بسیار سمی است. ائتلاف استدلال می‌کند که استفاده از این آفت‌کش می‌تواند در نهایت به اقتصاد ایالات متحده و امنیت غذایی آن آسیب برساند و از EPA می‌خواهد که محدودیت‌های معقولی را برای استفاده از آن اتخاذ کند و تحقیقات بیشتری در مورد پیامدهای زیست‌محیطی و بهداشتی آن انجام دهد.

  • ائتلافی متشکل از 17 دادستان کل ایالت یک بریف amicus ارسال کرد با دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش اول در ایالات متحده مکزیک v.
    برندهای اسمیت و وسون و همکاران
    . در خلاصه خود، ائتلاف استدلال می کند که قانون حمایت از تجارت قانونی در اسلحه، تولیدکنندگان و فروشندگان اسلحه را در صورت نقض قو،ن فدرال و ایالتی که بازاریابی و فروش سلاح گرم را پوشش می دهند، از مسئولیت معاف نمی کند.

آ،کا

  • تیلور دادستان کل آ،کا اعلام کرد تسویه حساب با لوازم آرایشی زیبا، رفع اتهاماتی مبنی بر اینکه این شرکت از مصرف کنندگان برای ،ید لوازم آرایشی در نمایشگاه ایالت آ،کا دعوت کرده است، اما حق مصرف کنندگان برای بازگرداندن محصولات را ظرف پنج روز رعایت نکرده است. این رفتار ناقض قانون ایالتی است که نمایندگان تجاری که از مصرف کنندگان درخواست می کنند تا ،یدی بیش از 10 دلار را که در خارج از محل ،ب و کار فروشنده زندگی می کنند، درخواست کنند تا به ،یدار اخطار کتبی بدهند که می توانند ،ید را ظرف پنج روز کاری لغو کنند.

آرکانزاس

  • گریفین دادستان کل آرکانزاس اعلام کرد شکایت علیه شرکت است،
    H2O Pools and Supplies, LLC و مالک آن به دلیل نقض قانون شیوه های تجارت فریبنده آرکانزاس، از جمله، عدم ارائه کالاهای ،یداری شده و انجام خدماتی که برای آنها قرارداد بسته شده است و آزار و اذیت ،، که شکایات رسانه های اجتماعی را منتشر کرده اند. این دعوا به دنبال صدور حکم، مجازات مدنی و استرداد است.

  • گریفین دادستان کل آرکانزاس سه پرونده شکایت کرد علیه شرکت های رسانه های اجتماعی متا، TikTokو شرکت مادر TikTok ByteDance. این شکایت ها شرکت ها را به رفتارهای فریبنده در هدف قرار دادن کودکان، با استفاده از الگوریتم های اعتیاد آور و گمراه ، مردم در مورد عدم دسترسی به محتوای بزرگسالان برای کاربران زیر سن قانونی متهم می کنند.

کالیفرنیا

  • بونتا دادستان کل کالیفرنیا اعلام کرد که فرماندار نیوسام قانون حمایت شده خود را امضا کرد که نظارت قوی و اقدامات پاسخگویی در سطح ،تی را بر صنعت نفت و گاز اعمال می کند. به طور خاص، این قانون که از 26 ژوئن اجرایی می‌شود، یک ناظر مستقل برای تشخیص افزایش قیمت‌ها توسط شرکت‌های نفتی ایجاد می‌کند و به کمیسیون انرژی کالیفرنیا اجازه می‌دهد تا مجازاتی را برای پاسخگویی ایجاد کند.

ایلینوی

  • رائول دادستان کل ایلینوی اعلام کرد که مجلس نمایندگان ایلینویز قانون پیشنهادی وی را تصویب کرد، لایحه مجلس 1541، که قانون خدمات عمومی را اصلاح می کند تا از مصرف کنندگان در برابر قطع شدن خدمات برق یا گاز به دلیل عدم پرداخت قبوض زم، که دما 90 درجه فارنهایت یا بالاتر است، یا زم، که آب و هوای ملی است، محافظت کند. سرویس هشدار گرمای بیش از حد، هشدار گرما یا گرمای بیش از حد را صادر کرده است. رائول دادستان کل نیز اعلام کرد که مجلس نمایندگان ایلینویز قانون پیشنهادی او را تصویب کرد، لایحه مجلس 2222، که نظارت بر معاملات مربوط به مراقبت های بهداشتی، به ویژه ادغام ها و تملک هایی که شامل امکانات مراقبت های بهداشتی و سازمان های ارائه دهنده بزرگ می شود را با اطمینان از بررسی آنها در سطح ایالت افزایش می دهد.

ماساچوست

  • کمپبل، دادستان کل ماساچوست اعلام کرد تسویه حساب با مالکان و مدیران آپارتمان تک نفره خانه صنفی بانوی ما، رفع ادعاهایی مبنی بر اینکه متهمان در مورد تبعیض سنی و ناتو، علیه مستاجران طول، مدت شرکت داشته اند. تسویه حساب شامل 115000 دلار پرداخت و محدودیت‌های سند است.

نیوجرسی

  • پلاتکین دادستان کل نیوجرسی اعلام کرد دعوی قضایی علیه شرکت شیمیایی داو، شرکت فرو، و
    شرکت مواد ولکان، همراه با سایر شرکت های ناشناس، برای آلودگی 1،4-دیو،ان در سراسر ایالت، که به منابع طبیعی آسیب می رساند. این دعوا به دنبال خسارت و مجازات است و ادعای تقلب مصرف کننده و ادعاهای زیست محیطی را دارد.

نیویورک

  • جیمز دادستان کل نیویورک اعلام کرد تسویه حساب 200000 دلاری با شرکت حقوقی
    هایدل، پیتونی، مورفی و باخ LLP به دلیل ناکامی در محافظت از داده های شخصی و مرتبط با مراقبت های بهداشتی مصرف کنندگان در نقض داده های سال 2021 که شامل بیش از 60000 نیویورکی بود. علاوه بر جریمه های پولی، تسویه حساب شرکت حقوقی را م،م می کند تا شیوه های امنیت سایبری خود را تقویت کند.

کارولینای شمالی

  • استین دادستان کل کارولینای شمالی کف زد اعضای مجمع عمومی کارولینای شمالی برای معرفی قانون ناعادلانه قراردادهای املاک و مستغلات، که از مالکان خانه در این ایالت در برابر قراردادهای غارتگرانه و بلندمدت املاک محافظت می کند.

پنسیلو،ا

  • هنری، دادستان کل پنسیلو،ا اعلام کرد تسویه حساب با وب سایت فروشنده بلیط www.boxofficeticketsales.com، که توسط اداره می شود ،ید امن بلیط، LLC، برای نقض قانون حمایت از مصرف کننده ایالتی از جمله تغییر خط مشی آن برای حذف بازپرداخت رویدادهای لغو شده و به جای آن فقط “اعتبار فروشگاه” را ارائه می دهد. دفتر دادستان کل همچنین ادعا کرد که Secure با نقض قو،ن ایالتی، از افرادی که قصد فروش مجدد بلیت‌ها را با قیمت بالاتر دارند، مجبور به دریافت مجوز نکرده است. تسویه حساب شامل معافیت دستوری، بازپرداخت مصرف کننده و استرداد است.

کارولینای ج،ی

  • ویلسون دادستان کل کارولینای ج،ی اعلام کرد که دفتر او دستور توقف و توقف را علیه شخصیت اینترنتی مایکل تی گ،پی، معروف به “مایک جی” و چندین شرکت او به دلیل فروش اوراق بهادار ثبت نشده به مصرف کنندگان در حالی که حقایق مربوطه را نادیده می گیرد، صادر کرد. دستور توقف و توقف به گ،پی 30 روز فرصت می دهد تا قبل از نهایی شدن درخواست رسیدگی کند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: ،ت، بخش عمومی از ایالات متحده


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1307886