دسته‌ها
اخبار

بیانیه ده‌ها وکیل ایرانی درباره خیزش سراسری: وظیفه ما دفاع از ملت در برابر تجاوز حکومت است-وکیل آگاه

بعد از مراحل گفته شده وکیل شما می‌تواند وکالت‌نامه شما را از وزارت امور خارجه در ایران دریافت کند. بزرگترین دغدغه افرادی که در سن زیر 18 سال به خارج از کشور رفته‌اند یا به قید وثیقه از کشور خارج شده‌اند، رسیدگی به موضوع سربازی و دریافت کارت معافیت است. اگر شما هم دغدغه این موضوع را دارید حتما در جریان سرعت تغییرات قوانین نظام وظیفه هستید.

همچنین می‌توانید گزینه ایمیل فرصت‌های شغلی پیشنهادی را در پروفایل شخصیتان در جاب ویژن فعال کرده تا این آگهی‌ها از طریق ایمیل برای شما ارسال شوند. در انتها اگر هنوز رزومه حرفه‌ای خوبی ندارید، می‌توانید از رزومه ساز انگلیسی و فارسی نیز کمک بگیرید. بعد از گذراندن این کارآموزی، نوبت به ارائه پایان‌نامه تحقیقی و آزمون اختبار می‌رسد. این آزمون که سه بار در سال برگزار می‌شود، تشکیل‌شده از دو مرحله کتبی و شفاهی است و در شش رشته حقوق برگزار می‌شود. ابتدا باید در کنکور علوم انسانی شرکت کنید و در انتخاب رشته، حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی را انتخاب کنید. خدمات سامانه میخک بسیار گسترده بوده و تمامی امور کنسولگری ایران را برای هموطنان انجام می‌دهد.

  • وکلا انواع مختلفی دارند یعنی از لحاظ درجه اعتبار و صلاحیت رسیدگی، از لحاظ اختیار موکل، مجوز وکالت، درجه اعتبار و رسمیت، مراجع پیگیری، درجه اعتبار و صلاحیت و … تفاوت هایی دارند، ما در این بخش به توضیح دو مورد از آن می پردازیم.
  • اگر شرکت یا سازمانی با کارمندان خود مشکلی داشته باشد یا بالعکس، وکیل امور اداری می‌تواند در مورد مسائل حقوقی ناشی از قراردادهای کار یا روابط کاری مختلف به آن‌ها مشاوره دهد و مشکل را برطرف کند.
  • حق ‌الوکاله وکیل رایگان را چه کسی پرداخت می‌ کند؟ در صورت موفقیت موکل در دعوی، دادگاه حق الوکاله وکیل رایگان را از طرف دیگر دعوی اخذ می کند و اگر رأی دادگاه به ضرر وی صادر شود، حق الوکاله بهترین وکیل را پرداخت نخواهد کرد.
  • برای آن‌که یک وکیل خوب و موفق شوید، باید ویژگی‌های مرتبط با این شغل را در خود پیدا کنید؛ به همین دلیل در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.
  • موسسه حقوقی دادسو به صورت تخصصی در حوزه امور خانواده و انحصار وراثت فعالیت می‌کند.

متاسفانه یکی از ویژگی زندگی در این قرن، وجود دغدغه ها و اضطراب و نگرانی می باشد . خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند.

حکم رابطه در زمان عده طلاق بائن

او به تلاش‌های پیگیرانه برای کسب نتایج مورد نظر موکلانش شهره است، اما با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه مطبوعات در برخی مواقع تلاش هایش نتیجه مورد نظر را در پی نداشته و البته در برخی موارد مانند روزنامه ایران، توانسته با دفاعیاتش برخی حکم‌ها را تقلیل دهد. با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات سرنوشت ساز در این نوع دعاوی ، شایسته است هر یک از طرفین برای جلوگیری از حقوق خود و همچنین حفظ منافع خود از تخصص وکیل ملکی استفاده کند . گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید.

پیگیری پرونده شما

شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. داشتن تخصص و مهارت در پرونده‌های حقوقی محولهمؤسسه حقوقی سفیران ایرانیان مجموعه‌ای خبره و منحصر به فرد است که در این زمینه می‌تواند راهگشای شما باشد. این مؤسسه حقوقی با گردآوری زبده‌ترین و برترین وکلای ایران توانسته است یک سر و گردن از سایر مجموعه‌های حقوقی بالاتر و بهتر عمل کند. مؤسسه حقوقی بین المللی سفیران تا پایان کار همراهی امین و باتجربه برای موکلان خود باقی خواهد ماند.

نحوه کار ما چگونه است؟

اگر قرار است عقد وکالت با سند عادی و غیر رسمی همراه باشد، در اصطلاح میگوییم که وکالت نامه از نوع تنظیمی میباشد . یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد. بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. بله./ کلیه امور مربوط به ایرانیان حارج از کشور و وکیل در ایران در دادسو قابل پیگیری هستند.

با توجه به افزایش آمار مهاجرت دانشجویی در چند سال گذشته، نیاز به تعاملات دانشجوها با دانشگاه‌های ایران بیشتر از گذشته است. برای مثال ممکن است فردی نیاز به آزاد کردن مدرک تحصیلی خود از دانشگاه ایران باشد، یا نیاز به لیست ریز نمرات خود داشته باشد، ممکن است فرد نیاز به کارنامه مهر و موم شده خود برای ارائه به دانشگاه داشته باشد و یا فرد نیاز به تسویه با دانشگاه ایران را داشته باشد. فقط کافیست درخواست خود را به صورت کامل در واتساپ ارسال کنید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. در این بخش قصد داریم، به برجسته‌ترین خصایص یک وکیل خوب و موفق بپردازیم و خوانندگان را در نحوه انتخاب و تشخیص معیارهای یک وکیل خوب یاری کنیم.