دسته‌ها
اخبار

جاناتان تورلی چرا یک ادعای جنایی اکنون می تواند بهترین گزینه برای بایدن ها باشد


در زیر ستون من در The Hill در جلسه دادرسی امروز در آرکانزاس با حضور هانتر بایدن و دخترش ناوی جوآن است. پرزیدنت جو بایدن و بانوی اول از به رسمیت شناختن نوه خود خودداری کرده اند و پدرش با استفاده از نام خانوادگی با او مخالفت می کند. اکنون یک دادگاه باید تصمیم بگیرد که آیا این کودک می تواند خود را بایدن خطاب کند و آیا پدرش می تواند سطح حمایت مالی خود را کاهش دهد یا خیر.

این هفته، تیم دفاعی هانتر بایدن به دلاور سفر کرد تا تحقیقات جنایی فدرال را که تقریباً پنج سال به طول انجامید، به‌روزرس، کند. دلیل آن واضح به نظر می رسد: زمان برای هانتر و خانواده بایدن در حال اتمام است.

پس از سال‌ها تاخیر در افشای اطلاعات و پذیرش، هانتر اکنون می‌تواند تلاش کند تا قبل از انتشار اطلاعات بیشتر در آرکانزاس و واشنگتن، جنبه جنایی این رسوایی را محدود کند. برای کاخ سفید، حتی یک ادعای جنایی ترجیح داده می شود اگر آنها بتوانند از یک ادعای خاص اجتناب کنند – و ممکن است موفق شوند.

سال‌ها، بایدن‌ها (با کمک رسانه‌ها) برای به تأخیر انداختن هرگونه شناسایی نفوذ و فسادی که ممکن است در لپ‌تاپ هانتر بایدن فاش شود، کار کرده‌اند. حتی این هفته، وکیل شکارچی در رسیدگی به حمایت از کودکان در آرکانزاس به امتناع ادامه داد اعتراف به مالکیت لپ تاپ رها شده در فروشگاه مک در ویلمینگتون، دل.، در آوریل 2019.

این کار بیش از طول، او کار نخواهد کرد امتناع از تصدیق پدر بچه چهار ساله اش نیروی دریایی. همانطور که هانتر نمی تواند DNA را انکار کند، شواهد پزشکی قانونی و سایر شواهد به زودی انکار لپ تاپ او را در دادرسی که در آن او و وکیلش م،م به گفتن حقیقت هستند، غیرقابل دفاع خواهد کرد.

این روندها اکنون برای بایدن ها با هم برخورد می کند.

با لپ تاپ در آرکانزاس و در واشنگتن بررسی می شود توسط کمیته های مجلس نمایندگان، زمان به پایان رسیده است و تیم بایدن این را می داند. اثبات اصالت لپ تاپ در یک انجمن می تواند جلوه های آبشاری را در انجمن های دیگر ایجاد کند.

اخیراً تغییری به سمت استراتژی زمین سوخته صورت گرفته است، از جمله گزارش‌ها تهدید شاهدان احتمالی و درخواست از IRS برای تحقیق درباره منتقدان.

نشت های جدید از تحقیقات و، دادگستری نشان می دهد که دادستان ها هستند با در نظر گرفتن چهار اتهام: دو فقره جرم برای عدم ارائه مالیات، یک فقره جرم فرار مالیاتی مربوط به هزینه تجاری برای یک سال مالیات و یک جرم احتمالی در جعل فرم مرتبط با مجوز اسلحه.

این چهار اتهام می تواند منجر به حبس شود، اما اگر مجلس شواهد جدیدی از معاملات و پرداخت های خارجی فاش کند، وضعیت برای هانتر بدتر می شود. به همین دلیل است که یک درخواست بزرگ می تواند خسارت هانتر و پدرش را کنترل کند. یک سنگ بنا برای محافظت در برابر فرسایش و حتی کمک به نگه داشتن قوس در کنار هم طراحی شده است که در غیر این صورت ممکن است فرو بریزد. این درخواست می تواند از سناریو (و اتهام) بدتری که سال ها انکار هر دو بایدن را تضعیف می کند، جلوگیری کند.

با این حال، یک غفلت آشکار از لیست اتهامات احتمالی وجود داشت که ممکن است دلیلی برای اصرار به درخواست را نیز نشان دهد. هیچ اشاره ای به اتهامی به ،وان نماینده خارجی ثبت نشده تحت قانون ثبت نمایندگان خارجی (FARA) نشده است. و، دادگستری به شدت از این اتهام علیه شخصیت‌های ترامپ مانند پل مانافورت استفاده کرد و اگر همین استاندارد اعمال شود، به سختی می‌توان مبنای کنار گذاشتن این اتهام را در دادگاه تشخیص داد. هانتر بایدن مورد.

این لپ‌تاپ ایمیل‌هایی را از منابع خارجی مختلف، از جمله برخی از آنها که ارتباط نزدیکی با ،ت‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی خارجی دارند، نشان می‌دهد. همچنین سوابقی از بازدید مشتریان و همکاران تجاری از کاخ سفید و همچنین تصاویری با معاون رئیس جمهور وقت جو بایدن وجود دارد. در نهایت، ایمیل هایی وجود دارد که شکارچی را نشان می دهد با مقامات بلندپایه ای مانند آنتونی بلینکن تماس گرفت برای توصیه.” اکنون وزیر امور خارجه ما، بلینکن در آن زمان معاون وزیر امور خارجه بود.

با این حال، اتهام FARA برای رئیس جمهور بایدن و دادستان کل مریک گارلند شرم آور خواهد بود. این ادعا که پسر رئیس‌جمهور به ،وان یک عامل خارجی عمل می‌کند، میلیون‌ها دلار جمع‌آوری‌شده در زمینه نفوذ ادعایی را مورد توجه قرار می‌دهد.

رئیس کمیته نظارت مجلس، جیمز کومر (R-Ky) داشته است ادعا کرد که تا 12 عضو خانواده بایدن ممکن است از این پرداخت های خارجی بهره مند شده باشند. جو بایدن موضوع آن دستفروشی نفوذ بود و این سوال مطرح می‌شد که این منافع خارجی به دنبال چه چیزی از پرداخت‌های خود هستند. علاوه بر این، بدیهی ترین دلیل برای ثبت نام ن، به ،وان یک عامل خارجی، پنهان ، این معاملات و اجتناب از بررسی دقیق در مورد دستفروشی نفوذ بود.

در حالی که دموکرات‌ها اکنون تاکید می‌کنند که دستفروشی با نفوذ قانونی است، اما آشکارا نوعی فساد است که ارزش بررسی دارد. علاوه بر این، تلاش‌ها برای پنهان‌، دست‌فروشی، اغلب اعمال مجرمانه هستند، از جمله تخلفات FARA. اتهام جنایی می تواند چنین انگیزه هایی را در برابر هیئت منصفه – و عموم مردم آمریکا – قرار دهد.

برای گارلند، هزینه FARA به همان اندازه شرم آور خواهد بود. دادستان کل علیرغم ارجاعات مکرر به رئیس جمهور به ،وان دریافت کننده احتمالی این وجوه، از تعیین یک مستشار ویژه خودداری کرده است. حتی دستورالعمل هایی به همکاران هانتر وجود دارد که از نام های رمزی برای جو بایدن مانند «مرد بزرگ» و «سلتیک» استفاده کنند. برخی از ما گارلند را به دلیل نادیده گرفتن نیاز غیرقابل انکار به یک مشاور خاص مورد انتقاد قرار داده ایم.

خنثی ، این رسوایی با درخواست چند اتهام مالیاتی و هزینه اسلحه، آسیب قبل از انتخابات 2024 را به حداقل می رساند.

چه اتفاقی می افتد پس حدس هر ،ی است. به ،وان اولین مجرم، هانتر می‌توانست چنین اتهاماتی را با حداقل زمان زندان مطرح کند. اینها اتهامات فدرال است، بنابراین جو بایدن می تواند پسرش را عفو کند. عفوهای ریاست جمهوری سابقه طول، و نامطلوبی دارد، از جمله روسای جمهور که از قدرت برای نفع اعضای خانواده و کمک کنندگان سیاسی استفاده می کنند.

به ویژه زم، که پرزیدنت کلینتون از این قدرت سوء استفاده کرد عفو برادر ناتنی اش، او منتظر ماند تا این کار را انجام دهد تا اینکه از سمت خود خارج شد. در واقع، یک اتهام جنایی می تواند یک گزینه پایان بازی عجیب و غریب برای بایدن ایجاد کند. هانتر می توانست صبر کند تا گناهکار خود را بپذیرد. اگر او دوباره انتخاب نشود، بایدن می‌تواند برای هانتر در راه بازگشت به دلاور عفو کلینتونی صادر کند.

فشارها بر بایدن ها هم واقعی و هم در حال افزایش است. در حالی که دادگاه آرکانزاس و کمیته های مجلس نمایندگان آمریکا را تهدید به افشای عمومی بیشتر می کنند، لایحه ای در راه است و علاقه فقط در هفته های آینده افزایش خواهد یافت.

جاناتان تورلی، استاد شاپیرو حقوق منافع عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن است. او را در توییتر دنبال کنید @JonathanTurley.




منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/01/،ters-collapsing-world-why-a-criminal-plea-could-now-be-the-best-option-for-the-bidens/