دسته‌ها
اخبار

جایگاه وکیل در ایران آوای رهنما

وکلای مهاجرت ایران ، عضو هلدینگ بین المللی آپادالا و تخصصی ترین مرجع خدمات مهاجرت و سرمایه گذاری در خاور میانه است. شایع ترین پرونده های خانوادگی طلاق توافقی و یکطرفه، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه و شکایت ترک انفاق میباشد. این دفتر حقوقی در ابتدا امر، سعی در صلح و سازش میکند و در صورت عدم توافق مبادرت به طرح دعاوی فوق، وسیله خواهان و دفاع از خوانده وفق قوانین خوانده جدید خواهد نمود تا بدین وسیله احقاق حق در مراجع قضایی حاصل گردد.

  • اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند.
  • آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.
  • علاوه بر آن، می‌توان به شخصی از خانواده یا دوستان خود نیز حق وکالت معین و قانونی داد تا در صورت نیاز، به جای فرد به دنبال کارهای حقوقی او باشد.
  • ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد.

این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود. خانه وکلا، مؤسسه‌ حقوقی و قانونی پشتیان وکلای دادگستریبهترین وکلای ایران برای گرفتن عنوان پایه یک دادگستری نیز همین مسیر را طی کرده‌اند. آنان قادر هستند، در تمامی محافل و محاکم کیفری و حقوقی اعم از دادگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های حقوقی اقدام به انجام دفاعیه از موکلان خود کنند و در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌های حقوقی طبق نظر قضات دادگاه حضور داشته باشند. وکلای پایه یک دادگستری هیچ‌گونه محدودیتی در پذیرش وکالت اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی نخواهند داشت. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند.

در بین الملل وکیل در ایران

بسیار شنیده‌ایم که افراد از وکلا در شاخه‌های مختلف استفاده کرده‌اند. وقتی دچار مشکلی حقوقی می‌شویم، اکثراً نمی‌دانیم به کدام متخصص حقوقی در زمینه مورد نظر مراجعه کنیم و در عین حال، سعی می‌کنیم به دنبال بهترین وکیل ایران نیز باشیم. احتمالاً با اصطلاحات وکلای دادگستری، وکلای اداره کار، مشاوران حقوقی، قضایی، وکلای تسخیری و از این دست عناوین روبه‌رو شده‌اید.

آنکه کاری به وی واگذار شود [لغت‌نامۀ دهخدا] + وکیل مدافع در زبان انگلیسی ADVOCATE یا LAWYER یا ATTORNEY at Law می‌باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید.

اکنون به یاری پروردگار و البته همراهی شما عزیزان در 16 کشور دنیا حضور رسمی داریم و از این بابت به خود می بالیم. توان حقوقی ما در تمام این کشورها در حد قابل قبولی بالاست و می توانیم به بهترین شکل منافع شما را حفظ کنیم. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری همواره یکی از شفاف ترین و قطعی ترین روشهای مهاجرت محسوب می شده است. علاوه بر امتیازاتی که گفتیم سرعت هم در این روش مهاجرتی بسیار برجسته است.

شرایط ورود شخص ثالث به دادرسی چگونه است ؟کاملا کاربردی

احتمال اینکه در طول زندگی برای هر فردی مسائل حقوقی و قانونی پیش بیاید وجود دارد اما اگر این مسئله برای فردی ساکن خارج از کشور اتفاق بیفتد یا باید برای حل این مسئله به کشور بازگردد یا از دانش وکیل در ایران بهره ببرد. بهترین وکیل، در دادگاه‌ های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و غیره در زمینه امور مدنی به دفاع از حقوق موکلین خود می پردازد. وکیل یا نماینده یا جانشین، کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. حقیقتا بدون کمک یک وکیل کارآزموده، افرادی که دارای دغدغه های مالی و غیرمالی بسیار زیادی می باشد و دچار تنگنا در وقت هستند، نمیتوانند وقت و زمان معینی را نیز مختص رسیدگی به پرونده های حقوقی کنند. یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های وکیل در ایران در هنگام طرح دعاوی مدنی میباشد.

یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. در خصوص سوال آخر شما باید بگم که موکل بعد از امضای وکالتنامه و انعقاد قرارداد تا زمانی که وکیل اقدام وکالتی انجام نداده باشد، می‌تواند قرارداد وکالت را یک طرفه فسخ نماید و خسارتی از این جهت به وکیل پرداخت نمی‌شود.اما اگر وکیل اقدام وکالتی را انجام داده باشد مبلغ پیش پرداخت بعد از فسخ وکالت، به موکل مسترد نخواهد شد. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

امروزه افراد زیادی در خارج از ایران زندگی می کنند و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستند این افراد برای انجام امور حقوقی خود نیاز دارند تا شخصی که آشنایی کافی با قوانین را داشته باشد امور آنها را بر عهده بگیرد و در نتیجه در این شرایطی که برایشان پیش می آید می توانند به وکیل در ایران وکالت دهند . همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود. این وبسایت افتخار این را دارد که تا کنون افراد زیادی که به دنبال وکیل بودند توانسته اند از طریق این سایت با وکلای متخصص مشکل حقوقی خود را حل نمایند. سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود.

جویندگان وکیل در ایران به راحتی می توانند با شماره واتساپ وکیل در ایران تماس بگیرند و با وکیل مدنظر از جمله وکیل ملکی در ایران ، وکیل خانواده و وکیل کیفری مشورت کنند. برای اینکه بتوانید ملک خود را با استفاده از وکیل رفع تصرف کنید باید یک وکیل در ایران پیدا کنید که در دعاوی ملکی دارای تخصص باشد. اسناد و مدارک را در اختیار وکیل قرار می دهید و به او وکالت خواهید داد که از حق و حقوق شما دفاع کند. افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند برای انجام کارهای حقوقی و قضایی خود به وکیل خوب در ایران وکالت می دهند.