دسته‌ها
اخبار

جمعه، 12 مه 2023 – چقدر جذاب


قاضی ‘دست از سرقت بردارید’ که می خواهد در دادگاه عالی پنسیلو،ا کرسی داشته باشد. پاتریشیا مک‌کالو، که روز سه‌شنبه در رای‌گیری حضور دارد، در سال 2020 یک پیروزی حقوقی نادر به دونالد ترامپ داد و در سایر پرونده‌های انتخاباتی در کنار جمهوری‌خواهان ایستاده است، اما بارها توسط دادگاه عالی که اکنون می‌خواهد به آن ملحق شود، ش،ت خورد. ال، برنس از بولت ها دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:44 توسط هوارد باشمن



“در پرونده های جدید، وکلا در مورد اینکه آیا دادگاه باید در مورد پرونده اصلی انتخابات تصمیم گیری کند یا خیر” اختلاف نظر دارند: امی هاو از “SCOTUSblog” دارد این پست.

نوشته شده در ساعت 20:12 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی قانون اساسی ممنوعیت پوشش Medicaid برای جراحی ترانس را بررسی نخواهد کرد”: Michaela Ramm از The Des Moines Register دارد یک گزارش که شروع می‌شود، «دادگاه عالی آیووا از بررسی تصمیم یک قاضی مبنی بر اینکه قانون ایالتی مبنی بر ممنوعیت پوشش Medicaid برای جراحی‌های تایید ،ت بر خلاف قانون اساسی است، خودداری کرده است.»

نوشته شده در ساعت 20:09 توسط هوارد باشمن



“کلارنس توماس نمی تواند به اندازه کافی مشروعیت دادگاه عالی را تضعیف کند”: جمل بوئی ستون نویس دارد این انشا آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 20:03 توسط هوارد باشمن



«در تصمیم جدید دیوان عالی، سقط جنین درست زیر سطح کمین است. یک حکم در مورد یک قانون رفاه حیوانات در کالیفرنیا می تواند ایالت هایی را که به دنبال تنظیم سقط جنین در سراسر ایالت هستند، جسارت کند. جاش گرشتاین از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در 19:52 توسط هوارد باشمن



«حملات ناعادلانه به توماس، آلیتو و رابرتز. انتقادات اخیر از آنها ریشه در استانداردهای دوگانه دارد. دن مک لافلین دارد این مقاله در شماره 29 می 2023 مجله نشنال ریویو.

نوشته شده در 7:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی قانون کالیفرنیا در مورد رفتار انس، با خوک ها را تأیید می کند. دادگاه حکم داد که این اقدام محدودیت‌های قانون اساسی در قو،ن ایالتی را که بر رفتار خارج از مرزهای ایالت تأثیر می‌گذارد، نقض نمی‌کند. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهد که “دادگاه عالی قانون کالیفرنیا در مورد فروش انس، گوشت خوک را تایید کرد. پیشنهاد 12 ممنوعیت فروش محصولات مشتق شده از ،وس هایی که حداقل 24 فوت مربع فضا ندارند و توانایی ایستادن و چرخش در قلم خود را ندارند.

دیوید جی ساویج گزارش می دهد که “دادگاه عالی قانون حیوان آزاری کالیفرنیا را تایید کرد که قفس های باریک را برای خوک ها ممنوع می کند

باب اگلکو از سانفرانسیسکو کرونیکل گزارش می دهد کهدادگاه عالی قانون کالیفرنیا را برای محدود ، حبس خوک برای تولیدکنندگان گوشت خوک تایید کرد

جس براوین و یان ولف از وال استریت ژورنال گزارش می دهند که “دادگاه عالی چالش صنعت گوشت خوک در مورد قانون حیوان آزاری کالیفرنیا را رد کرد. این حکم، توانایی ایالت‌ها را برای تنظیم محصولات و خدماتی که خارج از قلمروشان هستند، تسهیل می‌کند

جان فریتز از USA Today گزارش می دهد کهدیوان عالی از کالیفرنیا در مورد قانون رفاه حیوانات حمایت می کند که می تواند تأثیری فراتر از بیکن داشته باشد

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارشی با ،وان “نجات بیکن آنها: دادگاه عالی قانون رفاه حیوانات کالیفرنیا را برای فروش گوشت خوک تأیید می کند

می تو،د به حکم 5 به 4 دیروز دسترسی داشته باشید دیوان عالی آمریکا که در شورای ملی تولیدکنندگان گوشت خوک v راس، شماره 21-468، در این لینک.

نوشته شده در 19:42 توسط هوارد باشمن



“یک بررسی برای قوه قضاییه”: ستارگان رسانه های اجتماعی حقوقی می گویند که فناوری نوظهور در حال تغییر است، دینامیک دادگاه.” م، میچل از The Legal Intelligencer دارد این گزارش.

نوشته شده در 19:23 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/12/#204115