دسته‌ها
اخبار

جمعه، 21 آوریل 2023 – چقدر جذاب


“قاضی فدرال مشهور NCLA را برای مخالفت با تلاش های غیرقانونی قاضی ارشد CAFC برای ا،اج او حفظ می کند”: امروز، اتحاد آزادی های مدنی جدید منتشر شد یک خبر که شروع می‌شود، «اتحاد آزادی‌های مدنی جدید، یک گروه غیرحزبی و غیرانتفاعی آزادی‌های مدنی، به قاضی ارشد کیمبرلی ا. “

می تو،د به نامه دسترسی داشته باشید در این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:33 توسط هوارد باشمن



“تحقیق قاضی استیناف فدرال دادگاه های سالخورده ایالات متحده را آزمایش می کند”: ژاکلین تامسن، اندرو گودسوارد و بلیک بریت،ا از رویترز این کار را انجام داده اند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:24 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی دسترسی به داروی کلیدی سقط جنین را در حین رسیدگی به شکایت حفظ می کند”: رابرت بارنز و آن ای. ماریمو از واشنگتن پست دارند این گزارش.

دیوید جی ساوج از لس آنجلس تایمز گزارش می دهد که «دیوان عالی در مورد قرص های سقط جنین با FDA طرف می شود و فعلاً از احکام تگزاس جلوگیری می کند

لورا ،یستو و جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهند که “دادگاه عالی حکم داد که قرص سقط جنین میفپریستون می تواند در بازار باقی بماند. قضات دستور دادگاه بدوی را که محدودیت‌های جدیدی را برای مواد مخدر اعمال می‌کرد، مسدود می‌کنند

جان فریتز و کریستین فرناندو از USA Today مقاله ای با ،وان “قرص سقط جنین: دادگاه عالی محدودیت های پستی و بهداشتی از راه دور در مورد میفپریستون را متوقف می کند

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “دادگاه عالی محدودیت‌های مربوط به قرص‌های سقط جنین را فعلاً از اجرای آن جلوگیری می‌کند

می تو،د به سفارش 7 به 2 عصر امروز دسترسی پیدا کنید دیوان عالی آمریکا در این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:12 توسط هوارد باشمن



“آیا دانشکده های حقوق واقعاً باید نگران این باشند که دانشجویان قادر به رسیدگی به اختلافات دنیای واقعی نیستند؟” نیل اچ. بوکانان دارد این پست وبلاگ در “Dorf on Law”، همراه با مقاله خود به صورت آنلاین در حکم Justia با ،وان “چگونه دانشگاه ها باید به ترولینگ سازمان یافته جناح راست واکنش نشان دهند؟

نوشته شده در 5:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«قاضی خوزه کابرانس نامزدی خود در دادگاه عالی را بازگو می کند. “اگر مرا برای دادگاه عالی بکشند، برای مدار دوم می کشند”: اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” خود.

نوشته شده در 5:14 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«روانپزشک قانونی اعتراف زند، سابق سیا را داوطلبانه خواند. دادستان ها مشاور حقوقی تمام وقت را برای مق، با ادعاهایی مبنی بر اینکه یک زند، سعودی متهم در بمباران ناوشکن کول در وضعیت «درماندگی آموخته شده» در خلیج گوانتانامو قرار داشت، استخدام ،د. کارول روزنبرگ از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 5:11 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«قاضی که قرص سقط جنین را تعلیق کرد نتوانست مصاحبه‌هایی را که در مورد مسائل اجتماعی بحث می‌،د افشا کند». اندرو کاچینسکی و ام استک از CNN دارند این گزارش.

نوشته شده در 5:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



همکار سابق بریر می‌گوید: «جاستیس توماس «مرد صداقت» است: مدیسون الدر از قانون بلومبرگ است این گزارش.

نوشته شده در 4:52 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“قاضی دادگاه تجدید نظر ایالات متحده در پرونده آزار و اذیت مورد بازجویی قرار می گیرد”: ژاکلین تامسن از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 16:50 توسط هوارد باشمن



«معلم موسیقی ایندیانا که به دلیل استفاده از ضمیر مجبور به استعفا شده است، از بخش کامل 7th Circuit برای رسیدگی به پرونده می‌خواهد. وکلای ADF در اعتراض به حکم دادگاه منطقه ای، جان کلوگ را نمایندگی می کنند. اتحاد دفاع از آزادی صادر شد این خبر امروز. می تو،د به دادخواست بازخو، دسترسی داشته باشید در این لینک.

نوشته شده در 4:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/21/#202827