دسته‌ها
اخبار

جمعه، 5 مه 2023 – چقدر جذاب


“دیوان عالی آیووا حکم سال 2017 را که ادعاهای قانون اساسی علیه ایالت را مجاز می کرد، لغو کرد”: ویلیام موریس از The Des Moines Register دارد این گزارش بر یک حکم که دادگاه عالی آیووا امروز صادر شد.

نوشته شده در 7:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی اعدام ریچارد گ،یپ محکوم به اعدام را متوقف کرد. دادگاه پس از اینکه دادستان کل اوکلاهاما به آقای گ،یپ پیوست و از آن خواست تا اعدام را که برای 18 می برنامه ریزی شده بود متوقف کند، اقدام کرد. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش بر یک سفارش که دیوان عالی آمریکا امروز بعدازظهر صادر شد.

نوشته شده در 19:22 توسط هوارد باشمن



تشدید قواعد اخلاقی دادگاه عالی با موانع شدیدی مواجه است. افشاگری ها در مورد ش،ت کلارنس توماس قاضی در افشای انفاق از یک اهدا کننده جمهوری خواه، یک معضل را برجسته کرده است. چارلی ساویج از نیویورک تایمز این تحلیل خبری.

نوشته شده در 19:09 توسط هوارد باشمن



“قاضی ایرما کاریلو رامیرز – نامزد دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم”: هاش وروگانتی دارد این پست در وبلاگ خود، “اتاق معاینه”.

نوشته شده در 19:01 توسط هوارد باشمن



“رئیس قاضی رابرتز یک مشکل کلارنس توماس دارد”: دیوید جی ساوج از لس آنجلس تایمز این تحلیل خبری.

نوشته شده در 1:03 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مخاطرات ایدئولوژیک غلبه بر شورون”: مایکل سی دورف دارد این پست در “Dorf on Law”.

نوشته شده در ساعت 12:57 توسط هوارد باشمن



«آنچه از مقالات قاضی استیونز در مورد کلو علیه شهر نیو لندن آموختم. چندین افشاگری جالب وجود دارد، از جمله یک مخالفت منتشر نشده توسط قاضی آنتونین اسکالیا». ایلیا سومین دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در ساعت 12:54 توسط هوارد باشمن



«م،عان قاضی توماس برای اصلاح اخلاقیات دیوان عالی طرح می کنند. جمهوری‌خواهان و فعالان حقوقی محافظه‌کار به اشتباهات اخلاقی ادعایی از سوی قضات لیبرال اشاره کرده‌اند که بر شکاف‌های موجود در قو،ن موجود تأکید می‌کند. لارنس هرلی از NBC News دارد این گزارش.

دوان کول از CNN گزارش می دهد که “2 قاضی دیوان عالی کشور خود را در پرونده هایی که ناشر کتابشان مربوط می شود، استعفا ندادند

و ال ویور و زک شونفلد از The Hill گزارش می دهند که “مشکلات کلارنس توماس در دادگاه عالی چند برابر می شود

نوشته شده در 11:39 توسط هوارد باشمن



«پاسخ بی سر و صدا قضات به بحران اخلاقی درس مدیریت روابط عمومی را نشان می دهد. برخی از کارشناسان مدیریت بحران می گویند، این خطر در دادگاه عالی وجود دارد که با توجه به جنجال ها صریح بماند. ،ا فریزر از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:37 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/05/#203832