دسته‌ها
اخبار

حامد امیری وکیل خوب اصفهان بهترین وکیل اصفهان

خواه از طریق کمک به آنها در یک مسئله دشوار خانوادگی، محافظت از آنها در برابر اتهامات دروغینیاتأمین خسارت مالی عادلانه پس از یک حادثه؛ وکلا در برخی از چالش‌برانگیزترین دوران زندگیمردم، از آنهاپشتیبانی می‌کنند. بنابراین رسیدگی به این نوع پرونده ها توسط وکیل دادگستری می تواند در سرعت دادن به روند دعاوی تاثیر گذار باشد. تنظیم قرار داد توسط یک وکیل خبره ، از مهترین راهکار های پیشگیری از وقوع اختلافات در پرونده های قضایی است. پس از کسب افتخارات ارزنده با رعایت اخلاق حرفه ای، تبدیل به یکی بهترین وکلای اصفهان شده‌اند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وکیل اصفهانمی باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

  • برخی از آنها حتی به حق طرفداری موکل خود توجهی نکردند و در ازای دریافت مبالغ کلان به وکالت کلاهبرداران پرداختند و مسیر پرونده را به نفع خود تغییر دادند.
  • براساس اینکه ممکن است موکل در رابطه با خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود با وکیل صحبت داشته باشد، بنابراین داشتن صداقت و امانتداری باید از دیگر صفات مهم یک وکیل خوب باشد.
  • علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد.
  • برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که بر اساس قوانین جاری کشور وکلا در دسته بندی تخصصی قرار نمی گیرند و متاسفانه در نظام حقوقی ایران پروانه وکالت تخصصی نیز صادر نمی شود.
  • بنابراین اگر در شهر اصفهان هستید و به دنبال وکیل خانم برای حل پرونده طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فزرند و … می گردید، می توانید به خانم مریم جهانبخش مراجعه کنید.

اگر دچار مشکل حقوقی یا کیفری شده اید، وکلای معرفی شده در این مقاله می توانند شما را راهنمایی کرده و به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند. دعاوی کیفری دعاوی کیفری یکی از پیچیده ترین دعاوی است که نیاز مبرم به وکیل کیفری متخصص دارد. در این مطلب ما با معرفی شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان سعی می کنیم پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. شماره تلفن وکیل اصفهان شما را راهنمایی می کند تا در فرم تشکیل مزاحمت تلفنی از طریق ارسال پیامک و یا تلفن، بتوانید شخصی که جرم را انجام داده را پیدا کنید. اینگونه استفاده ابزاری یعنی مزاحمت تلفنی محتمل است عمدی یا غیرعمدی باشد. از آن جا که اثبات این جرم و شکوائیه از مجرم یا مجرمان نیازمند سپری کردن مسیر درست و قانونی است، پیشنهاد می کنیم پیش از هر عملی با شماره تلفن وکیل اصفهان تماس بگیرید و با وکیل متخصص در مورد این موضوع صحبت داشته باشید.

بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید!!

افراد بسیاری با انتخاب مشاور حقوقی و وکیل دادگستری اصفهان با مشاور و وکیل حقوقی خود به مشورت می‌پردازند. در انتخاب وکیل اصفهان و مشاور حقوقی باید دقت بالایی داشته باشید چرا که انتخاب وکیل حقوقی در روند پرونده بسیار تاثیرگذار است و با انتخاب وکیل خبره از بوجود آمدن مشکلات حقوقی جلوگیری خواهد شد. ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است. در صورت بروز سوال یا مشکل ، نیاز به خدمات وکالت و مشاوره حقوقی یا در صورت جستجوی شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان میتوانید به دفتر وکالت خانم مریم پارسا مراجعه کنید.

اهمیت مشاوره با وکیل خوب اصفهان

سهیلا باقرپور وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان، کارشناس ارشد حقوق، دارای مهارت و تجربه قراردادنویسی، دارای تجربه قراردادنویسی برای شرکت های تجاری، ایشان فعالیت وکالت را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده اند. برخی از وکلای متبحر دعاوی تجاری جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در اصفهان، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند. در دادداک این امکان فراهم شده تا چنانچه در جستجوی وکیل دعاوی تجاری در اصفهان هستید، بتوانید اطلاعات تماس وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان را ملاحظه نموده و برای اعطای وکالت به دفتر کار ایشان مراجعه و یا برای دریافت مشاوره حقوقی با منشی دفتر ایشان جهت رزرو نوبت تماس حاصل نمایید. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند. آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند.

علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. در صورتی که بنا به پرونده خود نیاز به وکیل خانم دارید، صفحه بهترین وکیل زن اصفهان را ملاحظه نمایید. من از بین وکیل های معرفی شده در این وبسایت و همینطور وکیل های دیگه با افراد مختلفی تماس و مشاوره گرفتن.

دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است. از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد. دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد.

دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است.

حساسیت بالای این پرونده ها نیازمند دقت و تخصص بالای وکیلی است که بتواند از حقوق موکل خود به طور کامل حمایت کند و اجازه ندهد کمترین آسیبی به او وارد شود. یک وکیل خوب میتواند بهترین استراتژی حقوقی را برای پیروزی در پرونده شما طرح ریزی کند و جان و مال و آبروی شما را حفظ کند. شما باید مطمئن شوید که وکیلی که انتخاب می کنید دارای تجربه و تخصص در زمینه حقوقی مورد نیاز شما باشد.