دسته‌ها
اخبار

حقوق سال اول وکیل: راهنمای 2023


مهم نیست که چقدر وکالت را دوست دارید، این واقعیت باقی می ماند که پول نیز مهم است – به خصوص اگر در این حرفه تازه کار هستید و به حقوق سال اول وکالت خود فکر می کنید.

چه دانشجوی حقوق باشید و چه تازه فارغ التحصیل شده باشید (شاید هم به این موضوع رسیدگی کنید هزینه های تحصیل حقوقی شما)، درک دامنه حقوق بالقوه وکیل سال اول می تواند انتظارات واقع بینانه ای را در مورد میزان درآمد شما ایجاد کند.

اما در حال حاضر میانگین حقوق یک وکیل سال اول در ایالات متحده چقدر است؟ چه مقدار پول می تو،د به طور منطقی به ،وان یک وکیل جدید به خانه بیاورید؟ در راهنمای زیر، میزان درآمد وکلا در سال اول را به طور معمول در ایالات متحده و ،اصر کلیدی که در حقوق فارغ التحصیلان اخیر نقش دارد، مورد بحث قرار خواهیم داد.

حقوق وکلای سال اول در ایالات متحده چقدر است؟

طبق گفته Gl،door، متوسط ​​حقوق یک وکیل سال اول در ایالات متحده تا سپتامبر 2022، 81186 دلار در سال است. علاوه بر حقوق پایه، بسیاری از وکلای سال اول نیز حقوق اضافی از طریق پاداش، کمیسیون و انعام دریافت می کنند که Gl،door برآورد می کند. در حدود 8458 دلار در سال.

بنابراین، با در نظر گرفتن میانگین حقوق پایه و متوسط ​​دستمزد اضافی، کل دستمزد برآورد شده برای یک وکیل سال اول در ایالات متحده تقریباً 89644 دلار در سال است.

به خاطر داشته باشید که میانگین حقوق برای یک وکیل سال اول به عوامل متعددی مانند موقعیت جغرافیایی، اندازه شرکت و نوع کار حقوقی شما بستگی دارد (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).

حقوق سال اول وکیل و آینده شغلی

گروهی از وکلای سال اول دور یک میز نشسته اند

حتی قبل از رسیدن به اولین شغل قانونی خود، می خواهید تصویر بزرگتری را برای حقوق فعلی و آینده و آینده شغلی در نظر بگیرید. خوشبختانه برای وکلا در ایالات متحده، انتظار می رود زمینه حقوقی رشد کند.

به طور خاص، اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) کتابچه راهنمای چشم انداز شغلی رشد پروژه ها و چشم انداز خوبی برای وکلا در حال حاضر و در سال های آینده، ناشی از تقاضای مستمر برای خدمات حقوقی همراه با نیاز به جایگزینی وکلایی است که وظایف خود را ، می کنند (برای مشاغل مختلف) یا نیروی کار را ، می کنند (برای بازنشستگی).

با توجه به BLS، استخدام وکلا از سال 2021 تا 2031 10٪ رشد خواهد کرد – که سریعتر از میانگین برای همه مشاغل است. وقتی ،ت به چشم انداز اشتغال می رسد، BLS پروژه هایی که به طور متوسط ​​سالانه 48700 فرصت شغلی برای وکلا در یک دوره 10 ساله ایجاد می شود.

عوامل موثر بر حقوق سال اول وکیل

در حالی که دانستن چشم‌اندازهای شغلی عمومی و میانگین حقوق یک وکیل سال اول در ایالات متحده مفید است، هر شرکت، مکان و نقش متفاوت است – و حقوق خاص برای وکلای سال اول بسته به وضعیت شما متفاوت است.

در اینجا برخی از عوامل کلیدی که بر حقوق و دستمزد فارغ التحصیلان اخیر تأثیر می گذارد آورده شده است.

حقوق و محل

موقعيت پتانسيل درآمد براي وكلا به ميان مي آيد. ایالت (و گاهی اوقات حتی شهر) بر میانگین حقوق وکلا برای وکلا در تمام مراحل شغلی آنها تأثیر می گذارد. دانستن نرخ های معمول برای موقعیت جغرافیایی شما می تواند به شما کمک کند حقوق بالقوه وکیل سال اول خود را بهتر درک کنید.

علاوه بر بررسی محدوده دستمزد برای مشاغل سال اول وکالت در منطقه خود، می تو،د به Clio نیز نگاه کنید. گزارش روندهای حقوقی 2022. این گزارش روندهای حقوقی داده‌های مربوط به نرخ‌های ساعتی را به تفکیک ایالت برای وکلا ارائه می‌دهد (دی سی و نیویورک به ترتیب با 424 دلار و 378 دلار در صدر فهرست قرار دارند)، همراه با نرخ‌های تعدیل‌شده بر اساس ایالت، که نشان‌دهنده هزینه زندگی برای هر ایالت است (دی سی با 359 دلار در صدر این فهرست قرار دارد. در حالی که دلاور با 351 دلار در جایگاه دوم قرار دارد).

برای مقایسه سریع نرخ های ساعتی بر اساس ایالت، می تو،د Clio’s را نیز بررسی کنید ماشین حساب نرخ ساعتی، که از داده‌های صورت‌حساب انبوه و ناشناس از متخصصان حقوقی که در همه ایالت‌ها کار می‌کنند است،اج می‌کند.

حقوق و دانشکده حقوق

یک وکیل سال اول در حال امضای یک سند

برای بسیاری از دانشجویان، عواملی مانند هزینه شهریه، مکان و رتبه بندی دانشکده حقوق هنگام ارزیابی دانشکده های حقوقی بالقوه، در اولویت قرار دارند، اما مدرسه انتخابی شما نیز ممکن است عاملی در معا، با در نظر گرفتن پتانسیل درآمد سال اول شما باشد.

به این صورت OnlineU تحلیل و بررسی از دستمزد فارغ التحصیلان یک سال پس از فارغ التحصیلی نشان می دهد، فارغ التحصیلی از برخی از دانشکده های حقوق ممکن است زم، که وکیل شوید، موقعیت های پردرآمدتری ایجاد کند.

به ،وان مثال، در حالی که تجزیه و تحلیل نشان می دهد که حضور در مدارس Ivy League مانند دانشگاه کلمبیا (که بالاترین حقوق متوسط ​​​​با 193,362 دلار را دارد) ممکن است برای فارغ التحصیلان جدید حقوق پتانسیل درآمد بالاتری ارائه دهد، همچنین نشان می دهد که برخی از دانشگاه های ،تی مانند UVA Law نیز حقوق فارغ التحصیلان بالایی را نشان می دهند. متوسط ​​حقوق برای فارغ التحصیلان حقوق UVA پس از یک سال 185710 دلار بود.

مهم نیست که کجا به دانشکده حقوق می روید، همیشه می تو،د به دنبال راه هایی باشید که به خودتان کمک کنید تا زم، که زمان دریافت اولین شغل وکالتتان می رسد، از همک،ی هایتان متمایز شوید. هنگامی که به دنبال راه هایی برای متمایز ، خود هستید، قدرت مهارت هایی را که فراتر از محدوده دانش حقوقی سنتی است دست کم نگیرید.

یادگیری “مهارت های نرم” مفید و داشتن مهارت در فناوری در برخی از شرکت ها بسیار مفید است و شما می تو،د حتی قبل از فارغ التحصیلی روی این مهارت ها کار کنید. برنامه دسترسی آکادمیک Clio برای مثال (CAAP)، دسترسی رایگان به Clio را به دانشجویان در محیط‌های بالینی و ک،‌های درس ارائه می‌دهد – بنابراین می‌تو،د مهارت‌های فنی را توسعه دهید، تجربه ،ب کنید و قبل از پیوستن به یک شرکت برای آینده قانون آماده شوید.

داگ ادموندز از دانشگاه کارولینای شمالی، مشاور گواهی + آکادمیک کلیو، می‌گوید: «بزرگ‌ترین تأثیر استفاده از Clio در برنامه‌های بالینی ما این بوده است که دانشجویان ما از ابتدا تا انتها با استفاده از یک پلت‌فرم بدون درز مدیریت راحت‌تری داشته‌اند. از مدیریت اسناد گرفته تا تعامل با مشتری و حفظ زمان، Clio به آنها کمک کرده است تا درک کنند که قانون امروز می‌تواند کارآمدتر و موثرتر باشد، زم، که فناوری من، وجود داشته باشد.

اگر دانشجوی حقوق هستید، می تو،د در اینجا برای CAAP ثبت نام کنید.

حقوق و حوزه عمل

عامل دیگری که اغلب بر پتانسیل درآمد تأثیر می گذارد، حوزه تمرینی انتخابی شما است. به ،وان گزارش روندهای حقوقی 2022 به طور کلی، متوسط ​​نرخ ساعتی برای وکلا بر اساس منطقه عمل متفاوت است، با نقش های تخصصی تر معمولاً نرخ های بالاتری را دنبال می کنند – که احتمالاً به م،ای حقوق بالاتر است.

اینجا دوباره، Clio’s ماشین حساب نرخ ساعتی یک ابزار مفید است: از آن برای مقایسه آسان نرخ ها در حالت انتخابی خود بر اساس ناحیه تمرین استفاده کنید.

بارگذاری …

در وبلاگ مش، شوید

و اگر در نظر دارید در یک حوزه کاری خاص وکیل شوید، Clio’s چگونه وکیل شویم هاب مک، مفید برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک نوع خاص از وکیل است. راهنمای جامع هشت حوزه عملی، از قانون مهاجرت گرفته تا قانون جزایی و فراتر از آن را پوشش می دهد.

حقوق و دفتر حقوقی

در نهایت، شرکت حقوقی که به آن ملحق می‌شوید یک عامل کلیدی برای حقوق سال اول وکیل شما است. به طور معمول، شرکت های حقوقی بزرگتر حقوق بیشتری نسبت به شرکت های حقوقی کوچکتر ارائه می دهند. با این حال، کار برای یک شرکت حقوقی بزرگ‌تر همیشه حقوق بالاتر را تضمین نمی‌کند و عوامل دیگر می‌توانند در طول،‌مدت بر غرامت کلی تأثیر بگذارند.

در حالی که این درست است که بیشترین حقوق ورودی ازقانون بزرگشرکت‌ها، وکلای جدید در شرکت‌های حقوقی کوچک ممکن است با دستمزد کمتر شروع به کار کنند، اما حقوق آنها می‌تواند به سرعت با پیشرفت شغلی آنها در طول زمان افزایش یابد. ما این موضوع را با جزئیات بیشتری در مقاله خود در مورد آن پوشش می دهیم کار ، در یک شرکت حقوقی چگونه است.

نظرات نهایی در مورد حقوق سال اول وکیل

همانطور که بخش‌های بالا نشان می‌دهد، عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، دانشکده حقوقی که از آن فارغ‌التحصیل شده‌اید، حوزه کاری انتخابی شما، و شرکت حقوقی کار شما برای همه نقش مهمی در تعیین میزان درآمد شما در سال اول وکالت دارند.

با در نظر گرفتن همه متغیرها، می تو،د برای انتخاب های آگاهانه در مورد مسیری که هنگام شروع حرفه حقوقی خود انتخاب می کنید، آماده باشید – در حالت ایده آل، موقعیتی را پیدا کنید که با انتظارات و بودجه آگاهانه شما مطابقت داشته باشد.

و حتی اگر از همان ابتدا کمتر از آنچه می‌خواستید درآمد ،ب کنید، همیشه می‌تو،د به دنبال فرصت‌هایی برای افزایش حقوق خود با پیشرفت شغلی خود بگردید – به‌ویژه وقتی که آینده شغلی در صنعت حقوقی همچنان در حال رشد است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت حرفه حقوقی، حتماً Clio’s را بررسی کنید گزارش روندهای حقوقی.

ما این پست وبلاگ را در می 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/first-year-lawyer-salaries/