دسته‌ها
اخبار

خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


قوه مقننه ایالتی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. در حالی که بسیاری از صحبت ها در اینجا در محوطه دانشگاه بر روی یک متمرکز است لایحه ای که تصدی تحصیلی را حذف می کند، جامعه عدالت کیفری به احتمال زیاد بیشتر به قو،نی علاقه مند است که نظارت بر تلفن همراه بدون ضمانت را گسترش دهد. WRAL گزارش می دهد اینجا که “[p]بر اساس لایحه ای که روز چهارشنبه در کمیته ایالتی مجلس نمایندگان تصویب شد، olice می تواند تلفن های همراه مردم را به صورت بلادرنگ – بدون حکم – ردیابی کند. لایحه مورد بحث است H719و در یک نگاه، به SBI این امکان را می‌دهد تا حدا،ر تا 48 ساعت از دستگاه ثبت خودکار یا تله‌گذاری و ردیابی بدون تأیید دادگاه برای یافتن کودک فراری یا مفقود شده یا زم، که «خطر فوری مرگ یا جسمی جدی وجود دارد» استفاده کند. جراحت.” این لایحه در کمیسیون مجلس نمایندگان تصویب شد اما سرنوشت نهایی آن نامشخص است. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

دیوان عالی پیشنهاد می کند که اخلاقیات آن خوب است. در پی گزارش‌هایی در مورد ارتباطات شخصی و مالی بین قاضی کلارنس توماس و میلیاردر هارلن کرو، کمیته قضایی سنا از قاضی ارشد رابرتز دعوت کرد تا در دادگاه عالی حاضر شود و درباره اخلاق قضایی بحث کند. رئیس قوه قضائیه با استناد به «نگر،‌های تفکیک قوا و اهمیت حفظ استقلال قضایی» این دعوت را رد کرد. با این حال، او بی،ه اصول اخلاقی را که توسط قضات فعلی امضا شده بود به کمیته ارائه کرد. رئیس قوه قضائیه اشاره ای نکرد که با توجه به اخبار اخیر هیچ تغییری ایجاد شده است و یا اینکه تغییراتی برنامه ریزی شده است. را نیویورک تایمز بیشتر داشتن اینجا.

دادگاه عالی در حال بررسی “تهدیدهای واقعی”. تفکر در مورد اخلاق قضایی مانع از رسیدگی دادگاه به یک پرونده جالب در هفته گذشته نشد. یاد آوردن ایالت علیه تیلور، 379 NC 589 (2021)، پرونده ای که در آن دادگاه عالی ایالتی تشخیص داد که متمم اول مست،م این است که جرایم تهدید با شواهدی مبنی بر یک “تهدید واقعی” پشتیب، شود، ی،ی “یک بی،ه تهدید آمیز عینی که توسط طرفی که دارای قصد ذهنی برای تهدید شنونده یا گروه قابل شناسایی؟ جاناتان هالبروک تحلیل کرد تیلور در اینجا، با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل دقیق تصمیمات دیوان عالی ایالات متحده است. خوب، دادگاه عالی اکنون در حال بررسی یک پرونده “تهدید واقعی” است و بنابراین می تواند زیربنای آن را تغییر دهد. تیلور. به گزارش SCOTUSblogدر پایان نزدیک به دو ساعت مناظره، قضات عموماً نسبت به [the prosecution’s] این ادعا که دادگاه ها باید از یک آزمون عینی استفاده کنند، که به این موضوع توجه می کند که آیا یک فرد معقول اظهارات را به ،وان تهدید به خشونت در نظر می گیرد یا خیر. اما کاملاً مشخص نبود که قضات چه آزمایشی را در جای خود می‌پذیرند.»

افسری که برونا تیلور را به ضرب گلوله کشت و به ،وان معاون کلانتر استخدام شد. مای، کاسگرو، افسر سابق اداره پلیس لوئیزویل که احتمالاً تیراندازی را شلیک کرده و برونا تیلور را کشته است، به ،وان معاون در دفتر کلانتری در یک شهرستان مجاور استخدام شده است. هیئت منصفه بزرگ لوئیزویل از متهم ، کازگروو به خاطر نقش او در مرگ تیلور خودداری کرد و آژانس ،تی که مأموران اجرای قانون را تأیید می کند از لغو گواهینامه او خودداری کرد و راه را برای ادامه کار او در اجرای قانون باز کرد. AP جزئیات بیشتری دارد اینجا.

مکان های مختلف متفاوت است. گاهی اوقات به طرز شگفت انگیزی چنین است. به ،وان مثال، در سنگاپور، شما می تو،د برای قاچاق بیش از 500 گرم حشیش مجازات اعدام دریافت کنید، و در واقع، AP گزارش می دهد. اینجا سنگاپور به تازگی مردی را که به واسطه معامله یک کیلویی شاهدانه محکوم شده بود، اعدام کرده است. در همین حال، در فلوریدا، اتفاقات باورن،ی بر اساس آنچه که به نظر می رسد هر روز اتفاق می افتد. اخیرا، AP داشته است این داستان درباره مردی که به اتهام کشتن و تکه تکه ، یک راننده Uber Eats و نگهداری بقایای او در کیسه های ، و یک خنک کننده دستگیر شد. کلانتری که قاتل مظنون را دستگیر کرد، رفتار او را “اهریمنی” توصیف کرد.

مدرسه ،تی به دنبال عضو هیئت علمی جدید برای همکاری با م،عان است. در نهایت، در صورتی که پست جان روبین مبنی بر انتقال او به کار نیمه وقت و در نتیجه گشایش اعضای هیئت علمی تمام وقت دانشکده را ندیدید، پست – از جمله پیوندی به آگهی استخدام – اینجا است. مدرسه مک، عالی برای کار است و من همه ،، را که علاقه مند به درخواست هستند تشویق می کنم.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-656/