دسته‌ها
اخبار

خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


یک زوج ویک کانتی بود هفته گذشته دستگیر شد در مورد ظلم به حیوانات برای مسموم ، سه سگ متعلق به همسایه. از قضا، شوهر اهداکننده و عضو هیئت مدیره یک نجات سگ محلی بود. گروه نجات از آن زمان در فیس بوک اعلام کرد که او داوطلبانه استعفا داده است. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

جایی مثل زندان نیست. اخبار ایالات متحده گزارش ها یک مرد توسط یک هیئت منصفه به اتهام سرقت یک جفت دمپایی قرمز یاقوتی که توسط جودی گارلند در فیلم “جادوگر شهر اوز” پوشیده بود، متهم شده است. این کفش‌ها در سال 2005 به سرقت رفت و در سال 2018 توسط عملیات FBI کشف شد، اما در آن زمان دستگیری صورت نگرفت. مظنون، تری مارتین، روز سه شنبه به یک فقره سرقت از یک اثر هنری بزرگ متهم شد.

جرایم ،ده فروشی سازمان یافته ضربه سختی می زند. تارگت اعلام کرد که انتظار می رود در سال جاری بیش از 1 میلیارد دلار در سرقت از دست بدهد که بیش از نیمی از آن ناشی از جرایم سازمان یافته است. مطابق با این داستان، این شرکت در تلاش است تا با همکاری با سیاستمداران، مجریان قانون و گروه های تجاری صنعت ،ده فروشی، سرقت را کاهش دهد تا راه حل های سیاستی ارائه دهد. کنجکاو هستید که جرم ،ده فروشی سازمان یافته چیست؟ این وبلاگ را در مورد قو،ن کارولینای شمالی که اخیراً در این مورد اصلاح شده است، بررسی کنید.

نمایش نتفلی، به کشف یک کودک گم شده منجر می شود. مطابق با این داستان سی‌ان‌ان، کایلا اونبیهون 9 ساله بود که در سال 2017 توسط مادر غیر سرپرستش در ایلینوی ربوده شد. عصر شنبه، کایلا در مغازه‌ای در اشویل، کارولینای شمالی توسط شخصی که او را از ،متی از سریال «حل‌نشده» نتفلی، شناسایی کرد، دیده شد. رازها» سریال درباره آدم ربایی والدین. آن شخص به یکی از کارمندان فروشگاه اطلاع داد که سپس با پلیس تماس گرفت. کایلا که اکنون 15 سال دارد، سالم پیدا شده است و اکنون با پدرش در ایلینوی ملاقات می کند.

تخلفات مربوط به قرص های تقلبی لایحه 206 سنا این هفته در مجمع عمومی کارولینای شمالی تصویب شد و در اختیار داشتن، ساخت، توزیع، صادرات یا واردات هرگونه تج،اتی که می تواند برای ایجاد یا ساخت یک ماده کنترل شده تقلبی استفاده شود، ممنوع شد. این لایحه برای داروخانه‌های دارای مجوز، داروسازان، تکنسین‌های داروخانه یا کارورزان داروخانه در مواردی که ماده کنترل‌شده برای نسخه است، استثنا قائل می‌شود.

تلاش خوبی بود. برخی از رانندگان مست هستند که سعی می کنند جای خود را با یک تغییر دهند انسان مسافر برای جلوگیری از دستگیری مردی که روز شنبه در ک،ادو به دلیل سرعت غیرمجاز دستگیر شد، تلاش کرد جایش را با سگش عوض کند، که روی صندلی مسافر بود. یک افسر از اداره پلیس محلی مرد را که نشانه‌هایی از مسمومیت نشان می‌داد، تماشا کرد و جایش را با سگش عوض کرد و ادعا کرد که او ،ی نیست که رانندگی می‌کند.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-659/