دسته‌ها
اخبار

خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


در راه اندازی دادگاه های الکترونیکی، پلتفرم الکترونیکی جدیدی که سیستم دادگاه در تعداد انگشت شماری از شهرستان های آزمایشی برای تشکیل پرونده و مدیریت پرونده از آن استفاده می کند، دست اندازهاهایی در راه وجود دارد. اکنون WRAL گزارش ها یک شکایت دسته جمعی تشکیل شده است که ادعا می کند سیستم “مردم را بیش از آنچه باید در زندان نگه می دارد و منجر به دستگیری صدها نفر به دلیل کارهایی که انجام نداده اند.” به ،وان مثال، شاکیان ادعا می کنند که “یک زن ویک کانتی چندین بار به دلیل یک حکم قضایی به اتهاماتی که توسط قاضی رد شده بود دستگیر شد.” دفتر اداری دادگاه‌ها متهمی نامشخص نیست، اما در این ماده اعلام کرده است که “مستند نکرده است که هرگونه اتهام دستگیری یا حبس غیرقانونی ناشی از سیستم جدید باشد”. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

موسس سازمان سوگند به اتهام توطئه فتنه انگیز به ۱۸ سال زندان محکوم شد. آسوشیتدپرس گزارش می دهد اینجا استوارت رودز، فارغ التحصیل دانشکده حقوق ییل و بنیانگذار سازمان سوگند، در رابطه با حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده به 18 سال زندان محکوم شد. قاضی صدور حکم با ،ت موافقت کرد که «تقویت تروریسم» باید تحت دستورالعمل‌های مربوط به مجازات اعمال شود. رودز در دادگاه استدلال کرد که او یک زند، سیاسی است و گفته است که قصد دارد درخواست تجدید نظر کند.

قاضی لس آنجلس برای بسیاری از متهمان به وثیقه صفر نیاز دارد. یک قاضی دادگاه مافوق در لس آنجلس این هفته حکم داد که برنامه های وثیقه در حال استفاده در آنجا حفاظت برابر را نقض می کند زیرا به طور ناعادلانه بر متهمان ضعیف تأثیر می گذارد. قاضی دستور داد که ا،ر متهمان بدون خشونت بدون شرایط پولی آزاد شوند، همانطور که در لس آنجلس در اوج همه گیری کووید. لس آنجلس تایمز سرمقاله ای را به نفع این حکم منتشر می کند اینجا، با این استدلال که “مطالعات نشان می دهد که وثیقه پولی احتمال بازگشت متهم برای محاکمه به دادگاه یا احتمال ارتکاب جرایم جدید را کمتر نمی کند.” جنایت و پیامدها دیدگاه مخالفی ارائه می دهد اینجابا ادعای افزایش جرایم خشونت‌آمیز تحت پروتکل‌های وثیقه کووید و استناد به مطالعات متعدد نشان می‌دهد که متهم، که بدون شرایط پولی آزاد می‌شوند، نسبت به افرادی که تحت شرایط مالی آزاد می‌شوند، نرخ ش،ت بالاتری دارند.

دیوان عالی نشان می دهد که به این استدلال علاقه دارد که احکام نباید بر اساس رفتار تبرئه شده افزایش یابد. فرض کنید که یک متهم به جرم X محکوم شده است اما از جرایم مربوط به Y و Z تبرئه شده است. در دادگاه فدرال، برای قاضی صادرکننده مجازات معمول و مجاز است که هنگام تعیین مجازات من، برای جرم X، رفتار زیربنایی جرایم Y و Z را در نظر بگیرد. بحث برانگیز است و خوانندگان به راحتی استدلال های رقیب را تصور خواهند کرد: متهمان ادعا می کنند که مجازات ، آنها به دلیل رفتاری که هیئت منصفه آنها را بی گناه تشخیص داد منصفانه نیست، در حالی که دادستان ها پاسخ می دهند که دادگاه ها آزاد هستند که طیف گسترده ای از اطلاعات را در نظر بگیرند. در زمان صدور حکم و اینکه حکم بی گناهی تحت یک استاندارد شک معقول به دور از این است که متهم مرتکب رفتار نشده باشد. در قانون و سیاست مجازات، این پست وضعیت چندین دادخواست گواهی را که به دنبال بررسی این رویه در دیوان عالی کشور است را تکمیل می کند. به طور خلاصه، چندین قاضی قبلاً در مورد این موضوع ابراز نگر، کرده‌اند و دیوان بارها درخواست‌های فعلی را فهرست کرده است، که نشان‌دهنده علاقه و/یا اختلاف نظر در داخل دیوان است. گوش به زنگ باشید.

دادگاه ترامپ برای مارس 2024 تعیین شده است. آسوشیتدپرس گزارش می دهد اینجا دادگاه جنایی رئیس جمهور سابق ترامپ در نیویورک در مارس 2024، قلب فصل مقدماتی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. به یاد بیاورید که محاکمه مربوط به اتهاماتی است مبنی بر اینکه ترامپ سوابق تجاری خود را در ارتباط با پرداخت های پولی که به یک ستاره فیلم بزرگسالان که ادعا می کند با او رابطه ، داشته است، جعل کرده است. خطی در داستان که توجه من را به خود جلب کرد این بود که «پرونده ترامپ در دادگاه ایالتی در حال رسیدگی است، حتی در شرایطی که وکلای او به دنبال انتقال آن به دادگاه فدرال هستند، زیرا برخی از رفتارهای ادعا شده در زم، که او رئیس جمهور بود رخ داده است». حذف از دادگاه ایالتی به دادگاه فدرال البته در پرونده های مدنی رایج است، اما فکر نمی کنم تا به حال در مورد حذف یک پرونده جنایی چیزی نشنیده باشم، بنابراین علاقه مند خواهم بود در مورد آن جنبه از دعوی بیشتر بدانم.

تورم در کمیساریای زندان سرانجام، پروژه مارشال توانسته است این قطعه بررسی افزایش قیمت در کمیساریای زندان در سراسر کشور. نکته اصلی این است که «افراد زند، در سراسر کشور در حال حاضر بیشتر از یک سال پیش برای اقلام اصلی مانند کره بادام زمینی، صابون، قهوه و خمیر دندان پرداخت می‌کنند.»[p]افزایش برنج برای برخی اقلام در زندان بیشتر از خارج است. مقاله مختص کارولینای شمالی نیست و مجموعه داده‌ها چندان قوی به نظر نمی‌رسد، اما خوب است که به تأثیر تورم بر زند،ان که ا،ریت قریب به اتفاق آنها منابع بسیار محدودی دارند، توجه داشته باشیم.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-660/