دسته‌ها
اخبار

خوش آمدید، جو هاید! – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


من خوشحالم که اعلام کنم جو هاید به دانشکده ما پیوسته است. او در زمینه حقوق کیفری، به ویژه در رابطه با دادستان ها، کار خواهد کرد. ما امیدواریم که او در این وبلاگ پست بگذارد و انتظار داریم که در حفظ و نگهداری پیشقدم شود NCPRO، منبع آنلاین ما برای دادستان ها. جو همچنین با کنفرانس دادستان های ناحیه در مورد آموزش دادستان همکاری خواهد کرد. او مطمئناً فرصتی برای همکاری با گروه های دیگر از مقامات دادگاه نیز خواهد داشت، بنابراین مراقب چهره خندان او باشید.

جو شور و شوق، کنجکاوی فکری زیاد و تجربه قابل توجهی در حقوق کیفری را به روی میز می آورد. او فارغ التحصیل ممتاز دانشکده حقوق UNC است. او پس از تکمیل منشی های استیناف ایالتی و فدرال، استعدادهای خود را به و، دادگستری کارولینای شمالی برد. او به مدت یازده سال در آنجا کار کرد و اخیراً به ،وان معاون ویژه دادستان کل به نمایندگی از ایالت در دعاوی کیفری و دعاوی پس از محکومیت خدمت کرد. او بیش از 40 پرونده را در بخش استیناف مطرح کرد، از جمله تنها چند هفته پیش که در دادگاه غالب بود. دیاز توماس موردی که شی در اینجا وبلاگ نویسی کرده است. او همچنین در جریان کار خود در NCDOJ به دادستان ها معرفی و مشاوره داده است.

ما خوشحالیم که جو را در کشتی داریم، پس لطفاً در استقبال از او به من بپیوندید. این تنها سومین روز او در کار است، اما او در حال حاضر برای مشاوره و مشورت با دادستان ها و سایر مقامات ،تی در دسترس است. می تو،د با او در [email protected] تماس بگیرید.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/welcome-joe-hyde/