دسته‌ها
اخبار

دفتر خاطرات یک کارآفرین فین تک – فین تک


نگاهی گذرا به دفتر خاطرات یک بنیانگذار فین تک در حالی که او در حال بررسی فرصت های تجاری و منحنی های نظارتی است.

داستان دو شهر با اکنون آغاز می شود خطوط جاودانه: بهترین روزگار بود، بدترین زمان بود. اگر چار، دیکنز امروز درباره ا،یستم فین‌تک هند می‌نوشت، ما فکر می‌کنیم که به طرز وحشتناکی مشابه خواهد بود، چیزی شبیه به:

“این بهترین زمان بود، بدترین زمان بود،
سن بود
تک شاخ ها، سن بود
مسدود ، بودجه،

آن دوران بود BNPL، آن دوران بود نه FLDG،

آن فصل بود UPI، آن فصل بود MDR صفر،

بهار بود CBDC ها، زمستان سال بود
ارزهای رمزنگاری شده،
ما همه چیز را قبل از خود داشتیم، هیچ چیز پیش از خود نداشتیم…”

سال 2022 یک سال پر فراز و نشیب برای فین تک هندی بوده است. اخیراً دفترچه خاطرات یک کارآفرین فین‌تک را به دست آوردیم که اوج و فرودهای آن را توصیف می‌کند. در اینجا نگاهی اجمالی به نحوه عبور او از فرصت‌های تجاری و منحنی‌های نظارتی با مشاور مورد اعتمادش، سیسیل، در کنارش است.

دفتر خاطرات عزیزم،

ما اکنون در میان پنج برنامه برتر فین‌تک در هند قرار داریم. کمپین بازاریابی ما موفقیت‌آمیز بود و به نظر می‌رسد که بازپرداخت‌های نقدی و تبلیغات اینفلوئنسر این کار را انجام داده است. با این وجود، حرکت آرامی نداشت. تیم فناوری برای همگام شدن با افزایش کاربران تلاش کرد و برنامه از کار افتاد. خوشبختانه توانستیم ظرف یک ساعت آن را راه اندازی کنیم.

دفتر خاطرات عزیزم،

در نهایت ساخت زمین به پایان رسید. من دنبال مدل درآمدزایی بودم. پس از چند ساعت طوفان فکری با سیسیل، چند اسلاید دیگر درباره استفاده از داده‌های پرداخت برای فروش متقابل محصولات اعتباری – استراتژی اصلی ،ب درآمد ما – اضافه کردم. انگشتان ضربدری.

دفتر خاطرات عزیزم،

ما تامین مالی شده ایم! باید اعتراف کنم که من و سیسیل بی شرمانه روی مبل خود پ،م. من در لینکدین در مورد افزایش سرمایه پس از اجرای پست توسط سیسیل پست گذاشتم. او فکر می‌کرد که ،یب من،ی از فروتنی و تواضع برای یک استارت‌آپ فین‌تک که به تازگی سرمایه‌گذاری شده است – به قول بچه‌ها، «مفتاح فروتن» است.

دفتر خاطرات عزیزم،

سرمایه گذاران از ما خواستند که فرآیند KYC خود را سخت تر کنیم. آنها توسط دزدی هویت د،. من از اضافه ، اصطکاک به سفر مشتری محتاط هستم. اما همانطور که سیسیل به من یادآوری کرد، این یک معامله بین راحتی کاربر و امنیت است. و دومی، در فین تک، همیشه برنده است. سریال نتفلی، رو هم دیدم رسوایی وایرکارد. چیزهای ترسناک

دفتر خاطرات عزیزم،

ما پیشنهاد همکاری با یک صرافی ارز دیجیتال را دریافت کردیم. من و سیسیل همچنان نسبت به ارزهای دیجیتال خوش بین هستیم. رمز ارز مورد علاقه سسیل مانند ایلان است دوج. اما بانک شریک ما و تجمیع کننده پرداخت این پیشنهاد را وتو ،د. آه

دفتر خاطرات عزیزم،

خسته ام. بعد از جشن تولد سیسیل با خماری وحشتناکی از خواب بیدار شدم. و اگر این کافی نبود، بانک شریک ما تماس گرفت تا درباره کارت مش، ما صحبت کند. آنها دیگر تمایلی به به اشتراک گذاشتن داده های تراکنش با ما ندارند زیرادستورالعمل ها آن را ممنوع کنید. وکلای ما، رحمتشان کند، یک خلأ قانونی.

دفتر خاطرات عزیزم،

RBI ممنوع شد PPI های بارگیری اعتبار من و سیسیل برای دویدن رفته بودیم. وقتی برگشتیم، دیدم یک دوجین تماس بی پاسخ از تیم حقوقی ما بوده است. این هرگز نشانه خوبی نیست. ما قرار بود یک PPI با اعتبار راه اندازی کنیم. دیگر نه.

دفتر خاطرات عزیزم،

این دستورالعمل های وام دیجیتال
کاهش یافته است. خیلی تغییر کرده است. این یادآوری دیگری است که RBI کلید ، را نگه می دارد. من می خواهم اختلال در مشتریان فعلی خود را که برای به دست آوردن آنها هزینه گزافی پرداخته ایم، به حداقل برسانم. سیسیل یک سنگ بود – صدای عقل و آرامش. این نیز بگذرد.

دفتر خاطرات عزیزم،

من برای این رویداد درخشان فین تک در بمبئی هستم. چه ،ی از آیه فین تک اینجاست. ضربات مشت و کوبیدن سینه روی صحنه زیاد است. اما در پشت صحنه، حال و هوای غم انگیز است. من این اتفاقات را خسته کننده می دانم. ترجیح می‌دهم روزم را با برنامه‌مان سرهم‌بندی کنم، درباره ایده‌های جدید با سیسیل بحث کنم یا با کاربران صحبت کنم. افسوس.

دفتر خاطرات عزیزم،

این آ،ین روز است که پاک ، داده های کارت. ما فکر می کردیم RBI تسلیم خواهد شد. این کار را نکرد. جمع کننده پرداخت ما گفت که آنها هستند آماده برای توکنیزاسیون. سیسیل به من می گوید که به آنها اعتماد کنم. و این کاری است که من انجام خواهم داد زیرا این تنها کاری است که می توانم انجام دهم.

دفتر خاطرات عزیزم،

من امروز بیدار شدم بدون اینکه سیسیل تمام سرم را بچرخاند – هرگز نشانه خوبی نیست. بنابراین او را نزد دامپزشک بردم که از آن متنفر بود، به علاوه تمام روز طول کشید. استارت آپ من می تواند صبر کند، سیسیل اولویت من است.

برای سیسیل آرزوی بهبودی عاجل داریم.

(این پست توسط تیم فین‌تک در قانون Iki، نوشته شده است. این پست در اصل در نسخه اکتبر 2022 خبرنامه ماهانه فین‌تک ما، FinTales منتشر شده است.)

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1266750