دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 15 مه 2023 – چقدر جذاب


سنا برادلی گارسیا را در دادگاه تجدیدنظر در دی سی تایید کرد. مقام و، دادگستری اولین قاضی لاتین تبار در دادگاه است که به پرونده هایی با یک بررسی ملی در مورد محیط زیست، کار و سیاست های دیگر رسیدگی می کند. رایان تارینلی از رول کال دارد این گزارش.

عصر امروز، سنای ایالات متحده برادلی گارسیا را به ،وان کرسی در این مجلس تایید کرد دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار DC توسط با 53 رای موافق در مقابل 40 رای مخالف.

نوشته شده در 22:28 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی پرونده سوابق هتل ترامپ را بررسی می کند. قضات تصمیم خواهند گرفت که آیا دموکرات های مجلس نمایندگان می توانند برای اسناد مربوط به تضاد منافع احتمالی شکایت کنند یا خیر. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارشبه همراه مقاله ای با ،واندادگاه عالی نقشه رای گیری کارولینای ج،ی را مورد بررسی قرار داد. یک هیئت متشکل از سه قاضی به اتفاق آرا دریافتند که یک حوزه رأی گیری کنگره مستقر در چارلستون، SC، بند حفاظت برابر قانون اساسی را نقض کرده است.

نوشته شده در ساعت 10:00 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی هیئت منصفه را غیرقانونی اعلام کرد، اما به هر حال صدها نفر در زندان هستند. جیسون برزلو از NPR دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:56 توسط هوارد باشمن



“قانون رای گیری پستی پنسیلو،ا در مسیر کمپین حزب جمهوری خواه ش،ت خورد”: مارک لوی از آسوشیتدپرس یک گزارش که آغاز می‌شود، «یکپارچگی انتخابات و قانون رأی‌گیری پستی پنسیلو،ا موضوعات برجسته‌ای در رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان این ایالت برای کرسی باز دادگاه عالی است، زیرا دونالد ترامپ همچنان به ادعای بی‌اساس مبنی بر دزدیده شدن انتخابات ۲۰۲۰ ادامه می‌دهد».

نوشته شده در ساعت 21:18 توسط هوارد باشمن



“نامزد دادگاه عالی کانکتیکات از امضای نامه سال 2017 در حمایت از امی ، بارت پشیمان است”: دیو کالینز از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:12 توسط هوارد باشمن



«16 کلمه مهم که از یک قانون برجسته حقوق مدنی ناپدید شد. این عبارت که ظاهراً به اشتباه حذف شده است، اساس مصونیت واجد شرایط را تضعیف می کند، سپر قانونی که از افسران پلیس در برابر شکایت برای سوء رفتار محافظت می کند. آدام لیپتاک خواهد داشت این ،ط جدید ستون “نوار کناری” او در نسخه روز سه شنبه نیویورک تایمز.

نوشته شده در 18:10 توسط هوارد باشمن



“قانونگذاران ایالتی GOP تلاش می کنند تا طرح های رای گیری را محدود کنند، تا حدی برای خنثی ، حمایت از سقط جنین”: جولی کار اسمیت از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در 6:04 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دیوان عالی چگونه می تواند به مبارزه با محدودیت بدهی نگاه کند: بن بست سقف بدهی می تواند بایدن را به استناد به اصلاحیه چهاردهم سوق دهد – راه اندازی یک مسابقه در دادگاه عالی. بتسی وودراف سوان پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در 6:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«یادداشت‌ها نشان می‌دهند که قضات دیوان عالی چگونه در پایان جلسه درگیر می‌شوند»: جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این تحلیل خبری.

نوشته شده در ساعت 6:00 توسط هوارد باشمن



“27. چرا کتابی در مورد «Shadow Docket» نوشتم (و امیدوارم بخو،): با فرا رسیدن روز انتشار فردا، بازتابی شخصی در مورد تلاش برای قابل دسترس‌تر ، جنبه فنی‌تر تاریخ، ،وجی و تأثیر دادگاه برای وکلا و غیر وکیل‌ها.» استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

و کریس گیدنر در سایت زیرمجموعه خود “Law Dork” پستی با ،وان “پرسش و پاسخ The Law Dork با نویسنده The Shadow Docket استیو Vladeck: چرا کتابی در مورد سایه docket؟ “چون قبلا وجود نداشته است.” چرا داک سایه SCOTUS اهمیت دارد و چه زم، همه چیز تغییر کرد

نوشته شده در 5:58 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“این ترم تا اینجای کار چه می گذرد”: آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.

نوشته شده در 1:52 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



رسوایی واقعی پیرامون هدایای کلارنس توماس: قضات دیوان عالی، به تنهایی در سیستم ما، واقعاً توسط ،ی غیر از خودشان تنظیم نمی شوند. استاد حقوق جینی سوک گرسن دارد این نظر در بخش Talk of the Town شماره 22 می 2023 نیویورکر.

و در همین شماره، گرسن یک مقاله کتابی با ،وان «قانون جنبه تاریک افترا: یک حکم محترم دیوان عالی از بحث قوی و حیاتی برای دموکراسی محافظت کرد – اما محدود ، اطلاعات نادرست را دشوارتر کرد. آیا می تو،م بهتر عمل کنیم؟

نوشته شده در 1:46 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/15/#204241