دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 8 مه 2023 – چقدر جذاب


ناپرویل، ایالت ایلینویز از دادگاه عالی ایالات متحده می خواهد که ممنوعیت سلاح های تهاجمی را مسدود نکند. رابرت بیویس، مالک فروشگاه اسلحه، از دادگاه عالی خواسته است تا احکام دادگاه بدوی را که این ممنوعیت را تایید می کند، لغو کند. اندی گریم از شیکاگو سان تایمز دارد این گزارش.

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “ایلینوی از دادگاه عالی دفاع می کند و از ممنوعیت فروش سلاح های تهاجمی به ،وان قانونی دفاع می کند

می تو،د به دیوان عالی آمریکا پرونده های موجود در پرونده از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:54 توسط هوارد باشمن



«26. دو نظریه حفاظت برابر؛ در مجموعه ای از تصمیمات که از دهه 1970 شروع شد، دیوان عالی زمینه را برای انجام اقدامات مثبت مبتنی بر نژاد در معرض دقیق ترین بررسی های قانون اساسی قرار داد. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در 21:37 توسط هوارد باشمن



“چرا دکترین اینقدر پیچیده می شود؟ (یا می کند؟)” آدام یونیکوفسکی دارد این پست در سایت Substack خود، “خبرنامه حقوقی آدام”.

نوشته شده در ساعت 21:16 توسط هوارد باشمن



«قانون‌گذاری پیشنهادی برای اتخاذ مهلت ثبت نام در سراسر کشور»: یادداشت من به کمیته مشورتی دادگاه های ایالات متحده در مورد قو،ن استیناف مبنی بر تصویب یک مهلت ثبت نام الکترونیکی در سراسر کشور ساعت 5 بعد از ظهر برای دادگاه های استیناف فدرال بوده است. برای تشکیل پرونده پذیرفته شد و اختصاص داده شد مدارک شماره 23-AP-F.

نوشته شده در 5:56 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«تاریخچه مختصری از تغییرات قو،ن دادگاه تجدیدنظر»: شماره فردا The Legal Intelligencer، رو،مه فیلادلفیا برای وکلا، حاوی ،ط این ماه ستون “در صورت بررسی بیشتر” من.

نتیجه می گیرد:

در آینده بسیار نزدیک، من به کمیته مشورتی دادگاه های ایالات متحده در مورد قو،ن استیناف نامه می نویسم تا از آن کمیته بخواهم که در حال حاضر که بخش سوم این کار را انجام داده است، یک ضرب الاجل سراسری برای تشکیل پرونده الکترونیکی ساعت 5 بعدازظهر را در نظر بگیرد. اگر مهلت درخواست تجدیدنظر در سراسر کشور تا ساعت 5 بعدازظهر اتخاذ نشود، کمیته باید بررسی کند که آیا بخش سوم صلاحیت اجرای یکجانبه این تغییر قانون را دارد یا خیر و حداقل باید توصیه کند که بخش سوم مهلت نیمه شب را بازگرداند. بنابراین، همانطور که می گویند، منتظر تحولات بعدی باشید.

نوشته شده در 2:10 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«داستان تنها قاضی دادگاه عالی ایالات متحده که استیضاح می شود. برای درک آینده احتمالی کلارنس توماس، به گذشته نگاه کردیم. شیرین علی دارد این انشا آنلاین در Slate.

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«سه منصوب جمهوری‌خواه، از جمله 2 نفر از ترامپ، مرحله بعدی پرونده قرص‌های سقط جنین بزرگ را خواهند شنید». Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش.

بر اساس این مقاله، «جیمز هو و کوری ویلسون قاضی، هر دو نامزد ترامپ، در کنار قاضی جنیفر واکر ا،ود، منصوب جورج دبلیو بوش، بحث شفاهی را در 17 مه خواهند شنید.»

نوشته شده در ساعت 12:43 توسط هوارد باشمن



“پرسش و پاسخ: ،مت کیف پستی شنونده!” شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:00 توسط هوارد باشمن



«در دوران پس از روئه، اجازه دادن به بیماران باردار بیمارتر-با طراحی. پزشکان در تگزاس از ترس عواقب قانونی، می گویند که برای پیروی از محدودیت های جدید سقط جنین در خطر آسیب جدی به بیمار هستند. استف،ا تالادرید دارد این گزارش آنلاین در نیویورکر.

نوشته شده در 11:57 توسط هوارد باشمن



او به تدوین قانون سقط جنین «شکارچی فضل» در تگزاس کمک کرد. او تازه شروع کرده است.» سارا مک کامون از NPR دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:55 توسط هوارد باشمن



“چشم انداز جدید آشکار می شود: استدلال های شفاهی دادگاه عالی در دوره 2022-2023.” آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.

نوشته شده در 11:52 توسط هوارد باشمن



“مشکل با والدین برنامه ریزی شده: بسیاری از ارائه دهندگان سقط جنین احساس می کنند که سازمان بیش از حد محتاط و بیش از حد شرکتی است – کلینیک های مستقل را مجبور می کند تا بزرگترین خطرات را بپذیرند.” ایال پرس دارد این مقاله در شماره 15 می 2023 نیویورکر.

نوشته شده در 11:50 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/08/#203973