دسته‌ها
اخبار

راهنمای پوشش نامه های حقوقی (همراه با مثال!)


صنعت حقوقی نقش مهمی در جامعه ما دارد و متخصصان حقوقی با تقاضاها و فشارهای زیادی روبرو هستند. این به طور طبیعی منجر به این می شود که وکلا از حقوقدان، که با آنها کار می کنند انتظاری جز بهترین ها نداشته باشند. بر این اساس، برای یک وکیل حقوقی مهم است که بهترین کار خود را در درخواست شغلی خود با تهیه یک نامه پوششی حقوقی درجه یک انجام دهد.

خبر خوب این است که هرگز زمان بهتری برای جستجوی شغل حقوقی وجود نداشته است استخدام وکیل و دستیار حقوقی انتظار می رود از سال 2021 تا 2031 14 درصد افزایش یابد. برای رقابت در این بازار رو به رشد، متقاضیان شغل پارالگال به تمام اردک های خود در یک ردیف نیاز دارند.

در اینجا ما بر روی نوشتن نامه پوششی ایده آل برای یک درخواست شغلی حقوقی تمرکز می کنیم. دستورالعمل ها و نکات زیر را مرور کنید تا مطمئن شوید که برنامه شما از بقیه متمایز است.

چگونه می توانم یک نامه ضمیمه حقوقی بنویسم؟

هنگام تهیه نامه ضمیمه حقوقی، ابتدا روی هدف اصلی نامه تمرکز کنید. در حالی که یک رزومه تاریخچه شغلی شما را شرح می دهد، یک نامه پوششی جزئیات و بینش های دقیق تری را در مورد اینکه چرا شما برای این نقش من، هستید ارائه می دهد. نامه پوششی همچنین فرصتی عالی برای خلاقیت و برجسته ، مهارت های مفید در صنعت حقوقی است. این امر به ویژه در صورت کمبود تجربه در صنعت بسیار مهم است.

نامه پوششی پارالگال باید شامل چه مواردی باشد؟

یک نامه حمایتی حقوقی باید شامل یک پاراگراف مقدماتی، یک متن اصلی و یک نتیجه باشد. بدن اصلی شما باید مهارت و تجربه شما را برجسته کند. در زیر با جزئیات بیشتری به این بخش های مختلف می پردازیم.

پاراگراف مقدماتی

در پاراگراف مقدماتی خود، باید هم (1) خود را معرفی کنید و هم (2) خلاصه مختصری از اینکه چرا برای شرکت من، هستید ارائه دهید. توضیح دهید که شما کی هستید – یک وکیل باتجربه؟ ،ی که اخیراً به ،وان وکیل حقوقی گواهینامه دریافت کرده است؟ اکنون زمان ذکر هرگونه مراجعه یا آشنایی متقابل است. در نهایت، چند دلیل را ذکر کنید که چرا شما برای شرکت من، هستید.

بدنه اصلی

در متن اصلی، یک یا دو پاراگراف برای توضیح دو چیز دارید: (1) چرا می خواهید برای این شرکت کار کنید و (2) چرا این شرکت باید شما را استخدام کند. از دام خلاصه ، ساده رزومه خود دوری کنید. در حالی که باید یک نمای کلی از تحصیلات و تجربیات خود ارائه دهید، در درجه اول باید روی پاسخ دادن به دو سوال بالا تمرکز کنید.

مشخص کنید که چه چیزی شما را برای کار به خصوص برای این شرکت هیجان زده می کند. آیا شرکت در زمینه ای کار می کند که به شما علاقه مند است یا در آن تجربه دارید؟ آیا این شهرت درخشان این شرکت است؟

در نهایت، توضیح دهید که چرا شرکت باید شما را به ،وان استخدام جدید خود انتخاب کند. توضیح دهید که مدارک تحصیلی شما چگونه به انجام وظایف حقوقی در شرکت کمک می کند. به دنبال ویژگی‌های کلیدی نام‌گذاری شده توسط شرکت در آگهی‌های شغلی خود باشید و نحوه رعایت آن استانداردها را شرح دهید.

نتیجه

پاراگراف پای، جلد نامه باید به طور خلاصه نامه را جمع بندی کند و خواننده را با برداشتی مثبت بر جای بگذارد. از خواننده به خاطر توجه آنها تشکر کنید و نحوه و زمان پیگیری درخواست خود را توضیح دهید. همچنین می تو،د نحوه دسترسی به شما را مشخص کنید، اما ترجیحاً اطلاعات تماس شما از قبل در هدر نامه گنجانده شده باشد.

تحریر نامه پارالگال

موسسات حقوقی در نامه های جانبی به دنبال چه چیزی هستند؟

در اینجا ما نکات اصلی مورد نظر کارفرمایان در پوشش نامه حقوقی شما را خلاصه می کنیم. همه این موارد به نحوه استخدام وکیل حقوقی توسط شرکت‌های حقوقی و نحوه ارزیابی نامزدها برای نقش‌های حقوقی مرتبط است.

یک لمس شخصی

اطمینان حاصل کنید که نامه شما شبیه مکاتبات پستی عمومی نیست. شامل یک تماس شخصی که نشان می دهد نامه به طور خاص به شرکت استخدام کننده ارسال شده است.

این می تواند شامل نوشتن در مورد حوزه های عملی خاص شرکت باشد. این نه تنها نشان می دهد که شما تحقیقات خود را انجام داده اید، بلکه مطمئناً برای پرسنل استخدام کننده ای که آن را می خوانند قانع کننده تر است. برجسته ، علاقه خود به کار املاک و مستغلات برای یک شرکت آسیب های شخصی جذاب نخواهد بود – بنابراین تکالیف خود را انجام دهید.

تجربه

همچنین مهم است که تجربیات مرتبط خود را بیان کنید. می تو،د مطمئن باشید که وکلا تجربه قبلی شما در زمینه وکالت و شرکت هایی را که برای آنها کار کرده اید بررسی می کنند.

به خاطر داشته باشید حتی اگر تجربه شما دقیقاً با شرح شغل مطابقت نداشته باشد، ممکن است هنوز ارزش درخواست را داشته باشد. فقط مطمئن شوید که با وجود نداشتن تجربه، آنچه را که روی میز آورده اید برجسته کنید. به ،وان مثال، ممکن است تجربه ویرایش کپی داشته باشید، یا ممکن است مهارت های نوشتن و ویرایش را در نقش دیگری خارج از صنعت حقوقی توسعه داده باشید.

مهارت های نرم

مطمئن شوید که مهارت‌های نرمی را که به راحتی نمی‌توان روی آنها تاکید کرد، در رزومه برجسته کنید. این نه تنها به شرکت کمک می کند تا شما را به ،وان یک انسان زنده و نفس گیر ببیند، بلکه نشان می دهد که کار روزانه با شما چگونه می تواند باشد. به ،وان مثال، اگر به ،وان عضوی از یک تیم خوب کار می کنید، حتما به آنها اطلاع دهید! و مطمئن شوید که یک یا دو مثال خاص ارائه می‌کنید که این مهارت‌ها را برجسته می‌کند، نه اینکه صرفاً اعلام کنید «من به جزئیات هستم».

اشتیاق

سعی کنید اشتیاق خود را در نامه پوششی خود بدرخشید. مشخص کنید که چرا به ویژه در مورد این شغل هیجان زده هستید. به ،وان مثال، آیا همیشه رویای شما کار در یک شرکت آسیب های شخصی بوده است، زیرا در کودکی در یک تصادف رانندگی مجروح شده اید و اکنون می خواهید به دیگران کمک کنید؟ لمس‌های شخصی مانند این می‌تواند کمک کند، زیرا وکلا می‌خواهند مطمئن باشند که شما هر روز سطح انرژی بالایی را به کار خواهید آورد.

نکاتی برای نوشتن نامه حمایتی برنده

فراتر از دانستن قالب و ساختار اصلی نامه، باید چند نکته کلیدی را نیز به یاد داشته باشید.

برجسته ، آنچه شما را منحصر به فرد می کند (در اوایل!)

اگر مهارت یا تجربه‌ای دارید که شما را به طور منحصربه‌فردی برای این نقش من، می‌کند، آن موارد را در اوایل جلد نامه برجسته کنید. بهترین تمرین این است که مهمترین چیزهایی را که می خواهید شرکت در مورد شما بداند در پاراگراف مقدماتی خلاصه کنید.

به ،وان مثال، اگر تجربه ای با نرم افزار مدیریت فعالیت های حقوقی مبتنی بر ابر (LPM) دارید و شرکت از Clio استفاده می کند، باید این را زودتر بیان کنید و موضوع را بیشتر در متن اصلی توضیح دهید.

برو سر اصل مطلب

نامه حمایتی شما باید بدون بیش از یک صفحه به یاد ماندنی باشد. این به این م،ی است که شما باید از هر گونه وسوسه ای که بیش از حد پرحرف یا پرحرفی باشد اجتناب کنید. در عوض، در حالی که به اندازه کافی پولیش و مواد برای متقاعد شدن به آن اضافه می کنید، سریع به اصل مطلب برسید.

هنگامی که سعی می کنید در عین حال قانع کننده و مختصر باشید، مهم است که حتماً تنوع را به ساختار جمله خود اضافه کنید. طول جملات خود و همچنین نحوه شروع جملات را تغییر دهید تا خواننده را درگیر خود نگه دارید.

لحن من، را تنظیم کنید

هر نامه نوشته شده لحن خاصی را منتقل می کند، و شما می خواهید مطمئن شوید که نامه شما لحن درستی را بیان می کند. برای موقعیت وکالتی، حتما باید از لحن حرفه ای استفاده کنید. با این حال، شخصی‌تر ، لحن ممکن است در موارد خاص کمک کند.

اگر درخواست می دهید و می خواهید در یک شرکت حقوقی بزرگ کار کنید، باید از یک سبک حرفه ای تر اشتباه بگیرید. اما برای شرکت‌های کوچک‌تر، وب‌سایت آن‌ها را بررسی کنید و ببینید آیا آن‌ها از احساس راحت‌تر یا محاوره‌ای استفاده می‌کنند. تطبیق آن لحن در پوشش نامه شما می تواند نشانه مثبتی از نظر وکلای آنها باشد. به‌علاوه، این راه دیگری است برای نشان دادن اینکه تکالیف خود را در شرکت انجام داده‌اید.

تصحیح کنید

شما فقط یک فرصت دارید که تاثیر اولیه خوبی داشته باشید. اجازه ندهید اشتباهات املایی یا گرامری یک نامه جلد عالی را ،اب کند. از دیدگاه این شرکت، اگر نتو،د این اشتباهات را در نامه پوششی خود تشخیص دهید، چگونه از اشتباهات مهم در پرونده های دادگاه و سایر اسناد قانونی آنها جلوگیری می کنید؟ ممکن است ارزشمند باشد که از یکی از دوستان یا اعضای خانواده بخواهید که نامه شما را مرور کند تا مطمئن شوید که هیچ اشتباهی را از دست ندهید.

دست دادن وکیل م،ع حقوقی هنگام مصاحبه

نمونه نامه پوششی پار حقوقی

نگاه ، به نمونه های نامه پوششی پارالگال می تواند به شما این حس را بدهد که نامه پوشش شما باید چگونه باشد. قانون برکلی منبعی عالی برای نوشتن نامه‌های پوششی قانونی ارائه می‌کند، البته نه مختص به حقوقدانان. نمونه نامه های پوششی خاص برای حقوقدانان نیز می تواند مفید باشد. اگر متقاضی کار حقوقی هستید و فاقد تجربه هستید، حتما بررسی کنید چند نمونه متن، با شرایط شما

در حالی که نمونه ها می توانند مفید باشند، مهم است که به یاد داشته باشید بهترین نامه پوششی بر مهارت ها و تجربه شما تاکید می کند در حالی که متن، با شرکتی است که برای آن درخواست می دهید. برای کمک به نمونه نامه های پوششی نگاه کنید، اما دستورالعمل های بالا را فراموش نکنید.

نظرات نهایی در مورد نامه های جانبی حقوقی

نامه حمایتی حقوقی که به خوبی ساخته شده است می تواند به شما کمک کند تا فرصتی برای ایفای این نقش مهم در یک صنعت رو به رشد داشته باشید. به سادگی مطمئن شوید که نامه خود را به درستی تنظیم کرده اید، در نظر داشته باشید که شرکت ها به دنبال چه چیزی هستند و نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید. با یک جلد نامه عالی، علاوه بر تجربه با ابزارهای من، و یک رزومه حقوقی به خوبی نوشته شده، می تو،د به خوبی در مسیر شغلی موفق حقوقی که شایسته آن هستید باشید.

شرکت های حقوقی به دنبال حقوقدان، هستند که راه خود را در مورد آ،ین فن آوری ها می دانند. ببینید چگونه شرکت‌های حقوقی از Clio در اینجا برای برتری دادن به خود استفاده می‌کنند.

ما این پست وبلاگ را در ژانویه 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/paralegal-cover-letter/