دسته‌ها
اخبار

سردرد مجموعه های شاهدانه و چه باید کرد


در این 4/20 مقدس، در حالی که مصرف‌کنندگان و ،ب‌وکارها حشیش را در دور و نزدیک جشن می‌گیرند (که عالی است!)، مهم است که توجه داشته باشید که صنعت حشیش در سراسر کشور از نظر مالی تحت فشار قرار می‌گیرد. برای شرکت‌های حشیش که می‌توانند در این دوران سخت جان سالم به در ببرند، مجموعه‌های شاهدانه در حال تبدیل شدن به یک دردسر فزاینده است زیرا سایر مشاغل حشیش تعهدات پرداخت را نادیده می‌گیرند و/یا صرفاً نادیده می‌گیرند. امیدواریم که شرکت‌های حشیش در گرفتن موافقت‌نامه‌های درون‌صنعتی خود به صورت کتبی اصرار داشته باشند، که از طریق آن مسیر روشنی برای توسل به دارندگان مجوز وجود دارد که نمی‌توانند یا (به احتمال زیاد) صورت‌حساب‌های خود را پرداخت نمی‌کنند. در هر صورت، فرآیند جمع آوری حشیش کار آس، نیست.

اگر یک شرکت حشیش به شما بدهکار است چه باید بکنید

فرقی نمی‌کند تولیدکننده، پرورش‌دهنده، توزیع‌کننده، ،ده‌فروش یا چیز دیگری باشید، احتمالاً به‌دنبال پرداخت از یک دارنده مجوز دیگر حشیش برای هر مبا، ارزشی در گذشته هستید. به ،وان مثال، ،ده‌فروشان گاهی اوقات قراردادهایی برای تعیین هزینه دارند که در آن از عمده‌فروشان برای فضای اصلی قفسه هزینه می‌گیرند. یا شاید شما یک مجوز دهنده مالکیت م،وی هستید که مجوز مالکیت م،وی خود را برای دریافت حق امتیاز به یک شرکت حشیش داده است. یا ممکن است توزیع کننده ای باشید که محصول را با شرایط خالص بین ،ده فروشان توزیع می کند. در این مرحله، بدون در نظر گرفتن روابط تجاری، احتمالاً طرفی که به شما بدهکار است، نمی تواند یا نمی خواهد پرداخت کند، و حتی ممکن است شروع به نادیده گرفتن شما کرده باشند. در این صورت، به توافق خود با طرف مقابل رجوع کنید و مستقیماً به ،مت نقض یا رویداد پیش فرض بروید. این نقشه راه شما برای بهبودی است.

نقض قرارداد

هنگامی که طرف مقابل تعهدات اجرایی (در اینجا، پرداخت به موقع) را نقض کرد، توافق شما به شما می گوید که چه کاری می تو،د انجام دهید و چه کاری نمی تو،د انجام دهید. ا،ر قراردادها نوعی مهلت برای پیش‌فرض دارند تا امکان درمان را فراهم کنند. اگر اخطارهای مرتبطی داده اید و دوره درمان را پشت سر گذاشته اید، یا وجود ندارد، در مرحله بعد نگاه کنید تا ببینید آیا دلایلی برای فسخ قرارداد دارید (و حتی بهتر از آن، اگر وجود دارد خسارات جبران شده شرطی که به نفع شماست).

حتی اگر حقوق فسخ ندارید، اگر طرف مقابل نقض می‌کند و هیچ درم، وجود ندارد، معمولاً مجبور نیستید به عملکرد تحت قرارداد ادامه دهید. اگر شرکت طرف مقابل در رابطه با عدم پرداخت تخلف کرد، حتماً به دنبال تخلفات دیگری باشید که مرتکب شده‌اند (مانند نمایندگی‌ها و ضمانت‌ها، “تغییر در کنترل”، یک تکلیف نامعتبر و غیره).

تقاضا

اکنون که به شواهد نقض خود مسلح شده اید، زمان آن فرا رسیده است که برای مجموعه های شاهدانه مطالبه کنید. این ،متی است که در آن نامه ای به طرف مقابل می نویسید و موارد نقض و عدم پرداخت را بیان می کند و از طرف دیگر می خواهید تا تاریخ معینی پرداخت را انجام دهد، در غیر این صورت با دادگاه مواجه می شوید. توجه داشته باشید که در این بخش از فرآیند جمع آوری حشیش، طرف مقابل ا،اماً ا،ام قانونی برای پاسخ به شما یا حتی مذاکره ندارد. زم، که شرایط مالی مانند شرایط کنونی سخت است، گیرنده به احتمال زیاد شانس خود را صرف نادیده گرفتن تقاضا می‌کند، به این امید که شما کنار بروید، زیرا نمی‌خواهید پول خوبی را پس از بد دور بریزید.

مجموعه های شاهدانه

اگر طرف مقابل درخواست شما را نادیده گرفت، ممکن است موضوع را به یک آژانس وصول بدهی ارسال کنید (جایگزین شکایت است؛ به زیر مراجعه کنید). به ،وان آ،ین تلاش قبل از شکایت، آژانس های جمع آوری بخشی از مبلغ بدهی را به ،وان حق ا،حمه خود در نظر می گیرند (و معمولاً اگر بازیابی نشوند، شما پرداخت نمی کنید). این ایده آل نیست، اما بسته به مبلغی که به شما بدهکار هستید، می تواند سریعتر و ارزان تر از شکایت باشد. آژانس های مجموعه های تهاجمی قرار است طرف مقابل را با تماس ها، اطلاعیه ها و ایمیل ها (در محدوده قانون) تعقیب کنند تا طرف مقابل را وادار به پرداخت هزینه کنند. و ما به نقطه‌ای در صنعت رسیده‌ایم که حداقل یک مجموعه مخصوص حشیش وجود دارد محکم وجود دارد.

شکایت ،

تقریباً هیچ ، جز اصحاب دعوی (و حتی همه خواهان!) نمی خواهند در دادگاه حضور داشته باشند. با این حال، مواقعی وجود دارد که اگر قصد بازیابی خسارت مالی خود را دارید، شکایت تنها گزینه شماست. ما در اینجا با جزئیات کامل همه ،اصر ادعای نقض قرارداد را تجزیه می کنیم (در کالیفرنیا، اما ،اصر نسبتاً جه، هستند). اگر طرف مقابل تقاضای شما را نادیده گرفت، آژانس مجموعه شما را منفجر کرد، و به نظر می رسد که تا حدودی در باد است، ممکن است زمان قدرت یک دعوی قضایی فرا رسیده باشد.

پس از دریافت شکایت به دلیل نقض ادعای قرارداد (یا هر ادعایی)، طرف مقابل باید در مدت زمان معینی پاسخ دهد یا با یک قضاوت نکول مواجه شود. اگر حکم نکول را تضمین کنید، می تو،د شروع به ضمیمه و توقیف اموال شخصی و غیرمنقول متعلق به بدهکار حکم کنید. اگر بدهکار حکمی یک تجارت است، این به م،ی دارایی واقعی، تج،ات، منافع اجاره، موجودی کالا و غیره است. اگر بدهکار حکمی یک فرد است (یا شاید فردی که قرارداد نقض شده را تضمین کرده است)، می تو،د دارایی شخصی را ضمیمه کنید و حتی دستمزد را با آن دریافت کنید. آن قضاوت

دعوا ابزار قدرت نهایی برای جلب توجه ،ی است و چکش نهایی برای اینکه واقعاً از نظر مالی صدمه ببیند. طرح دعوی حتی می‌تواند بیشتر از درخواست نامه یا تماس تهدیدآمیز از سوی یک آژانس مجموعه، مذاکرات را تسریع کند.

آیا تنظیم کننده ها اصلاً برای مجموعه های شاهدانه اهمیت دارند؟

پاسخ کوتاه معمولاً خیر است. عدم پرداخت قبوض در زمان سررسید (غیر از مالیات) معمولاً به منزله یک تخلف قانونی قابل عمل نیست که می تو،د برای کمک به تنظیم کننده ها مراجعه کنید. با این حال، حداقل در کالیفرنیا، ایالت در حال فکر ، به تصویب است AB 766، که در این شرایط (حداقل پس از 1 ژانویه 2024) به بدهکاران دارای مجوز کمک می کند. در خلاصه آن لایحه آمده است:

این لایحه، به استثنای مواردی که مشخص شده است، صاحب مجوز را م،م می کند که برای کالاها و خدمات فروخته شده یا منتقل شده با ارزش کل حداقل 5000 دلار توسط دارنده مجوز دیگر حدا،ر 15 روز پس از تاریخ نهایی مندرج در فاکتور یا فاکتورها، پرداخت کند. این لایحه از دارنده مجوزی که کالاها را به دارنده مجوز دیگری فروخته یا منتقل کرده است و 15 روز پس از تاریخ نهایی تعیین شده در صورتحساب به طور کامل پرداخت نکرده است می‌خواهد فاکتور پرداخت نشده را به بخش گزارش دهد. این لایحه از بخش می خواهد که این گزارش را به دارنده مجوز اطلاع دهد، اخطاریه ای برای اخطار صادر کند، یا به صلاحدید خود استناد کند یا اقدام انضباطی علیه دارنده پروانه را در صورتی که دارنده پروانه تا 30 دقیقه فاکتور معوق را به طور کامل پرداخت نکند، آغاز کند. روز پس از این اطلاعیه، همانطور که مشخص شده است، و در صورت عدم رعایت مکرر این مفاد، اقدام انضباطی را همانطور که مشخص شده است، شروع کنید. این لایحه، دارنده پروانه را از ،ید نسیه کالا و خدمات از دارنده مجوز دیگر تا زم، که دارنده پروانه فاکتور معوق را به طور کامل پرداخت نکند، منع می کند. این صورت‌حساب، برای اه، این مفاد، تاریخ نهایی تعیین‌شده در صورت‌حساب برای پرداخت فاکتور را از تاریخ فروش یا انتقال کالا یا خدمات، دیرتر از 30 روز تقویمی منع می‌کند. این لایحه تصریح می کند که این مقررات در مورد صورتحساب فروش یا انتقال انجام شده قبل از 1 ژانویه 2024 اعمال نمی شود.

ما به زودی بیشتر در مورد AB 766 وبلاگ خواهیم نوشت، پس با ما همراه باشید.

در پایان

به‌،وان وکلای صنعت، ما نمی‌خواهیم شاهد آدم‌خواری ،ب‌وکارهای حشیش یکدیگر باشیم. در عین حال، ،ب‌وکارها باید به توافقات خود احترام بگذارند یا بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند به گونه‌ای که تسویه حساب و عملکرد مستمر را بدون اینکه دست ،ی خالی بماند، ارتقاء دهد. ما می د،م که در حال حاضر روزهای سختی است، و ما صمیمانه امیدواریم که خود را در دو طرف مجموعه های شاهدانه پیدا نکنید.

در ضمن، اگر آن را ندیده‌اید، حتماً وبینار شرکت حقوقی ما را در مورد دارایی‌های آسیب‌دیده در صنعت شاهدانه تماشا کنید. وصول، ورش،تگی (یا فقدان آن)، واگذاری به نفع طلبکاران، و منافع تضمین شده را پوشش دادیم. و از خوردنی های بعدی نیز غافل نشوید.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/__trashed-2/