دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 23 مه 2023 – چقدر جذاب


«هارلان کرو، اهداکننده بزرگ حزب جمهوری‌خواه از پاسخ دادن به سؤالات دموکرات‌ها درباره روابط مالی با کلارنس توماس خودداری می‌کند»: آریان د ووگ و تیرنی اسنید از CNN دارند این گزارش.

نوشته شده در 1:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«نیل گورسوچ خودش را تسلیم کرده است»: جمل بوئی ستون نویس دارد این انشا آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«لایحه تگزاس سیاست‌های پذیرش UT-Austin را حفظ می‌کند، اگر دادگاه عالی ایالات متحده اقدام مثبت را لغو کند. قانونگذاران ایالتی قانونی را تصویب ،د که تضمین می‌کند پرچمدار UT می‌تواند تعداد دانشجوی، را که به‌طور خودکار پذیرش می‌کند به دلیل پیشرفت تحصیلی آن‌ها در 75% محدود کند، به دانشگاه اتاقی می‌دهد تا دانشجویان دیگر را با استفاده از معیارهای مختلف بپذیرد. کیت مک گی از تگزاس تریبون دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:20 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پس از تصمیم وارهول، یکی دیگر از پرونده‌های اصلی حق نشر ظاهر می‌شود. از ریچارد پرینس، هنرمندی که تصاویری مانند اندی وارهول را تصاحب می کند، تحت شکایت قرار گرفته است. اما کارشناسان گفتند که حکم وارهول دیوان عالی ممکن است تأثیر کمی بر پرونده داشته باشد. مت استیونز دارد این مقاله در نسخه امروز نیویورک تایمز

نوشته شده در 1:16 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“نقد عمومی ممکن است بهترین راه برای اصلاح دیوان عالی باشد”: استاد حقوق استفن آی. ولدک دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:12 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دیسانتیس «ا،ریت محافظه‌کار 7-2» را در دادگاه عالی مطرح می‌کند. با نزدیک شدن کمپین انتخاباتی 2024، ران دیسانتیس به این نکته اشاره کرد که چگونه می تواند دادگاه را بیشتر به سمت راست متمایل کند. او همچنین توانایی خود را برای خدمت به مدت هشت سال به ،وان رئیس جمهور، بر خلاف دونالد ترامپ، برجسته کرد. نیک، نهاماس از نیویورک تایمز این گزارش.

و هانا نو، از واشنگتن پست گزارش می دهد که “دیسانتیس شکل دادن به “ا،ریت محافظه کار 7-2” در دیوان عالی را پیش بینی می کند. فرماندار فلوریدا پیشنهاد کرد که کلارنس توماس، ساموئل آلیتو، جان رابرتز و سونیا سوتومایور می توانند در دو دوره ریاست جمهوری آینده بازنشسته شوند.

نوشته شده در 1:03 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



چگونه پسران ProPublica داستان عظیم کلارنس توماس را ش،تند: ساده نبود. هیلاری فری دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 12:52 توسط هوارد باشمن



«خاطرات وارهول: کاگان علیه سوتومایور; در درون درگیری حقوقی غول‌پیکر و بحث‌های ، لاتین در پس یکی از مهم‌ترین پرونده‌هایی که دنیای هنر و هالیوود را در یک نسل متحیر کرده است.» اریک گاردنر از Puck دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 10:52 توسط هوارد باشمن



«جلسات طول، دادگاه عالی وکلای م،ع را خوشحال می کند، شکم ها غرغر می کنند. بحث‌ها در برخی موارد بسیار طول،‌تر از برنامه‌ریزی شده است. ،ون و همکاران لیبرال او در زمان بحث رهبری ،د. کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:48 توسط هوارد باشمن



شیائو وانگ برای رهبری کلینیک دعاوی دادگاه عالی به هیئت علمی می پیوندد. پروفسور برنامه های نوآورانه ای را در Northwestern راه اندازی کرد: مری وود از دانشکده حقوق دانشگاه ویرجینیا این گزارش.

نوشته شده در 10:42 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/23/#204745