دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 25 آوریل 2023 – چقدر جذاب


“چرا یک قاضی در آماریلو تصمیم گرفت که آیا هر آمریکایی می تواند از قرص سقط جنین استفاده کند یا خیر؟” استاد حقوق اروین چمرینسکی دارد این انشا آنلاین در لس آنجلس تایمز.

نوشته شده در 20:56 توسط هوارد باشمن



«کلارنس توماس میلیاردر نیکوکار، هارلن کرو، شهروندی را در پناهگاه مالیاتی جزیره ،یداری کرد. اسناد فاش شده نشان می‌دهد که مگادونر جمهوری‌خواه دارای تابعیت مضاعف در سنت کیتس و نویس است، زیرا او هدایایی را به دادگاه عالی ارائه می‌دهد. جیسون پالادینو و کن کلیپنشتاین از The Intercept دارند این گزارش.

نوشته شده در 20:52 توسط هوارد باشمن



«آنچه تصمیم سقط جنین-قرص درباره Docket Shadow آشکار می‌کند: نویسنده کتاب جدیدی در مورد قانون‌گذاری در پشتی دادگاه عالی آن را تجزیه می‌کند». ایرین کارمون دارد این مصاحبه با استاد حقوق استیو ولدک در وبلاگ “Intelligencer” مجله نیویورک.

نوشته شده در 20:47 توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی با رد پیشنهاد صنعت نفت قفل پرونده های آب و هوایی را باز می کند»: لسلی کلارک از Climatewire دارد این گزارش.

نوشته شده در 20:44 توسط هوارد باشمن



“دلیل واقعی بحران فساد دیوان عالی: چه ،ی شاهان فیلسوف را با قرارهای مادام العمر تماشا می کند؟” ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در ساعت 20:35 توسط هوارد باشمن



«جان رابرتز، رئیس قاضی، درخواست سناتور دوربین برای شهادت را رد کرد. رئیس کمیته قضایی می گوید بی،ه اخلاقی ارائه شده توسط رابرتز برای تضمین شفافیت ناکافی است. رابرت بارنز از واشنگتن پست دارد این گزارش.

آریان دووگ از CNN گزارش می دهد که “جان رابرتز، قاضی ارشد، در برابر کنگره درباره اخلاق دیوان عالی شهادت نخواهد داد

و د،لا دیاز از Politico گزارش می دهد که “رابرتز از حضور در جلسه استماع اخلاق دیوان عالی سنا خودداری کرد. قاضی ارشد پس از گزارش انفجاری در مورد رابطه طول، مدت قاضی کلارنس توماس با یک اعطا کننده کلان حزب جمهوریخواه دعوت شد.

می تو،د به نامه قاضی جان جی رابرتز جونیور دسترسی داشته باشید. در این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:32 توسط هوارد باشمن



«فرماندار داکوتای شمالی ممنوعیت تقریباً کامل سقط جنین را به قانون امضا کرد»: نیها مسیح از واشنگتن پست دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:22 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی پنسیلو،ا بازنشستگی آتی مدیر دادگاه ایالتی جف مولتون را اعلام کرد: دفتر اداری دادگاه های پنسیلو،ا صادر کرد این خبر امروز.

نوشته شده در ساعت 20:20 توسط هوارد باشمن



“خانه توقیف شده فروخته شده برای سود مجموعه برای رسیدگی دیوان عالی”: پری کوپر از قانون بلومبرگ است این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:17 توسط هوارد باشمن



«کوین‌بیس ،ده با مانورهای نادری تلاش می‌کند تا SEC را مجبور کند تا کدورت کریپتو را برطرف کند». آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست در باره دادخواستی برای حکم مانداموس ثبت دیروز در دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش سوم.

نوشته شده در ساعت 20:14 توسط هوارد باشمن



دفاع اسکالیا از یک سفر جت رایگان درباره سفرهای توماس چه می گوید. قاضی آنتونین اسکالیا در یادداشتی جنگ‌جویانه در سال 2004 در مورد رد درخواست‌ها برای استعفا، بحث کرد که آیا سفر با هواپیمای طرف دعوا هدیه‌ای است که باید فاش شود یا خیر. آدام لیپتاک دارد این ،ط جدید ستون “نوار کناری” او در نسخه امروز نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 20:07 توسط هوارد باشمن



“مقداری در یک روز استدلال شفاهی فنی”: جاش بلکمن دارد این پست در «توطئه ولوخ». دیدن جاش در دیروز خوب بود دیوان عالی آمریکا استدلال های شفاهی

نوشته شده در 11:58 توسط هوارد باشمن



“بهترین کت و شلوار”: شما می تو،د به ،مت فعلی پاد،ت “Divided Argument” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 11:35 توسط هوارد باشمن



«آ، میفپریستون چیست؟» شما می تو،د به ،مت فعلی پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 11:33 توسط هوارد باشمن



“24. Justice Alito and the Shadow Docket: نگاهی دقیق به مخالفت چشم باز قاضی Alito از اقامت جمعه شب دادگاه در پرونده mifepristone. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در 11:30 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی با سقط جنین تمام نشده است. نه با یک شوت از راه دور. قرص سقط جنین اولین بار از بسیاری از درگیری هایی است که ممکن است به عدالت برسد. دابز مسائل مربوط به ممنوعیت سفر سقط جنین، مواد مخدر پستی را باز گذاشت.» گرگ استور از اخبار بلومبرگ این گزارش.

نوشته شده در 11:28 توسط هوارد باشمن



“فقه عدالت ساموئل آلیتو: یک سمپوزیوم.” سایت آنلاین Per Curiam مجله حقوق و سیاست عمومی هاروارد به صورت آنلاین پست کرده است این سمپوزیوم شامل بسیاری از نویسندگ، است که احتمالاً با آنها آشنا هستید، از جمله چهار قاضی استیناف فدرال که در حال حاضر مشغول خدمت هستند.

نوشته شده در 11:02 توسط هوارد باشمن



“مصاحبه: سای پراکاش.” هوگو روزن دارد این پست در وبلاگ “دبیرستان SCOTUS”.

نوشته شده در 10:57 توسط هوارد باشمن



«هارلان کرو، میلیاردر وابسته به کلارنس توماس، تأثیر تگزاس وییلدز. او و همسرش در سه دهه گذشته حداقل 14.7 میلیون دلار به نامزدهای سیاسی، کمیته ها و احزاب ایالتی و فدرال کمک کرده اند. پاتریک کلارک، سیمون فا،من و شلی هاگان از اخبار بلومبرگ این گزارش.

و زوئی تیلمن از بلومبرگ نیوز گزارش می دهد که “دوست میلیاردر کلارنس توماس در دادگاه عالی تجارت داشت. عدالت از رد پرونده شرکت معماری منصرف نشد. هارلن کرو گفت که هیچ اطلاعی یا دخالتی در این پرونده نداشته است

نوشته شده در 10:54 توسط هوارد باشمن



«رئیس شرکت حقوقی اموال متعلق به گورسچ را ،ید. قاضی دیوان عالی کشور هویت ،یدار را که شرکت او پرونده های متعددی در دادگاه داشته است، گزارش نکرد. هایدی پرزیبیلا از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:48 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/25/#203073