دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 29 نوامبر 2022 – چقدر جذاب


سه شنبه 29 نوامبر 2022

“واکنش بسیار مبهم دادگاه به مشکلات اخلاقی خود”: روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 21:58 توسط هوارد باشمن



هیچ مخالفتی در مورد سقط جنین در هوگان لاو، مجاز نیست. شرکت حقوقی جه، من را به دلیل دفاع از تصمیم دادگاه عالی دابز ا،اج کرد. رابین ک، خواهد داشت این نوشته در نسخه چهارشنبه وال استریت ژورنال.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی احیای دستورالعمل‌های مهاجرتی بایدن را بررسی می‌کند. قضات با سؤالاتی در مورد وضعیت ایالت ها برای شکایت، قانونی بودن دستورالعمل ها و محدودیت های قدرت قضایی در مورد مهاجرت دست و پنجه نرم ،د. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهد که “به نظر می رسد که قضات در پرونده اجرای مهاجرت متضاد هستند. تگزاس به دلیل سیاست ،ت بایدن که فقط برخی از مهاجران غیرقانونی را برای ا،اج در اولویت قرار می دهد شکایت کرد.

دیوید جی ساوج از لس آنجلس تایمز گزارش می دهد که «دیوان عالی در مورد درگیری بایدن و تگزاس بر سر اجرای قو،ن مهاجرت اختلاف نظر دارد

جس براوین و میشل هکمن از وال استریت ژورنال گزارش می دهند که «دیوان عالی چالشی را برای سیاست بایدن برای مهار دستگیری های مهاجرت بررسی می کند. تگزاس و لوئیزیانا می گویند که ،ت باید به جای هدف قرار دادن ،، که خطرات ایمنی ایجاد می کنند، همه مردم ایالات متحده را به طور غیرقانونی تحت تعقیب قرار دهد.

جان فریتز از USA Today گزارش می دهد کهدیوان عالی با چالش سیاست مهاجرتی بایدن در مورد ا،اج دست و پنجه نرم می کند

استیون دینان از واشنگتن تایمز گزارش می دهد کهدادگاه عالی خواست تا سیاست ا،اج مایورکاس را مسدود کند

مارک شرمن از آسوشیتدپرس گزارش می دهد که “دیوان عالی با سیاست ا،اج بایدن دست به گریبان است

نیت ریموند و اندرو چانگ از رویترز گزارش می دهند که «دیوان عالی ایالات متحده تغییر قانون مهاجرت بایدن را بررسی کند

گرگ استور از بلومبرگ نیوز گزارش می دهد کهدیوان عالی از اختلاف بر سر اولویت های مرزی بایدن خبر می دهد. رابرتز، کاوانو موضع “رادیکال” ،ت را منفجر کرد. کاگان می‌گوید که ایالت‌ها و قضات سیاست‌های خود را به «توقف مرده» می‌رسانند.

لارنس هرلی از NBC News گزارش می دهد که “دیوان عالی با بازگرداندن سیاست اجرایی مهاجرت بایدن دست و پنجه نرم می کند. ،ت بایدن به دنبال لغو حکم یک قاضی است که مانع از سیاست تاکید بر تهدیدات امنیت عمومی در اجرای مهاجرت شده است.

آریان دووگ از CNN گزارش می دهد که “دادگاه عالی به چالش تگزاس در برابر سیاست های مهاجرت و ا،اج بایدن رسیدگی می کند

کلسی رایشمن از سرویس اخبار دادگاه گزارش می دهد که «اجرای قانون مهاجرت بایدن دادگاه عالی را متوقف کرد. حکمی در این مورد برای شکل دادن به نبردهای سیاسی بین ایالت ها و ،ت فدرال آماده است

اوریل جی. گارسیا از تگزاس تریبون گزارش می دهد که «دادگاه عالی ایالات متحده بر سر سیاست اجرایی مهاجرت بایدن مبارزه می کند. ،ت بایدن به ماموران مهاجرت دستور داد تا بر ا،اج مهاجران غیرقانونی که به جرم جنایت محکوم شده اند یا خطری برای امنیت عمومی هستند تمرکز کنند. تگزاس شکایتی را تنظیم کرد که این تغییر غیرقانونی است

در پخش این شب از برنامه NPR “همه چیزها در نظر گرفته شد”، نینا توتنبرگ یک بخش صوتی با ،وان “دیوان عالی آمریکا بر سر اجرای قو،ن مهاجرتی این کشور با دوراهی مواجه است

و در تفسیر، به صورت آنلاین در Vox، ایان میلهایزر مقاله ای با ،وان “یک قاضی سرکش ترامپ، دادگاه عالی را به هم ریخته است. بحث در ایالات متحده علیه تگزاس به این موضوع پرداخته است که آیا باید یکی از رویه های دیرینه قوه قضاییه را برای خنثی ، مرتجع ترین قضات تغییر داد یا خیر.

را دیوان عالی آمریکا به صورت آنلاین ارسال کرده است رونوشت و سمعی بحث شفاهی امروز در ایالات متحده v تگزاس، شماره 22-58.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن



جیمز وان قاضی دیوان عالی دلاور بازنشستگی خود را اعلام کرد: پل کیفر از رسانه عمومی دلاور این گزارش.

نوشته شده در ساعت 9:00 توسط هوارد باشمن



“نامزدها مناقصه را برای پر ، جای خالی دادگاه عالی Pa. در سال 2023 اعلام می کنند”: JD Prose از The Patriot-News از هریسبورگ، پنسیلو،ا این گزارش.

نوشته شده در 20:52 توسط هوارد باشمن



«قاضی‌های داکوتای شمالی در طول جلسه استماع ممنوعیت سقط جنین، از وکلا سؤال می‌پرسند. وکیل کل متیو ساگزوین به دادگاه عالی داکوتای شمالی گفت که قاضی ناحیه بورلی، بروس روم،ک، در جلوگیری از ممنوعیت سقط جنین، «قانون را اشتباه تفسیر کرده است». جرمی تورلی از سرویس خبری فروم دارد این گزارش.

و لوی ، از سرویس خبری دادگاه گزارش می دهد که “دادگاه عالی داکوتای شمالی قانون محرک منع سقط جنین را تصویب می کند. ایالت استدلال کرد که کلینیک ،ن رد ریور – که از آن زمان به آن سوی مرز به مینه سوتا منتقل شده است – هیچ شانسی برای برنده شدن در پرونده خود علیه ممنوعیت سقط جنین ندارد.

نوشته شده در 2:56 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«وکلا مسیری را برای درخواست تجدیدنظر آمبر هرد در پرونده افترا می بینند. در پرونده‌هایی که در دادگاه استیناف ویرجینیا ثبت شده است، وکلای دادگستری استدلال می‌کنند که حکم افترا علیه امبر هرد می‌تواند تأثیر وحشتناکی بر زن، داشته باشد که می‌خواهند درباره سوء استفاده صحبت کنند. جوآن هنسی از سرویس اخبار دادگاه ها این گزارش.

نوشته شده در 2:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



ABA از دادگاه عالی می‌خواهد که از امتیاز مشتری فراتر از آنچه گروه‌های تجاری می‌خواهند حمایت کند: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

نوشته شده در 1:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«آیا کمیسیون صدور احکام باید برای تعداد «تصاویر» در یک ویدیو از اوئر برخوردار شود؟ دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه ششم در مورد مبهم بودن کلمه “تصویر” اختلاف نظر دارد. جاناتان اچ آد، دارد این پست در “توطئه ولوخ” در مورد یک حکم که دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه ششم دیروز صادر شد.

نوشته شده در 1:15 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا ،ی ردیابی کرده است که قضات منطقه چند بار از شکایت مجدد خودداری می کنند؟” داگ، ا.برمن دارد این پست در وبلاگ “قانون و سیاست مجازات” خود. پوشش قبلی من در اینجا قابل دسترسی است.

نوشته شده در 1:11 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“پرونده دیوان عالی همه چیز درباره دونالد ترامپ است: حتی اگر به صراحت در مورد او نباشد.” ژورسیچ پنجم دارد این انشا آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در 11:22 توسط هوارد باشمن



«قضات محافظه‌کار به مرحله «آزادی قرارداد» کمک می‌کنند تا یک بازگشت دراماتیک و خطرناک ایجاد کند. واکنش شدید به اقدامات ایمنی COVID-19 باعث شده است که برخی از دانشگاهیان حقوقی به دنبال ایده هایی در مورد مقررات ،تی باشند که دادگاه عالی یک قرن پیش آن را رد کرد. لیزا نیدهام دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در ساعت 11:14 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/11/29/#195070