دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 9 مه 2023 – چقدر جذاب


سه شنبه 9 مه 2023

«شکایات اخلاقی کلارنس توماس در سال 2011 تحت بررسی سنا قرار دارد. بلومبرگ جزئیات جدیدی را در مورد تنش در مورد شکایات سال 2011 فاش کرد. سناتور دموکرات از قوه قضائیه برای اطلاعات بیشتر درخواست می کند. Zoe Tillman از Bloomberg News دارد این گزارش.

پیش از این، تیلمن گزارش داده بود کهقاضی توماس بررسی اخلاقی مورد سوال توسط رهبر دادگاه ایالات متحده در سال 2012; توماس در سال 2011 به دلیل گزارش درآمد همسرش با شکایت هایی روبرو شد. عضو رهبری قوه قضاییه به عدم اطلاع رس، اعتراض کرد

نوشته شده در ساعت 21:22 توسط هوارد باشمن



«هارلان کرو، اعطاکننده حزب جمهوری‌خواه، درخواست کنگره برای افشای جزئیات مربوط به معاملات مسافرتی و املاک با کلارنس توماس را رد می‌کند». آریان دووگ، شاونا میزل، لورن فا، و تیرنی اسنید از CNN این گزارش.

و بنجامین گوگنهایم از Politico گزارش می دهد که “رئیس مالیات سنا می‌گوید کرو میلیاردر بر سر امتیازات کلارنس توماس سنگ اندازی می‌کند. وایدن قبلاً گفته بود در صورتی که کرو با این درخواست همکاری نکند، با استفاده از ابزارهای دیگر در اختیار کمیته بررسی خواهد کرد.

نوشته شده در ساعت 21:10 توسط هوارد باشمن



SCOTUS بر خلاف قانون کار کالیفرنیا حکم داد. دادگاه عالی ایالتی ممکن است به هر حال آن را تایید کند.» باب اگلکو از سانفرانسیسکو کرونیکل این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:04 توسط هوارد باشمن



پرداخت‌ها و هدایای جینی و کلارنس توماس چقدر مشکل‌ساز هستند؟ آنها سال ها ادامه داده اند و سؤالات جدی در مورد پاسخگویی در دیوان عالی مطرح می کنند.» جین مایر دارد این کامنت روزانه آنلاین در نیویورکر.

نوشته شده در ساعت 21:02 توسط هوارد باشمن



یک پرونده جدید دیوان عالی به دنبال قانونی ، سلاح های تهاجمی در تمام 50 ایالت است. پرونده ای در مورد “دکتر سایه” دادگاه می تواند ممنوعیت های ایالتی و محلی AR-15 و سلاح های مشابه را لغو کند. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در ساعت 20:36 توسط هوارد باشمن



او به ،وان یک قاضی از قو،ن سختگیرانه پیروی می کند و از قضات دیوان عالی می خواهد که همین کار را انجام دهند. این بخش صوتی در پخش امروز “نسخه صبحگاهی” NPR ظاهر شد.

نوشته شده در 1:16 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«آیا برای یک قاضی دیوان عالی خوب است که از دوستان دبیرست، خود شیرینی و شیرینی را بپذیرد؟ النا کاگان در مورد سبد هدیه Russ & Daughters نگران بود. در همین حال، کلارنس توماس لطف هایی را پذیرفت که بنا به گزارش ها میلیون ها ارزش داشت. بث هارپاز از فوروارد دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 13:13 توسط هوارد باشمن



«هیئت سنا از کرو می‌خواهد که هدایایی را که به توماس، دیگر قضات دادگستری داده شده است، ارائه دهد. دموکرات‌های کمیته قضایی سنا همچنین فهرستی از مهمان، که در سفرهای مجلل توماس به توماس دسترسی داشتند، خواستند. لیز گودوین و ماریان لووین از واشنگتن پست دارند این گزارش.

Shawna Mizelle و Ariane de Vogue از CNN گزارش می دهند که “دموکرات های سنا با درخواست حسابداری هدایا بر دوست میلیاردر کلارنس توماس فشار می آورند

و Summer Concepcion از NBC News گزارش می دهد که “دموکرات‌های سنا از میلیاردر هارلان کرو می‌خواهند که هدایایی را به کلارنس توماس و هر قاضی دیگر فهرست کند. دموکرات‌ها در کمیته قضایی از اعطاکننده حزب جمهوری‌خواه خواستند فهرستی دقیق از هدایایی به ارزش بیش از 415 دلار که به توماس یا هر قاضی دیگر یا اعضای خانواده‌شان داده است ارائه دهد.

نوشته شده در 1:10 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«DEI کافکا را به دانشکده حقوق من می آورد. دانشگاه شمالی اوهایو سعی می کند من را به دلیل نداشتن “تحصیل دانشگاهی” ا،اج کند، اما نمی گوید چه کرده ام. استاد حقوق اسکات گربر دارد این انشا آنلاین در وال استریت ژورنال.

نوشته شده در ساعت 12:56 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/09/#204027