دسته‌ها
اخبار

شرکت های حقوقی بزرگ: نام هایی که در سال 2023 باید بدانید


بسیاری از وکلا و پزشکان مشتاق از جذابیت “قانون بزرگ” شگفت زده شده اند. Big Law که عموماً از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده تشکیل شده است، می‌تواند فرصتی برای وکلا برای غرامت و اعتبار بالا فراهم کند.

اما دقیقاً منظور ما از اصطلاح قانون بزرگ چیست؟ کدام شرکت های حقوقی این امتیاز را ،ب می کنند؟

در اینجا، م،ای اصطلاح “قانون بزرگ” و معیارهای گنجاندن در این دسته را بررسی می کنیم. پس از بررسی برخی از برترین شرکت های حقوقی بزرگ، جوانب مثبت و منفی یک حرفه در Big Law را بررسی می کنیم.

قانون بزرگ چیست؟

بیگ لاو (Big Law) که گاهی اوقات به ،وان BigLaw یا biglaw نامیده می شود، اصطلاحی برای بزرگترین و معتبرترین شرکت های حقوقی در ایالات متحده است. این شرکت ها دفاتر متعددی دارند که عموماً در مناطق بزرگ شهری مانند نیویورک، واشنگتن، دی سی، لس آنجلس و شیکاگو حضور دارند. بسیاری از شرکت های بزرگ حقوقی حتی دفاتر بین المللی در خارج از ایالات متحده دارند.

تعریف قانون بزرگ کمی بی شکل است و بسته به اینکه از چه ،ی بپرسید متفاوت است. این اصطلاح می‌تواند به تعداد کل وکلا، کل درآمد، اعتبار یا ،یبی از این عوامل و عوامل دیگر اشاره داشته باشد. صرف نظر از معیارهای دقیق در نظر گرفته شده، برخی از نام های بزرگ به طور مداوم در لیست های قانون بزرگ ظاهر می شوند.

در زیر به بررسی نام های بزرگ Big Law می پردازیم.

برترین شرکت های حقوقی در ایالات متحده

موارد زیر برخی از برترین شرکت‌های حقوقی بزرگ در ایالات متحده هستند که طیف وسیعی از حوزه‌های عملی و پایگاه‌های جغرافیایی را منع، می‌کنند.


نام شرکت درآمد سالانه تعداد وکلا در باره
کرکلند الیس 6.04 میلیارد دلار 2300 دعوای حقوقی تجاری و سایر منافع شرکتی حوزه های اصلی تمرکز این شرکت مستقر در شیکاگو است که در سال 1909 با 9 دفتر اصلی در ایالات متحده تأسیس شد.
لاتام واتکینز 5.49 میلیارد دلار 2500 این شرکت مستقر در نیویورک دارای دفاتری در اروپا، خاورمیانه و آسیا، مشتریان پردرآمد و طیف وسیعی از حوزه‌های عملی است.
نورتون رز فولبرایت 2.1 میلیارد دلار 3300 این شرکت بین‌المللی که در سال 2013 از ادغام نورتون رز مستقر در بریت،ا و فولبرایت جاورسکی مستقر در ایالات متحده تشکیل شد، عمدتاً نماینده شرکت‌های بزرگ، مؤسسات مالی و استارت‌آپ‌های نوآور است.
بیکر مک کنزی 3.13 میلیارد دلار 4700 دفتر مرکزی این شرکت در شیکاگو، 77 دفتر در 46 کشور جهان دارد.
سفید و کیس 2.87 میلیارد دلار 2100 این شرکت بین المللی مستقر در نیویورک با 44 دفتر در 30 کشور جهان، یک روش عمومی متخصص در قو،ن “یقه سفید”، مانند ضد انحصار و مالکیت م،وی است.
هوگان لاو، 2.61 میلیارد دلار 2600 محصول ادغام سال 2020 بین هوگان هارتسون مستقر در ایالات متحده و Lovells مستقر در بریت،ا، این شرکت عمومی دارای دفتر مرکزی دوقلو در شهر نیویورک و لندن است.
برای پایپر 3.47 میلیارد دلار 3700 این شرکت طیف گسترده ای از حوزه های عملی را پوشش می دهد و دفاتر خود را در 40 کشور جهان نگهداری می کند.
جونز دی 2.45 میلیارد دلار 2500 این شرکت که در سال 1893 تأسیس شد، بیش از نیمی از 500 شرکت فورچون را در طیف وسیعی از حوزه‌های عملی نمایندگی می‌کند و در عین حال بر مدیریت شرکت، مقررات، امور مالی و سایر جنبه‌های حقوق شرکت تمرکز دارد.

مزایای کار در یک شرکت حقوقی بزرگ

اکنون که ما یک تعریف کاربردی از این اصطلاح داریم، بیایید مزایای واقعی آن را بررسی کنیم کار در قانون بزرگ.

تشخیص نام

بسیاری از وکلا و وکلای آینده به دلیل اعتبار و تشخیص نام به بیگ لاو کشیده می شوند، زیرا بسیاری از این شرکت ها نام آشنا هستند. این اعتبار تا حدی از انحصار شرکت ها ناشی می شود، زیرا آنها بر جذب وکلای جدید از میان بهترین کارمندان دانشگاهی در دانشکده های برتر حقوق تمرکز می کنند.

اگر می خواهید شغلی در Big Law داشته باشید، به این فکر کنید:

حقوق بالاتر

یکی دیگر از جذابیت های آشکار بیگ لاو، حقوق های بالاتری است که توسط وکلای دستیار تعیین می شود، که می تواند سالانه بیش از 200000 دلار شروع کنید.

اگر در یک شرکت حقوقی بزرگ به سطح شریک بروید، پتانسیل درآمد شما حتی بیشتر می شود، به این م،ی که باید درک کنید ساختار مشارکت شرکتی که در آن کار می کنید

موارد پرمخاطب

شرکت‌های بزرگ حقوقی اغلب نماینده مشتریان با سابقه هستند و روی پرونده‌های هیجان‌انگیزی کار می‌کنند که سرفصل‌ها را به خود اختصاص می‌دهند. بسته به اه، شما، این نوع از کارهای پرمخاطره ممکن است با آنچه از یک حرفه حقوقی به دنبال آن هستید، همسو باشد.

فرصت های شبکه سازی و مربیگری

کار در Big Law همچنین به شما این امکان را می دهد که با برخی از وکلای برتر کشور که اغلب دارای تخصص بسیار تخصصی و نفوذ زیادی هستند، دست و پنجه نرم کنید. این وضعیت فرصت هایی را برای شبکه و مربیگری که به راحتی در شرکت های کوچکتر تکرار نمی شوند.

بارگذاری …

Clio News بیشتری می خواهید؟

مش، شوید و محتوای ما را به صندوق پستی خود تحویل دهید!

معایب کار در یک شرکت حقوقی بزرگ

مهم است که به تصویر کامل نگاه کنید و نکات منفی کار در Big Law را در نظر بگیرید. حتی اگر نمرات عالی از یک دانشکده حقوق عالی داشته باشید، قانون بزرگ ممکن است ،وما برای شما من، نباشد.

از جمله ایرادات Big Law می توان به سهمیه ساعت قابل پرداخت بالا و محیط های کاری رقابتی اشاره کرد. بیگ لاو به خاطر خود بدنام است فرهنگ “همیشه روشن”، جایی که از وکلای انتظار می رود ساعت های طول،، شب ها و آ، هفته ها به طور منظم کار کنند.

حتی جذابیت شراکت نیز چیز مطمئنی نیست – ممکن است سال ها طول بکشد تا به سطح شراکت برسد، با مشکلات متعددی که در این راه وجود دارد.

اگر قانون بزرگ برای شما من، نیست، به کار ، در یک شرکت کوچکتر یا حتی توجه داشته باشید راه اندازی شرکت خود، می تواند منجر به یک حرفه بسیار رضایت بخش شود. و با تکنولوژی حقوقی من،، مانند کلیو، مدیریت یکپارچه رویه حقوقی خود هرگز آسانتر نبوده است.

نظرات نهایی در مورد برترین شرکت های حقوقی

با درک اینکه چه شرکت هایی در زیر چتر قانون بزرگ قرار می گیرند، می تو،د خودتان قضاوت کنید که آیا شغل بزرگ قانون بهترین گزینه شما است یا خیر. هنگام انتخاب مسیر شغلی خود، این مزایا و معایب را در نظر داشته باشید. برای این منظور، ما را مورد توجه قرار دهید منبعی برای وکیل شدن، که حاوی اطلاعاتی در مورد تخصص در رایج ترین زمینه های عمل است.

اگر هنوز در دانشکده حقوق هستید، حتما بررسی کنید برنامه دسترسی آکادمیک Clio برای یک شروع جهشی در تحصیلات حقوقی خود – ممکن است این فقط همان قدمی باشد که برای یک حرفه موفق در Big Law (یا جای دیگر) نیاز دارید!

قانون بزرگ چیست؟

Big Law به بزرگترین و معتبرترین شرکت های حقوقی اطلاق می شود که در چندین دفاتر (یا ایالت ها و کشورها) فعالیت می کنند. با این حال، این اصطلاح همچنین می تواند به شرکت هایی با بیشترین تعداد وکیل، بالاترین درآمد یا ،یبی از عوامل دیگر اشاره کند.

شرکای ارشد در شرکت های حقوقی برتر چقدر درآمد دارند؟

در بسیاری از موارد، شرکای ارشد در شرکت‌های حقوقی برتر بیش از 1 میلیون دلار در سال درآمد دارند، اگرچه این رقم می‌تواند بر اساس درآمد سالانه شرکت و سایر عوامل متفاوت باشد.

حقوق بیگ لاو چیست؟

حقوق بزرگ حقوق بیشتر از سایر شرکت های حقوقی است. اگر موقعیتی را در یک شرکت حقوقی بزرگ تضمین کنید، حقوق اولیه شما می تواند 215000 دلار به علاوه پاداش (یا بیشتر) باشد، با افزایش سالانه بر اساس مقیاس حقوق کراوات.

ما این پست وبلاگ را در می 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

دسته بندی شده در: دسته بندی نشده


منبع: https://www.clio.com/blog/big-law-firms/