دسته‌ها
اخبار

شنبه، 22 آوریل 2023 – چقدر جذاب


«شرکت‌های حقوقی برای پرداخت چک‌های توییتر مجوز می‌گیرند، اما برخی از وکلای ستاره این هزینه را پرداخت می‌کنند»: جنا گرین از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 22:08 توسط هوارد باشمن



«ش،ت وحشتناک دموکرات ها در رویارویی با دیوان عالی جناح راست و سرکش. حزب باید از مشهورترین رهبران آمریکا که هیچ ترسی از صحبت مستقیم با مردم در مورد قانون اساسی نداشتند، سرنخ بگیرد. سیمون لازاروس دارد این انشا آنلاین در New Republic.

نوشته شده در 21:48 توسط هوارد باشمن



«جان رابرتز، رئیس قاضی، به درخواست برای تحقیق درباره کلارنس توماس، حرف می زند: آریان د ووگ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی که رو علیه وید را لغو کرد، اکنون در مورد سقط جنین کند عمل می کند». جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این تحلیل خبری.

نوشته شده در ساعت 21:42 توسط هوارد باشمن



«با توجه به اینکه دیوان عالی آماده حذف استفاده از نژاد در پذیرش کالج است، ایالت‌های دارای ممنوعیت‌های موجود دیدگاهی هشیارکننده ارائه می‌کنند»: هیلاری برنز از The Boston Globe دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن



«مس،ه جان رابرتز از قرب،ان تعقیب، به مشکل عمیق‌تری اشاره می‌کند. قضات امنیت خود را بسیار بسیار جدی می گیرند. مال بقیه؟ نه چندان.» استاد حقوق مری آن فرانک دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

و ،مت امروز پاد،ت “Amicus” Slate، که فرانکز مهمان Dahlia Lithwick است، با ،وان “جوک های عجیب و غریب جان رابرتز در SCOTUS. یک مورد تعقیب سایبری نشان می‌دهد که ایمنی چه ،ی برای SCOTUS در مورد آزادی بیان اهمیت دارد

نوشته شده در 4:53 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



استیضاح مخفیانه قاضی نیومن در حوزه فدرال: قاضی ارشد کیمبرلی مور نمی تواند قاضی، هیئت منصفه و جلاد همکار خود باشد. جاش بلکمن دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در 4:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“جزئیات مربوط به سهام چند میلیون دلاری پنهان در افشای مالی قاضی قرص سقط جنین”: کیسی تولان و ایزابل چپمن از CNN دارند این گزارش.

ارسال شده در 1:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دین در میان قضات در مکان‌های بلند دوست، دارد»: گلخانه لیندا دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:46 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«در حکم قرص سقط جنین، دیوان عالی جاه طلبی را با احتیاط معامله می کند. به نظر می‌رسید که حکم دادگاه تعهدی را در تصمیم سال گذشته در دابز تأیید می‌کند: سپردن سؤالات بیشتر در مورد سقط جنین به فرآیند سیاسی. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این تحلیل خبری.

و لیدیا وی، و کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ گزارش می دهند که “رسیدگی دیوان عالی به پرونده سقط جنین از رویه گذشته استفاده می کند

نوشته شده در 1:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«S،tS،ter سالانه 3000 بار تیراندازی در پیتسبورگ را گزارش می‌کند. یک مورد می تواند استفاده از آن را در دادگاه منحرف کند. سیستم هشدار در تلاش‌های پلیس برای درک و رسیدگی به جرایم اسلحه اهمیت فزاینده‌ای دارد، اما دادگاه عالی ایالت ممکن است به زودی به این موضوع بپردازد که آیا این سیستم ترازوهای عدالت را کج می‌کند یا خیر. چارلی ولفسون، آملیا وینگر و ریچ ،د منبع عمومی این گزارش در آگوست 2022.

این دادگاه عالی پنسیلو،ا اوایل این هفته در این درخواست تجدیدنظر شنیدید که چه بحث شفاهی بسیار جالبی بود، و می تو،د به فایل صوتی استدلال شفاهی دسترسی پیدا کنید. از طریق این لینک.

موضوعی که بالاترین دادگاه پنسیلو،ا اجازه بررسی برای تصمیم گیری را صادر کرد است “[w]اعم از یک گزارش مکتوب “خلاصه اصلی تحقیقاتی تیراندازی”، که ادعا می‌کند زمان و مکان حادثه تیراندازی را نشان می‌دهد و به ،وان مدرکی اساسی به هیئت منصفه در محاکمه ارائه شده است، ماهیت شهادتین دارد و مشمول حمایت‌هایی است که در بند رویارویی مقرر شده است. در ششمین متمم قانون اساسی ایالات متحده و ماده اول، بخش 9 قانون اساسی پنسیلو،ا.

نوشته شده در 1:36 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/22/#202899