دسته‌ها
اخبار

شنبه، 6 مه 2023 – چقدر جذاب


“جوآن بیسکوپیچ در “نه لباس سیاه”: می تو،د به ،مت جدید پاد،ت “ما مردم” مرکز ملی قانون اساسی دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:50 توسط هوارد باشمن



مالک شاهکار کیک شاپ از دادگاه عالی ک،ادو می خواهد که پرونده درخواست کیک انتقال ،ت را بررسی کند. جک فیلیپس، صاحب فروشگاه کیک شاهکار، که از ایجاد کیکی با تشخیص تغییر ،ت امتناع کرد، ادعا می کند که نگر، های او ریشه در آزادی بیان او دارد. جسیکا کرافورد از ABC News وابسته به Denver 7 این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:44 توسط هوارد باشمن



«در حالی که دموکرات‌ها کلارنس توماس را هدف قرار می‌دهند، معترضان چپ‌گرا به خانه‌های قضات دادگاه عالی بازگشتند. به مارشال های ایالات متحده گفته شد که پس از اعتراضات گذشته پس از تصمیم افشا شده دابز، دستگیری نکنند. جو شوفستال از فا، نیوز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:40 توسط هوارد باشمن



نام 6 نامزد نهایی برای کرسی دادگاه عالی فلوریدا، از جمله نام خلیج تامپا. در میان فینالیست‌ها، قاضی جرد اسمیت است که قبلاً توسط رأی‌دهندگان شهرستان هی،بورو پس از یک حکم بحث‌برانگیز در مورد یک پرونده سقط جنین برکنار شده بود. سرویس خبری فلوریدا دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:35 توسط هوارد باشمن



“دادگاه های عالی ایالتی برای دموکرات ها در سال 2024 به خطر می افتند”: زک شونفلد و کارولین وکیل از The Hill دارند این گزارش.

نوشته شده در 12:31 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا پرونده های گذشته دیوان عالی سرنخ هایی در مورد اینکه قضات چگونه به اخلاق و شفافیت نگاه می کنند ارائه می دهد؟” جان فریتز از USA Today دارد این گزارش.

نوشته شده در 12:27 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/06/#203868