دسته‌ها
اخبار

شکارچی مجبور شد در آرکانزاس در مبارزه بر سر نام و حمایت فرزندش ظاهر شود – جاناتان تورلی


روز دوشنبه، هانتر بایدن بالا،ه به آرکانزاس خواهد رسید. ایالت طبیعی مورد علاقه خانواده بایدن نیست، اما یک چیز وجود دارد که معمولاً جذاب است: ناوی جوآن، دختر بایدن. در خانواده بایدن، دختر چهار ساله به م،ای واقعی کلمه “او نباید نام برد” باقی می ماند. نه تنها رئیس جمهور بایدن حاضر نشد از او به ،وان نوه یاد کند یا حتی شامل الف جوراب کریسمس با بچه های دیگر، پدرش هانتر برای جلوگیری از استفاده او از نام بایدن مبارزه می کند. در واقع، تنها دلیلی که هانتر با دخترش به وضعیت مشابهی می‌رسد، این است که به دنبال محدود ، حمایت از فرزندش باشد.

شرارت خانواده بایدن در برخورد با این دختر کوچک تنها با رفتار رسانه ها مطابقت دارد. گزارشگر، که ادعا می‌کنند از ،ن حمایت می‌کنند و پدران مرده را محکوم می‌کنند، یا این داستان را نادیده گرفته‌اند یا مادر او، لوندن رابرتز را تحقیر کرده‌اند.

رابرتز به‌طور گسترده‌ای به‌،وان «بره‌زن سابق» رد می‌شود. به نظر می رسد که او چگونه با هانتر آشنا شد، اما اغلب برای ترسیم او به همان شکلی استفاده می شود که رسانه ها با خوشحالی گزارش دادند که هیلاری کلینتون زن، را که با همسرش درگیر هستند به ،وان محکوم می کند. “فوران های بیمبو” صرف.

رسانه‌ها رابرتز را نادیده می‌گیرند زیرا می‌خواهند کارهایی را که بایدن‌ها به طور جمعی انجام داده‌اند نادیده بگیرند. این داستان یک مادر مجرد است که برای چاپ من، نیست.

بله، رابرتز یک رقصنده عجیب و غریب بود. او از این شغل برای رفتن به یکی از گران‌ترین کالج‌های کشور، دانشگاه جورج واشنگتن که من در آن تدریس می‌کنم استفاده کرد. وقتی باردار شد تصمیم گرفت فرزندش را به دنیا بیاورد و خودش او را بزرگ کند. او این فرزند را بدون پدر بزرگ کرده و با یکی از قدرتمندترین خانواده های جهان جنگیده است.

وقتی ناوی جوآن بزرگتر می شود، دلایل زیادی برای افتخار وجود دارد که به مبارزه ای که مادرش در جستجوی تحصیلات دانشگاهی و بزرگ ، او در برابر همه مشکلات پشت سر گذاشته است، ببالد.

علیرغم مبارزات طول، جو بایدن علیه پدران مرده، پسرش نپذیرفت که پدر نیروی دریایی جوآن است و پس از اینکه دادگاه او را مجبور کرد پدرش را از طریق آزمایش DNA تایید کند، او به مبارزه با حمایت از فرزندش ادامه داد. تأخیر هانتر و طفره رفتن از تشکیل پرونده و واریز وجه باعث شد که دادگاه بارها تهدید به تحریم کند.

با این حال، تلاش برای جلوگیری از استفاده این کودک از نام بایدن، این رسوایی را از حوزه نفاق به هیولا تبدیل کرده است. تصور دردی که این کودک پس از اطلاع از اینکه چگونه بایدن ها هرگونه اشاره به او را پاک ،د و حتی با توانایی او برای ادعای عضویت در خانواده خود مبارزه ،د، سخت است. (حتی سگ‌ها و گربه‌های بایدن در کریسمس جوراب‌هایی به دست آوردند، اما نه نوه‌شان که هرگز نخواسته‌اند ببینند، چه رسد به حمایت).

هانتر پس از مخالفت با تلاش‌ها حتی برای اثبات اینکه او پدرش است و تلاش‌های مستمر او برای محدود ، حمایت از کودک، به دادگاه می‌گوید که نمی‌خواهد کودک نام او را به نفع خودش بگذارد و “وجود مسالمت آمیز” او را تضمین کند.

اگر بخواهیم همه نفوذ هانتر، دستفروشی، سوء مصرف مواد، عیاشی و جنجال های فحشا را با هم ،یب کنیم، شمعی برای فسق مطلق نشان داده شده نسبت به این دختر کوچک نشان نمی دهند.

هانتر با وجود گردآوری یک لژیون عذاب جدید متشکل از وکلا و مشاوران گران قیمت، ادعا می‌کند که نمی‌تواند به خواسته‌های حمایت از کودکان پاسخ دهد. با توجه به مخالفت او با چنین حمایتی برای سال‌ها و گزارش میلیون‌ها معامله خارجی، آشکارا پوچ به نظر می‌رسد. حتی پذیرفتن آن سخت‌تر است زیرا او بین خود جت می‌کند عمارت مجلل در مالیبو به در کاخ سفید حفاری می کند عموم مردم گزارش شده است برای امنیت او بیشتر می پردازد در عمارتش نسبت به او حمایت ماهانه از دخترش.

با این حال، یک جنبه کارمایی ،دکننده برای هانتر وجود دارد مجبور شدن به ظاهر شدن در آرکانزاس تلاش‌های او برای محدود ، حمایت از فرزندش ممکن است نتیجه مع، داشته باشد و هزینه‌بر باشد. هانتر برای پنهان ، امور مالی خود، از جمله پولی که از دستفروشی ادعایی نفوذ دریافت کرده، تلاش کرده است. اکنون دادگاه لپ تاپ را به ،وان مدرک احتمالی در میلیون ها دارایی گذشته در نظر می گیرد. در حالی که یک دادستان ایالات متحده در Delaware در حال بررسی اتهامات جنایی است و کمیته های مجلس نمایندگان در حال بررسی نفوذ این لپ تاپ هستند، مبارزه او با این کودک نوپا می تواند تصمیمی در مورد اصالت لپ تاپ بگیرد.

در آ،ین جلسه، وکیل شکارچی دوباره سعی کرد انکار را حفظ کند.

در اینجا تبادل نظر پس از اشاره قاضی مایر به گرت زیگل به ،وان یک شاهد متخصص بالقوه در مورد محتویات لپ تاپ است:

لنگدون: «تا آنجا که من می‌دانم، هرگز تصدیق نشده است که این لپ‌تاپ به اصطلاح – او دائماً آن را لپ‌تاپ رها شده هانتر بایدن می‌نامد…»

مایر: «خب، بیایید همین الان این موضوع را روشن کنیم. آیا لپ تاپ مشتری شماست یا نه؟»

لنگدون: “افتخار شما، من درگیر همه این چیزها نیستم. تا جایی که من می دانم این لپ تاپ مشتری من نیست.

مایر: “این موضع موکل شماست که در این دادگاه وکالت می کنید که لپ تاپ او نیست؟”

لنگدون: “افتخار، من در موقعیتی نیستم که حتی شروع به پاسخ دادن به این سوال کنم.”

ادامه دادن به این ابهام سال ها پس از عرضه لپ تاپ عجیب است. هانتر با استفاده از لپ تاپ به ،وان مدرک در این پرونده و همچنین تحقیقات فدرال و دادست، مجلس نمایندگان مواجه است. با این حال، وکیل او هنوز مدعی جهل در مورد صحت آن است.

این ادامه یک کمپین طول، اطلاعات نادرست است. قبل از انتخابات 2020، رسانه ها این ادعای نادرست را تکرار ،د که لپ تاپ هانتر بایدن احتمالاً “اطلاعات نادرست روسیه” است. علیرغم انکار اطلاعات اطلاعاتی آمریکا و ایمیل‌های خودآزمایی روی لپ‌تاپ، رسانه‌ها بدون تردید ادعاهای مشکوک شخصیت‌های اطلاعاتی سابق سازمان‌دهی شده توسط عوامل قدیمی دموکرات را پذیرفتند.

به زیبایی کار کرد. دو سال بعد بود که NPR، نیویورک تایمز و دیگر رسانه‌ها دست به کار شدند تا حقیقت را به مردم بگویند.

هانتر مدت هاست که مالکیت لپ تاپ را تایید نکرده است. زم، که سال ها پیش توسط اخبار سی بی اس، او شانه هایش را بالا انداخت: «ممکن است یک لپ تاپ از من دزدیده شده باشد. ممکنه هک شده باشم ممکن است این باشد که اطلاعات روسیه بوده است.»

از برخی جهات، ادامه انکار طول، مدت هانتر از فرزندش است. با این حال، DNA دروغ نگفت.

حالا هانتر می تواند مجبور شود این لپ تاپ را به ،وان مال خودش بپذیرد. این می تواند بسیار پرهزینه تر از حمایت از کودک باشد که او به دنبال اجتناب از آن در آرکانزاس است.

البته هیچکدام از اینها باعث نمی‌شود که نیروی دریایی جوآن در شومینه خانواده بایدن سال آینده یک جوراب ساق بلند داشته باشد. به گفته جو بایدن، علیرغم اینکه پسر خودش او را پدر می کند، او یکی از نوه های او نیست. همچنین این موضوع هانتر بایدن را به فرد بهتری تبدیل نخواهد کرد. با این حال، اگر او موفق به استفاده از نام بایدن شود، مطمئناً بهترین چیزها را ثابت خواهد کرد.

این ستون ابتدا otn ظاهر شد Fox.com.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/30/daddy-dearest-،ter-forced-to-appear-in-arkansas-in-fight-his-childs-name-and-support/