دسته‌ها
اخبار

طراحی، ساخت، اجرا | brassonline

طراحی، ساخت، اجرا | brassonline

این گروه مفتخر می باشد که تقدیر و تدبیر بر آن شده است تا عضو کوچکی از خانواده بزرگ و خستگی ناپذیر سازندگی ایران سربلند خبرگذاری رسمی بازار فلزی کشور باشد. فرآیند طراحی و ساخت سازه های پیچ و مهره ای، معمولا پیچیده تر و زمانبرتر از سازه های جوشی است، با این وجود، فرآیند نصب سازه های پیچ و مهره ای، بسیار ساده تر و سریعتر از سازه های جوشی است. به همین صورت، سازه های جوشی نیز حین نصب، نیازمند جوشکارهای ماهر است که توانایی کار در ارتفاع را داشته باشند. گروه صنعتی باریستا پیشتازدر زمینه طراحی مهندسی و ساخت صنعتی انواع سازه های فلزی در ایران است. گروه صنعتی آریا سهند تبریز با تولید باکیفیت انواع لوله، پروفیل و قوطی در داخل کشور باعث می شود تا صنعتگران داخلی با اطمینان از کیفیت محصولات تولید داخل درصدد رقابت با تولیدکنندگان خارجی برآیند . شرکت ابتکار صنعت در سال ۱۳۶۳ با هدف کارآفرینی و تولید انواع ساپورت و سازه های سبک و نیمه سنگین فلزی، در تهران تاسیس شد.

  • با توجه به تجربه چندین ساله این شرکت در ساخت انواع سوله فلزی به عنوان بهترین کارخانه سوله سازی ی نیز شناخته می شود.
  • مقاطع پیش ساخته ای که در سازه های فلزی به کار می رود، به نسبت سازه های بتنی، محدودیت بیشتری دارند.
  • شرکت سوله سازی جهان سوله یکی از کارخانه های برجسته ساخت و ساز سوله در استان اصفهان است که فعالیت خود را در زمینه سوله سازی در سال 1386 آغاز کرد.
  • این شرکت تاثیر به سزای در افزایش توانمندی بازرگانی گروه آراد داشته و سبب گردیده تا تحریم های حاکم و شرایط اقتصادی منطقه ای و جهانی کمترین اثرگذاری را در تامین مواد اولیه و فعالیت گروه آراد داشته باشد.
  • بر خلاف سازه های بتنی که نیازمند قالب گیری هستند، قطعات فولادی به کار رفته در سازه های فولادی، به سادگی قابل بازیافت هستند و از این لحاظ، آسیب کمتری را به محیط زیست وارد می کنند.

لیست زیر تنها بخشی از پروژه های صنعتی انجام شده و همین طور برخی از مشتریان گروه صنعتی ابتکار می باشد. برای دیدن لیست کامل پروژه ها و دریافت روزمه شرکت از لینک زیر استفاده کنید. کیفیت ساخت سازه های فلزی ابتکار صنعت در حد کیفیت بین المللی بوده و همین امر باعث شهرت آن شده است. ابتکار صنعت در حال حاضر یکی از برند های مطرح در زمینه ساخت سازه های فلزی سبک و نیمه سنگین در ایران می باشد.

اجزای ساخت سوله

فعالان اقتصادی حضور در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا می‌دانند. پس از تایید اطلاعات ثبت نامتان، یک تیک آبی دریافت نموده و پس از آن می توانید به عنوان کاربر عادی در سامانه صبا فعالیت نمایید. شرکت غذایی کودک و بزرگسال حامیران تنها کارخانه زیر مجموعه صفا است که در صنایع غذایی فعالیت دارد.

گروه صنعتی آریـــا سهنـــد تبریـــز

با ساخت سوله های فلزی ، حداکثر مقدار ذخیره سازی در هر متر مربع را خواهید داشت. طراحی و نوع مواد مورد استفاده برای ساخت آن به شما امکان می دهد از صد در صد فضای موجود خود استفاده کنید. تمام دیوارها و اجزای اصلی سوله ها از ستون های فولادی ساخته شده اند که توسط پیچ و جوش های قوی به یکدیگر وصل می شوند. شرکت ISOLATEK INTERNATIONAL که در گذشته به نام CAFCO International در ایران فعالیت داشته، اولین و بزرگترین شرکت فعال در زمینه پوشش های محافظ در برابر حریق در ایران محسوب می شود. این شرکت که به صورت تخصصی در تولید پوشش های محافظ در برابر حریق فعالیت دارد، تولید کننده انواع ملاتهای پاششی ، رنگ های منبسط شونده ، و بردهای محافظ در برابر حریق بوده است. در روش‌های متداول پایدارسازی گود، خاکبرداری تا تراز پی انجام شده و پایدارسازی صورت می‌گیرد.

درباره شرکت

همچنین در سازه های فلزی، معمولا برای مقابله با نیروی باد و زلزله، از بادبندهای فلزی استفاده می کنند که توسط جوش یا پیچ و مهره به ستون ها متصل می شوند. شرکت سازه های صنعتی آذران با پشتوانه اعتقاد به عمران و آبادانی با بهره گیری از توان ایرانی، در بیش از دو دهه تلاش، مسیر توسعه را در عرصه هایی همچون طراحی و احداث کارخانجات صنایع معدنی، راه سازی و اجرای انواع سازه های شهری، پیموده است. تجارب ارزشمند کسب شده، این سازمان را بر آن داشته تا فعالیت های خود را در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نیز گسترش دهد. یکی از قدیمی ترین شیوه های ساخت سازه های فلزی، استفاده ازاسکلت فلزیبه همراه اتصالات جوشی است. فرآیند طراحی و ساخت این نوع از سازه ها، ساده تر از سازه های پیچ و مهره ای است. قطعات اسکلت در سازه های جوشی، بلافاصله پس از ساخت در کارخانه، به محل نصب ارسال می گردند و جوشکاری اتصالات مورد نظر، در محل نصب توسط جوشکارها انجام می شود، نصب سازه های جوشی، نیازمند جوشکارهای ماهری است که توانایی کار در ارتفاع را داشته باشند.