دسته‌ها
اخبار

“طلاق خاکستری” چیست و چگونه بر طرح املاک شما تأثیر می گذارد؟


علیرغم کاهش نرخ کلی طلاق در 20 سال گذشته، طلاق در میان افراد مسن در حال افزایش است. مرکز تحقیقات پیو گزارش می دهد که میزان طلاق در 25 سال گذشته برای زوج های بالای 50 سال دو برابر شده است.

طلاق بین زوج‌های مسن‌تر که «طلاق خا،تری» یا «طلاق نقره‌ای» نامیده می‌شود، به دلایل مختلفی در حال افزایش است. این زوج ممکن است پس از ،وج فرزندان بزرگسالشان از لانه از هم جدا شوند. مردم امید به زندگی طول، تری دارند، بنابراین اگر از شریک زندگی خود ناراضی باشند، ممکن است به دنبال دیگری بگردند. و از آنجایی که ،ن دیگر از نظر مالی به همسر خود وابسته نیستند، می توانند مستقل تر زندگی کنند.

در حالی که بزرگسالان مسن ممکن است مجبور نباشند با حضانت فرزند یا حمایت از کودک دست و پنجه نرم کنند، طلاق پس از ازدواج طول، مدت هنوز چالش هایی را ایجاد می کند – به ویژه وقتی صحبت از برنامه ریزی املاک باشد. در اینجا نکاتی در مورد کارهایی که باید بعد از طلاق انجام دهید آورده شده است.

هر گونه اسناد برنامه ریزی املاک را به روز کنید

پس از توافق طلاق، برخی از تصمیمات برنامه ریزی املاک شما ممکن است باطل شود. به ،وان مثال، فرض کنید همسر خود را به ،وان نماینده مراقبت های بهداشتی خود انتخاب کرده اید (اگر نمی تو،د از طرف شما تصمیمات پزشکی می گیرد). هنگامی که همسر شما همسر سابق شما شد، ،ت شما ممکن است با آنها طوری رفتار کند که گویی آنها از شما فوت کرده اند. بنابراین باید وکالتنامه مراقبت های بهداشتی خود را به یک پرو،ی جدید به روز کنید.

حساب‌ها و خط‌مشی‌های انتقال در مرگ را به‌روزرس، کنید

برخی از دارایی ها و انتقال اموال خارج از اراده شما، مانند حساب های انتقال در هنگام مرگ (TOD) و بیمه نامه های زندگی. این دارایی ها و سیاست ها به ذینفع نامبرده می رود و اگر نام همسر سابق شما همچنان ذکر شده باشد، آن دارایی ها و مزایا را دریافت خواهند کرد.

  • حساب های بانکی، حساب های بازنشستگی و مستمری. این حساب ها ذینفعان را نام برده اند، و ممکن است بخواهید آنها را به روز کنید. صرف نظر از هر دستورالعملی در وصیت نامه، ذینفع نامبرده این دارایی ها و مزایا را پس از مرگ شما دریافت می کند.
  • بیمه عمر. اگر صاحب یک بیمه نامه زندگی هستید، تعیین ذینفع خود را بررسی کنید و در صورت ،وم آن را به روز کنید. اگر همسر سابق شما مالک بیمه نامه است، ممکن است نتو،د ذینفع را تغییر دهید.
  • املاک و مستغلات به طور مش، برگزار می شود. وکیل طلاق شما ممکن است هرگونه ت،یم اموال بین شما و همسر سابقتان را حل و فصل کرده باشد. با این حال، بررسی کنید تا مطمئن شوید که به ،وان مستاجر مش، با حق بقا، ،وان ملک را در هر دو نام ندارید. در غیر این صورت، اگر قبل از همسر سابق خود بمیرید، 100 درصد املاک به آنها تعلق می گیرد.
  • سیاست های مراقبت طول، مدت. اگر یک خط مشی مش، برای مراقبت طول، مدت داشتید، ممکن است لازم باشد جزئیات برنامه ریزی و خط مشی مراقبت طول، مدت خود را تغییر دهید.

برای حساب‌ها، دارایی‌ها و خط‌مشی‌های خود ذینفعان جدیدی انتخاب کنید. ممکن است ایده خوبی باشد که مطمئن شوید هرگونه مزایای بازنشستگی، مزایای تامین اجتماعی یا سایر مزایا به همسر سابق شما تعلق نمی گیرد، مگر اینکه بخشی از حکم طلاق باشد.

علاوه بر این، بیمه درم، خود را بررسی کنید. اگرچه یک دارایی نیست، اما هنوز هم داشتن آن ضروری است. اگر از سیاست همسرتان پیروی می کنید، ممکن است لازم باشد برنامه مراقبت های بهداشتی خود را دریافت کنید.

یک طرح املاک جدید ایجاد کنید

اگر هیچ سند برنامه ریزی املاک، مانند وصیت نامه، وکالت نامه، دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا وصیت نامه زندگی ایجاد نکرده اید، اکنون زمان شروع است.

  • وصیت نامه یک سند قانونی است که دستورالعمل های شما را در مورد اینکه چه ،ی اموال شما را مدیریت می کند (نماینده شخصی شما)، چه ،ی اموال شما را دریافت می کند (ذینفعان شما) و چه ،ی از فرزندان ،دسال شما (سرپرست آنها) مراقبت می کند.
  • وکالتنامه به شما این امکان را می دهد که اگر به دلیل ناتو، یا حتی در دسترس نبودن قادر به انجام امور مالی شما نیستید، فردی را که به آن اعتماد دارید، نام ببرید. نماینده شما امانتدار شماست و به نفع شما عمل می کند. شما تصمیم می گیرید که چه اختیاراتی به نماینده خود بدهید و چه زم، اختیارات آنها شروع و پایان می یابد.
  • یک وصیت نامه زنده یا دستورالعمل های مراقبت های بهداشتی به شما امکان می دهد تا زم، که نمی تو،د فردی را برای تصمیم گیری پزشکی از طرف شما انتخاب کنید. و می‌تو،د دستورالعمل‌هایی را در مورد درمان‌های طول،‌مدت که می‌خواهید (یا نمی‌خواهید) در صورت ابتلا به بیماری پایان‌ناپذیر ارائه دهید.

می تو،د طرح املاک سفارشی خود را با فرم های آنلاین خاص FindLaw ایجاد کنید یا با یک قانون بزرگ محلی یا وکیل برنامه ریزی املاک تماس بگیرید تا به شما کمک کند.

حتی زوج‌های جوان‌تری که فرآیند طلاق را طی می‌کنند، از نگاه ، به طرح‌های املاک خود و بازنگری یا ایجاد طرح‌های جدید سود می‌برند.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-is-gray-divorce-and-،w-does-it-impact-your-estate-plan/