دسته‌ها
اخبار

فرماندار NC اعلام “وضعیت اضطراری” به دلیل نزدیک شدن به سیستم دموکراتیک – جاناتان تورلی


کارولینای شمالی اکنون رسماً در یک “حالت اضطراری” پس از اعلام روی کوپر فرماندار کارولینای شمالی (D)، شهروندان ممکن است به طور موجهی در مورد اینکه آیا باید به داخل کشور حرکت کنند یا خیر سردرگم شوند. علت آن یک طوفان در حال توسعه بر فراز اقیانوس اطلس نیست، بلکه یک رأی گیری دموکراتیک در رالی است. قانون‌گذاران آماده می‌شوند تا حق وتوی او را نادیده بگیرند تا امکان انتخاب مدارس بیشتر تحت سیستم کوپن ،تی فراهم شود، بنابراین کوپر اعلام کرد که این لغو به طوفان Cat 5 شبیه است. کوپر از شهروندان می خواهد که از نظر سیاسی حرکت کنند نه فیزیکی.

اسحتی در ده نفر از رای دهندگان کارولینای شمالی طرفدار انتخاب مدرسه بیشتر هستند. در سطح ملی، ارقام ی،ان است 72 درصد طرفدار انتخاب بیشتر هستند با ا،ریت عظیم در میان جمهوری خواهان و دموکرات ها. بنابراین وضعیت اضطراری ،یبی از رأی دهندگان و تغییرات دموکراتیک است.

کوپر اعلام کرد: «زمان اعلام وضعیت اضطراری برای آموزش عمومی در کارولینای شمالی فرا رسیده است. هیچ فرمان اجرایی مانند طوفان یا بیماری همه گیر وجود ندارد، اما از اهمیت کمتری برخوردار نیست.

من اهمیت این رای دموکراتیک را زیر سوال نمی برم، فقط فراخو، قدرت اضطراری برای متوقف ، آن.

من اخیراً در مورد اینکه چگونه مدارس ،تی و هیئت‌های مدیره با ش،ت نمرات و بحث‌های فزاینده از حامیان انتخاب مدرسه دفاع می‌کنند نوشتم. با وجود بودجه هنگفت مدارس، سیستم های مدارس ،تی همچنان دانش آموزان خود را از دست می دهند، از جمله بالتیمور 23 مدرسه در شهر بالتیمور هیچ دانش آموزی نداشتند که در ریاضی مهارت داشتند. این مدارس شامل 10 دبیرستان، هشت مدرسه ابتدایی، سه مدرسه راهنمایی / دبیرستان و دو مدرسه ابتدایی / راهنمایی است. ایالت دریافت که 2000 دانش آموزی که در آزمون ،تی شرکت ،د نمی توانند ریاضی را در سطح پایه انجام دهند.

ما همچنین بحث کردیم که چگونه یک دانش آموز دبیرست، تقریباً پس از نیمه اول ک، خود فارغ التحصیل شد ش،ت در هر ک، به جز سه در چهار سال. او معدل 0.13 داشت. مادرش مخالفت کرد و علنی شد.

در مواجهه با هیئت‌های مدرسه و اتحادیه‌های معلمان که در برابر مخالفت‌های والدین نسبت به سیاست‌های مدرسه در مورد برنامه درسی و مسائل اجتماعی مقاومت می‌کنند، ایالت‌ها در آستانه یک تغییر دگرگون‌کننده قرار دارند. برای سال‌ها، هیئت‌مدیره‌ها و اتحادیه‌های معلمان با والدین به‌،وان عواملی ناخواسته در آموزش فرزندانشان رفتار می‌کنند.

آن دیدگاه بود اسیر در اظهار نظر راشل وال، عضو هیئت مدیره مدرسه آیووا، که گفت: “هدف یک نشریه عمومی این است که به بچه ها آنچه را که والدین می خواهند آموزش ندهد. این است که به آنها یاد دهیم آنچه جامعه نیاز دارد بدانند. مشتری والدین نیست، بلکه جامعه است.»

نماینده ایالتی لی اسنودگرس (D-Wis.) توییت کرد: «اگر والدین می‌خواهند در تحصیل فرزندشان نظر داشته باشند، باید مدرسه خانگی یا شهریه مدرسه خصوصی را از بودجه خانواده خود بپردازند.»

در حالی که مدارس ،تی به تولید نمرات افتضاح، به ویژه برای دانش آموزان اقلیت ادامه می دهند، مقامات هیئت مدیره و اتحادیه ها خواستار کاهش یا تعلیق استانداردهای مهارت شده اند یا شایسته سالاری را نوعی «برتری سفیدپوستان» اعلام کرده اند. برنامه های تیزهوشان و مستعد به نام «برابری» حذف می شوند.

هنگامی که والدین حق انتخاب داشته باشند، این معلمان انحصار مجازی را بر بسیاری از خانواده ها و این مناطق از دست می دهند می تواند میلیاردها دلار از دست بدهد در ایالت هایی مانند فلوریدا و کارولینای شمالی.

فرماندار کوپر می‌گوید که این یک گردباد تغییر برای مدارس است، اما دهه‌هاست که در رادار آنها توسعه یافته است. معلمان و اتحادیه ها به جای رسیدگی به نگر، های والدین، والدین را مورد ضرب و شتم قرار دادند، تمرکز خود را به برنامه های اجتماعی معطوف ،د و استانداردها را کاهش دادند.

برای استفاده از قیاس کوپر، آنها در ساحل به تماشای نزدیک شدن این سیستم دموکراتیک رو به رشد نشستند، بدون اینکه هیچ اقدام واقعی برای محافظت از مدارس خود با ایجاد تغییرات م،ادار انجام دهند.

کوپر اعلام کرد که “مجلس جمهوری خواه قصد دارد زندگی آموزش عمومی را خفه کند. من این وضعیت اضطراری را اعلام می کنم زیرا شما باید بد،د چه اتفاقی در حال رخ دادن است.» این یک بی،ه کنایه آمیز بود زیرا این مناطق و اتحادیه معلمان چندین دهه است که زندگی مدارس ،تی ما را خفه کرده اند و نگر، های والدین را نادیده می گیرند.

کارولینای شمالی بوده است رتبه 16 در مورد کیفیت مدرسه تحت یک مطالعه و 29 در دیگری بسته به اندازه گیری نمرات آزمون بر خلاف معیارهای گسترده تر. فلوریدا رتبه بندی شده است شماره یک به طور کلی، اما فقط گزینه های انتخاب مدرسه بزرگتری را اجرا کرد.

همانطور که قبلاً نوشتم، این روند به ویژه برای بسیاری از ما که حامیان سرسخت آموزش عمومی هستیم سخت بوده است. من که در شیکاگو در جریان فرار گسترده خانواده‌های سفیدپوست از سیستم مدارس ،تی بزرگ شدم، در بیشتر دوره‌های تحصیلات اولیه‌ام در مدارس ،تی ماندم. والدین من گروهی را تشکیل دادند تا خانواده های مرفه را متقاعد کنند که در سیستم بمانند. آنها می ترسیدند که به محض ، چنین خانواده هایی، مدارس ،تی نه تنها تنوع، بلکه نفوذ و حمایت سیاسی خود را از دست بدهند. آنها همچنین می خواستند فرزندانشان از چنین تنوعی بهره مند شوند. من و همسرم نیز به این هدف اعتقاد داریم و چهار فرزندمان را تا دوران کالج در مدارس ،تی نگه داشته ایم. ما معتقدیم آموزش عمومی نقش کلیدی در هویت ملی و مدنی ما دارد. نسل بعدی شهروندان ما را شکل می دهد. فرزندان من از مدارس ،تی و بسیاری از معلمان دلسوز و بااستعدادی که در طول سال ها به آنها آموزش داده اند، بهره زیادی برده اند.

من شک ندارم که هشدار کوپر توسط بسیاری از رسانه ها به اشتراک گذاشته خواهد شد که خبرنگاران را به چشم طوفان دموکراتیک می فرستند تا در تلویزیون ملی زنده نشان داده شوند که توسط بادهای شدید سیاسی کوبیده شده و با افزایش رای گیری تهدید می شوند.

با این حال، فراخو، کوپر از اختیارات اضطراری، رای دهندگان را با پیامی دل،اش می گذارد: آنها تهدید هستند. طوفان در حال توسعه، خطر دموکراسی است. همانطور که بسیاری از دموکرات ها اکنون ادعا می کنند که آزادی بیان مضر است و باید محدود شود، به نظر می رسد که دموکراسی خود یک وضعیت اضطراری است که نیاز به اقدام فوری ،ت دارد.

کوپر در حال تشخیص کاهش شدید فشارهای جوی سیاسی درست قبل از فصل انتخابات است. برای یک سیاستمدار، این چیزی جز یک وضعیت اضطراری نیست.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/23/cat-5-politics-north-carolina-gov-cooper-declares-state-of-emergency-over-approa،g-democratic-system/