دسته‌ها
اخبار

فعالان و کارشناسان عدالت بارت را به عنوان “افراطی مذهبی” هدف قرار می دهند – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در نیویورک پست در مورد کمپین برای جلب نظر قاضی امی ، بارت است تا خود را از 303 Creative LLC v. Elenis به دلیل مذهبش کنار بگذارد. این مطالبه کاملاً بی ارزش است، اما گویای هجمه های بی امان و بی درنگ به این فقیه برجسته است. پیش از این، سناتورهای دموکرات خواستار کناره گیری بارت از پرونده های در حال رسیدگی به دلایل مشابه بیهوده بودند. بارت همچنان وسواس بسیاری از چپ‌ها از کمپین‌های ممنوعیت کتاب‌هایش گرفته تا اعتراضات در خانه‌اش است. او هیچ کاری انجام نداده است که چنین حملات مستمر و شخصی را تضمین کند.

در اینجا ستون است:

قاضی امی ، بارت با تماس های فزاینده ای مواجه است تا خود را از یک پرونده بزرگ دادگاه عالی به دلیل مذهبش رد کند. این مطالبات پوچ، کمتر از جانبداری منتقدان او که مبارزاتی بی امان و شرورانه علیه فقیه و خانواده او به راه انداخته اند، در مورد اخلاق بارت صحبت می کنند.

موضوع بحث 303 Creative LLC علیه النیس در 5 دسامبر است. حتی قبل از اینکه دادگاه تجدید نظر را صادر کند، متوجه شدم که این می تواند یکی از مهم ترین پرونده های آزادی بیان در تاریخ باشد. این شامل یک طراح وب است که به دلیل اعتقادات مذهبی خود شغل خود را برای ازدواج همجنس گرایان رد می کند.

دانشگاهیان و صاحب نظران لیبرال مشارکت بارت در این پرونده را محکوم کرده اند زیرا او بخشی از گروه مسیحی مردم ستایش است که دیدگاه های سنتی در مورد ازدواج و همجنس گرایی دارد. این رسانه ها به نقل از اعضای سابق می گویند خود را “بازمانده” می نامند و می گویند که این گروه دیدگاه هایی دارد که قضاوت عادلانه پرونده را برای او غیرممکن می کند.

غیرممکن است، ی،ی اگر بارت مایل به کنار گذاشتن تمام اصول حقوقی و قضایی باشد که تمام حرفه خود را حفظ کرده است.

قضات به طور معمول برای افراد یا گروه هایی حکم می کنند که آنها را ناپسند و حتی گناه می دانند. این همان کاری است که فقها هنگام ادای سوگند مست،م عدالت کور و برابر است.

در حالی که برخی از قضات محافظه کار خواستار کناره گیری از خود شده اند، تمرکز بر بارت بوده است. آ طوماری با هزاران امضا اعلام می کند، “بارت [sic] دیدگاه های مذهبی افراطی باید او را از خدمت در دادگاه عالی محروم می کرد. اما در خصوص این مورد، بدیهی است که او برای صدور حکم بی طرفانه بیش از حد مغرضانه است و باید از خود استعفا دهد.»

مفسر لیندی لی مخالفت کرد، “امی ، بارت با اشاره به سازمان غیرانتفاعی حقوقی که نماینده دادخواست کننده است، علیرغم دریافت 5 بار حقوق توسط گروه ضد دگرباشان ،، از کناره گیری خود از یک پرونده دگرباشان خودداری می کند.” «کتانجی براون ،ون خود را از یک پرونده در هاروارد کنار گذاشت زیرا در هیئت ناظران آن حضور دارد. بارت یک افراطی مذهبی است، ،ون یک عدالت واقعی است.»

مشکل این است که به آن “پرونده هاروارد” می گویند زیرا هاروارد یک طرف واقعی پرونده است، و دادگاه در حال بررسی سیاست های پذیرش از جمله دوره حضور ،ون در هیئت مدیره است.

اشاره به پرونده هاروارد نیز گویای است زیرا بسیاری از دانشگاهیان و مفسران لیبرال اصرار داشتند که ،ون علیرغم آنچه که برخی از ما آن را تضاد منافع آشکار می‌دانستیم، مجبور نیست خود را کنار بگذارد: او در هیئتی نشسته بود که در مورد پذیرش و نظارت بر عملیات هاروارد نظارت می‌کرد. . به اعتبار او، ،ون خود را کنار گذاشت.

این فرق داره. نه بارت و نه مردم ستایش ارتباطی با این پرونده ندارند. در واقع، این حتی یک مورد دینی هم نیست. هنگامی که این پرونده از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه دهم مطرح شد، رقبای ادعاهایی را تحت هر دو قانون متمم اول قانون اساسی و بندهای آزادی بیان مطرح ،د. همانطور که برخی از ما امیدوار بودیم، دادگاه فقط ادعای آزادی بیان را برای بررسی پذیرفت.

قابل توجه، ،، که بارت را با ،ون مقایسه می‌کنند، نادیده می‌گیرند که ،ون در پس‌زمینه‌اش ارتباطات مذهبی مشابهی دارد. ،ون در هیئت مدیره مدرسه مسیحی مونتروز در راویل، Md. این مدرسه اعلام کرد که هدیه ،ت “به طور غیرقابل سازش” بخشی از خیر خلقت خدا است. ازدواج، «اتحاد یک مرد و یک زن در تعهد عهد» است و مسیحیان باید «از طرف متولد نشده صحبت کنند و برای قداست تمام زندگی انسان از بارداری تا مرگ طبیعی مبارزه کنند».

با این حال، همان افراد خواستار استعفای ،ون نیستند (که به همان اندازه پوچ خواهد بود). در واقع، موقعیت هیئت مدیره به تایید ،ون موضوعی غیرممکن بود.

استاندارد دوگانه برای بارت و خانواده اش که با آن مواجه شده اند چیز جدیدی نیست تظاهرات مکرر در منزلشان، از جمله تظاهراتی که باید فرزندان ،دسال او را ناراحت کند. معترضان اطلاعاتی در مورد محل تحصیل فرزندانش در مدرسه توزیع کرده اند. و بسیاری از چپ‌ها می‌خواهند بارت را از ارائه علنی نظرات خود منع کنند: نویسندگان و ویراستاران به دنبال ممنوع ، کتاب‌های حقوقدان هستند.

برخی از بدترین سوء استفاده‌ها در تأیید او رخ داد، زیرا اعضای دموکرات و فعالان بر مذهب او تمرکز ،د. حتی خانواده چند نژادی او نیز از حملات توهین آمیز و نژادپرستانه در امان نبودند. ایبرام ای، کندی، مدیر مرکز تحقیقات ضد نژادپرستی در دانشگاه بوستون، بارت را متهم کرد که در پذیرش دو کودک هائیتی مانند یک “استعمارگر سفیدپوست” عمل می کند و پیشنهاد می کند که این بچه ها چیزی بیش از وسایلی برای مادر جاه طلب خود هستند.

رسانه‌ها به این حملات نژادپرستانه، درخواست‌ها برای ممنوعیت کتاب او و توهین به فرزندانش با کمی بیش از بالا انداختن شانه‌ها واکنش نشان داده‌اند، در حالی که هدف یک حقوقدان محافظه‌کار است. بالا،ه آنها اصرار دارند که او افراطی است.

نه، قاضی بارت خود را استعفا نمی دهد، و دادگاه عالی برای آن قوی تر است.

جاناتان تورلی وکیل دادگستری و استاد دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/01/supreme-hypocrisy-activists-and-pundits-target-justice-barrett-as-religious-extremist/