دسته‌ها
اخبار

قانون بیمه: بیمه نامه هایی که باید در طول فصل جشن به آنها توجه کرد – قوانین و محصولات بیمه


12 دسامبر 2022

آدامز و آدامز


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

فصل جشن در راه است و همه مشتاقانه منتظر تعطیلات بسیار مورد نیاز خود هستند. این “فصل دیوانه” است، با ،ید زیاد، مسافرت، شرکت در فعالیت های ماجراجویانه مختلف، و غیره. یک واقعیت تاسف بار این است که در طول فصل جشن، خطرات زیادی در ارتباط با بیمه وجود دارد که معمولاً رخ می دهد – که نه تنها ،اب می شوند. جشن های جشن اما اثرات مالی طول، مدت دارند. در حالی که هیچ راهی برای تضمین پرداخت خسارت بیمه‌گر وجود ندارد، اما اقداماتی وجود دارد که بیمه‌گذاران می‌توانند به منظور افزایش شانس خود برای ادعای موفقیت‌آمیز، در صورت نیاز و در صورت نیاز، انجام دهند. این مقاله قصد دارد برخی از بیمه نامه های حیاتی را که باید به آنها توجه کرد برجسته کند. تهدیدهای احتمالی برای این سیاست ها همراه با راه حل های پیشنهادی برای تهدیدات.

بسته به عوامل مختلفی که بر ریسک ها تأثیر می گذارد، انواع مختلف بیمه نامه ها در زمان های مختلف نسبت به سایرین مرتبط تر می شوند. و در این زمان از سال، بیمه نامه های زیر قابل بررسی هستند:

  • بیمه نامه خودرو: در این زمان مسافرت زیاد است و معمولاً مسافت های طول، را شامل می شود. خطراتی مانند تصادفات رانندگی؛ سرقت؛ هواپیماربایی؛ قطعات فرسوده خودرو؛ و غیره افزایش یابد. بر این اساس، توجه به شرایط و ضوابط بیمه نامه خودرو بسیار مهم است. توجه ویژه باید به نوع پوشش داده شود (اعم از پوشش جامع یا پوشش مخاطرات نامی). استثنائات نیز باید در نظر گرفته شود و اینکه آیا نیاز به پوشش اضافی برای خطرات حذف شده وجود دارد یا خیر.

  • بیمه نامه های سلامت و عمر: افزایش قابل توجهی در تصادفات شدید و مرگبار وسایل نقلیه موتوری در این مدت وجود دارد. همچنین افزایش فعالیت‌های مجرمانه وجود دارد که ممکن است در زمینه آفریقای ج،ی، احتمالات شدید مانند مرگ را شامل شود. بنابراین، اطمینان از رعایت سیاست‌های سلامت و زندگی فرد، از جمله تمام افشای‌های لازم، ضروری است.

  • بیمه مسافرتی: این بیمه نامه برای سفرهای داخلی و خارجی بسیار مهم است. هنگام سفر، خطرات ناخوشایند پیش بینی نشده زیادی وجود دارد که ممکن است رخ دهد، از جمله بستری شدن در بیمارستان، و غیره. این خطرات ممکن است تأثیر منفی بر تجربه کلی سفر و بودجه فرد داشته باشد. به این ترتیب، این یک بیمه نامه مهم است.

  • مطالب خانه: امسال آفریقای ج،ی شدیدترین و بدترین بارگیری را تجربه کرده است. این منجر به افزایش نگران کننده در مطالبات بیمه محتویات خانه شده است. و اگر آ،ین گزارش های خبری چیزی باشد، این موضوع در طول فصل جشن ادامه خواهد داشت. با تعداد زیادی از مردم که به سفر می روند و به دیدار عزیزان خود می روند، خانه ها شلوغ تر از حد معمول خواهند بود. این ممکن است منجر به وضعیتی شود که مثلاً برخی اقدامات پیشگیرانه نادیده گرفته شوند. در ارتباط با موضوع بارگیری، احتمال سرقت (دزدی) به ویژه در خانه هایی که خالی از سکنه هستند، وجود دارد. بنابراین، سیاست های سرقت باید به دقت در نظر گرفته شود.

بیمه نامه های ذکر شده فهرست کاملی از بیمه نامه هایی نیستند که در این دوره اهمیت دارند. همچنین برای بیمه شدگان مهم است که به تاریخ سفارش بدهی بیمه خود در ماه دسامبر توجه داشته باشند. بسیاری از بیمه‌گران تمایل دارند تاریخ سفارش بدهی را در طول فصل جشن به جلو بیاورند. توجه به اینگونه اطلاعیه ها ضروری است تا در صورت عدم امکان پرداخت در تاریخ پیشنهادی بیمه شده، مراتب را به بیمه گر اعلام و هماهنگی های لازم را انجام دهند. این امر از اهمیت حقوقی بالایی برخوردار است زیرا عدم انجام آن ممکن است منجر به فسخ قرارداد بیمه شود که در نتیجه آنها می توانند خود را بدون پوشش بیابند. در برخی موارد، در صورت از دست دادن پرداخت حق بیمه، این بیمه نامه بدون هیچ اطلاعیه ای خاتمه می یابد. با توجه به بار اداری انجام کلیه تعهدات فوق الذکر، ممکن است استفاده از کارگزار بیمه عاقلانه باشد. از طرف دیگر، بیمه شدگان باید زم، را برای بررسی بیمه نامه های خود اختصاص دهند و از پایبندی به تمام شرایط و ضوابط مربوطه اطمینان حاصل کنند. در مواردی که ادعاهای آنها رد می شود، آنها باید بلافاصله با کارشناسان حقوقی بیمه تماس بگیرند تا راه های احتمالی برای اعتراض به رد را بررسی کنند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: بیمه از آفریقای ج،ی

راهنمای مقایسه ای بیمه

LeLaw Barristers & Solicitors

راهنمای مقایسه ای بیمه برای حوزه قضایی نیجریه، بخش راهنمای مقایسه ای ما را برای مقایسه در کشورهای مختلف بررسی کنید

وظیفه افشا – ،مت 1 از 2

پترا برای قانون و مالکیت م،وی (PLIP)

این یک اصل اساسی در قانون بیمه است که هر یک از طرفین باید حدا،ر حسن نیت را رعایت کنند. این قانون از سال 1766 توسط ،د منسفیلد به وضوح بیان شد، زم، که او گفت: “بیمه یک قرارداد بر اساس حدس و گمان است…”


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1259642