دسته‌ها
اخبار

قانون نیویورک برای جلوگیری از فروش غیرقانونی شاهدانه


همانطور که در پست اخیر ما، در 3 می 2023، پیش بینی شده است، کتی هوچول، فرماندار نیویورک، قانون حشیش را امضا کرد که به طور قابل توجهی مجازات های مدنی و مالیاتی را برای فروش غیرمجاز و غیرقانونی حشیش افزایش می دهد. قانونگذاری در رابطه با بودجه نیویورک برای سال مالی 2024 تصویب شد.

بنابراین چه چیزی در قانون جدید شاهدانه گنجانده شده است؟

  • اضافه شدن فرار عمدی از مالیات به ،وان بخشی از مالیات شاهدانه، با مجازات های کیفری از جنایت ک، A برای اولین جرم تا جنایت ک، E برای جرم دوم در عرض سه سال.
  • به دادستان کل نیویورک (AG) و/یا دفتر مدیریت حشیش (OCM) اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های غیرقانونی حشیش را دنبال کنند، با حدا،ر مجازات برای تخلفات تحت MRTA به 20000 دلار در روز جریمه برای شرکت در فعالیت حشیش بدون مجوز افزایش یافته است. .
  • به AG و OCM اجازه می دهد تا در مورد تجارتی که مشکوک به فعالیت های غیرقانونی حشیش است، تحقیقات انجام دهند، از جمله مجوز برای AG و OCM برای به دست آوردن حکم بازرسی در ارتباط با تحقیق در مورد فعالیت غیرقانونی مشکوک.
  • فروشگاه های غیرقانونی شاهدانه می توانند به دلیل تقلب مالیاتی تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

تقریباً همه برای افزایش قوه قضاییه علیه داروخانه‌های غیرقانونی حشیش فریاد می‌زنند و همانطور که بارها گفته‌ایم، بدون چنین اجرایی، اگر نگوییم غیرممکن، برای نیویورک یک صنعت کاملاً کارآمد حشیش برای مصرف بزرگسالان دشوار خواهد بود. به همین منظور، بی،ه مطبوعاتی فرماندار هوچول شامل نقل قول هایی از کریس ال،اندر، مدیر اجرایی دفتر مدیریت حشیش و آماندا هی،، کمیسر موقت مالیات و امور مالی نیویورک بود.

با مجوزهای بیشتر CAURD که اخیراً صادر شده است و جلسه بزرگ هیئت کنترل شاهدانه در اوا، این ماه برگزار می شود، ما این را نشانه دیگری از آماده شدن نیویورک برای یک صنعت کاملاً کارآمد حشیش برای مصرف بزرگسالان می د،م. برای به روز رس، های بیشتر شاهدانه در نیویورک با وبلاگ قانون Canna همراه باشید!


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-yorks-legislation-to-curb-illicit-cannabis-sales/