دسته‌ها
اخبار

لایحه تجارت بین ایالتی اورگان برای دانه های ماری جوانا و محصولات کنف مست کننده


امروز می‌خواستم درباره یک قانون جالب حشیش که در جلسه اورگان در حال حرکت است صحبت کنم. پیش نویس لایحه مورد بحث، omnibus SB 353 (جدیدترین نشانه گذاری است اینجا). این یک SB 353 بسیار متفاوت از مکان نگهدار آن در ژانویه گذشته است که من سالانه خود را منتشر کردم پیش بینی و گزارش قانونگذاری. این صورتحساب آنطور که در سالم می گویند ،اب و پر شده است. جالب تر از همه، SB 353 بازسازی شده به دارندگان مجوز OLCC اجازه می دهد تا محصولات مسموم کننده ای را که تحت تعریف فدرال کنف قرار دارند، همراه با دانه های ماری جوانا صادر کنند.

واردات و صادرات محصولات کانابینوئید “کنف”.

همانطور که پیش نویس شده است، SB 353 به دارندگان مجوز OLCC (و دیگران) اجازه می دهد تا اقلامی را که تحت تعریف فدرال کنف قرار می گیرند، وارد و صادر کنند. این شامل مقداری از آنچه تحت قو،ن اداری OLCC “ماری جوانای قابل استفاده” نامیده می شود، و همچنین برخی خوراکی ها و کنسانتره ها (مثلا: THCa) می شود. همه چیزهای بسیار جالب، به خصوص از حالت اول به ممنوع ، فروش کانابینوئیدهای مشتق شده مصنوعی (با استثنائات محدود).

ممکن است از خود بپرسید: چرا این یک معامله بزرگ است؟ خوب، دارندگان مجوز OLCC مجاز به ارسال هیچ یک از محصولات یا محصولات خود به خارج از ایالت نیستند. برخلاف دارندگان مجوز کنف و سایر مشاغل، آنها مجاز به استفاده از مزیت کامیون اندازه نیستند، روزنه های مست کننده که توسط لایحه مزرعه 2018 ایجاد شد. اینجا تغییر می کند.

چرا ما خواهان واردات و صادرات محصولات کانابینوئید هستیم؟

SB 353 توسط طرفداران صنعت به ،وان بالقوه مفید برای مشکل مازاد عرضه اورگان وصل شده است. OLCC مجاز نیست به طور رسمی در مورد این لایحه (قو،ن جدید) چیزی بگوید، اما من از مخاطبین کمیسیون دریافتم که OLCC در حال کار برای حمایت از این مفهوم در سطح فنی است. OLCC همچنین SB 353 را بی‌صدا به‌،وان معرفی محصولات تنظیم‌شده، به‌درستی تست‌شده و بسته‌بندی‌شده ایمن به بازار خوراکی‌های کنف، تحت فشار قرار می‌دهد. آن بازار یک رودئوی بز ملی است، بنابراین من در اینجا با آنها موافقم.

دلیل دیگری که ممکن است اورگان بخواهد این لایحه را دنبال کند ش،ت دادن کالیفرنیا و سایر ایالت ها در یک فرصت صادراتی است. هم اورگان و هم کالیفرنیا (و اکنون واشنگتن) صورتحساب‌های صادراتی برنامه THC دارند، اما این قو،ن پیش‌بینی‌کننده و عمدتاً نمادین هستند. (افکار ما را اینجا و اینجا ببینید). SB 353 ارسال فوراً برای محصولات قانونی فدرال را امکان پذیر می کند، حتی اگر آنها در سیستم OLCC منشا داشته باشند. نه کالیفرنیا و نه واشنگتن – و نه هیچ ایالت دیگری با برنامه “ماری جوانا” حلقه بسته – اجازه محموله های بین ایالتی را نمی دهند.

واردات و صادرات محصولات کانابینوئید چگونه کار می کند

SB 353 از OLCC می‌خواهد که «برنامه‌ای ثبت برای محصولات کنفی که حاوی کانابینوئید هستند و برای مصرف یا استفاده انسان یا حیوان در نظر گرفته شده‌اند، ایجاد کند». رجیستری برای فروشندگان هر دو داخل اعمال می شود و خارج از اورگان، و ثبت‌کنندگان باید اطلاعات محصول را به OLCC ارسال کنند و ا،امات مختلف بر،ب‌گذاری را برآورده کنند.

توجه داشته باشید که محصولات موضعی مشتق شده از کنف از رژیم SB 353 مستثنی هستند. این با موضع FDA مطابقت دارد که چنین محصولاتی تحت لایحه مزرعه قانونی هستند، زم، که از کنف صنعتی تهیه شوند. به طور کلی، واردات و صادرات همه محصولات کانابینوئیدی تحت SB 353 به سادگی باید با قو،ن فدرال مطابقت داشته باشد.

واردات و صادرات بذر ماری جوانا

این ممکن است یک بررسی جداگانه باشد، بسته به اینکه از چه ،ی بپرسید، اما SB 353 به دانه‌ها نیز اشاره می‌کند. به طور خاص، پیش نویس لایحه از تعریف “اقلام ماری جوانا” هر دو “بذر ماری جوانا” را حذف می کند. [and] بذر کنف صنعتی که مطابق با قو،ن ایالتی و فدرال قابل اعمال وارد یا صادر شده است. بنابراین، بذرهایی که توسط دارندگان مجوز OLCC در اختیار دارند و در گیاهان با THC بالا جوانه می زنند نیز قابل حمل خواهند بود.

من امروز نمی خواهم تحلیل کنم که آیا حمل و نقل دانه های ماری جوانا بر اساس قو،ن فدرال قانونی است یا خیر. همین را بگویم کافی است DEA نظر داده است که چنین است– حداقل فعلا به نظر می رسد که برای تهیه کنندگان این لایحه کافی باشد.

آیا SB 353 قبول می شود؟

من مطمئن نیستم و شک دارم که شخص دیگری باشد. با این حال، صورتحساب حرکت کرده است. این قبلاً از طریق کمیته قضایی (،ب توصیه “Do P،”)، سپس جلسات عمومی و یک جلسه کاری انجام شده است. از 12 آوریل، SB 353 به کمیته راه‌ها و ابزارها عرضه می‌شود. من بارها نوشته‌ام که راه‌ها و ابزارها می‌توانند گورست، باشند، اگرچه ما شاهد انجام لوایح هستیم.

اگر SB 353 با واردات/صادرات دست نخورده تصویب شود، یک چیز جالب برای تماشا، تداخل بین قانون جدید اورگان و لایحه مزرعه فدرال است که هر پنج سال یکبار مجدداً مجاز می شود. لایحه مزرعه 2018 قرار است در 30 سپتامبر 2023 منقضی شود. جلسه قانونگذاری اورگان در 25 ژوئن 2023 به پایان می رسد. من در پایان جلسه اورگان دوباره بررسی می کنم، مگر اینکه قبلاً اتفاق بزرگی بیفتد.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/oregons-interstate-commerce-bill-for-marijuana-seeds-and-intoxicating-،-،ucts/